Tiskové zprávy

Přečtěte si o našich inovacích a dalších novinkách.
Zprávy z roku

MONETA odvedla do státního rozpočtu daně za 3,6 miliardy korun, o 60 % více než v roce 2021

Celkem 3,6 miliardy korun zaplatila Skupina MONETA v rámci daňových odvodů za rok 2022. Oproti předešlému roku 2021 se jedná o šedesátiprocentní zvýšení, což odpovídá částce 1,4 miliardy korun. MONETA se tak dlouhodobě řadí mezi největší plátce daně do státního rozpočtu: od roku 2016, ...
Pokračovat ve čtení

MONETA spouští program „zeleného“ úvěrování: živnostníkům a malým firmám půjčí na financování energeticky úsporných projektů a udržitelných opatření až 2,5 milionu

Fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla, hydroelektrárny, zateplení budov, systémy vytápění, elektromobily a plug-in hybridy včetně dobíjecích stanic, instalace úsporného osvětlení a další podobné projekty související s podnikatelskou činností. To vše mohou malí podnikatelé a živnostníci financo...
Pokračovat ve čtení

MONETA spouští sedmý ročník Grantového programu. Podpoří z něj organizace se zaměřením na znevýhodněné a klima

Od prvního dubna mohou zástupci neziskových organizací, zaměřujících se na pomoc znevýhodněným a ochranu životního prostředí, začít podávat své žádosti o letošní finanční podporu Grantového programu Monety. Banka granty vypisuje již posedmé, a to vždy v jarním a podzimním kole. Vloni t...
Pokračovat ve čtení

Od vstupu na burzu MONETA dosáhla 34% růstu v počtu komerčních klientů. Podíl na tom má digitalizace produktové nabídky i spolupráce s podpůrnými programy

MONETA Money Bank, dlouhodobý podporovatel malých a středních podnikatelů a živnostníků, bilancuje růst klientů v komerčním sektoru od svého vstupu na burzu v roce 2016. Za posledních šest let se jejich počet navýšil z 93,5 tisíc na dnešních 125 tisíc, tedy o 3...
Pokračovat ve čtení

Tomáš Pardubický rezignoval na post v dozorčí radě MONETA Money Bank

Tomáš Pardubický, generální ředitel společnosti FINEP HOLDING, se rozhodl rezignovat na funkci člena dozorčí rady MONETA Money Bank.„Významný akcionář Monety se rozhodl využít svého práva nominovat kandidáta na pozici v dozorčí radě. Po krátké debatě s kolegy jsem se rozhodl pro&n...
Pokračovat ve čtení

MONETA nabídne ženám s endometriózou pracovat 12 dnů v měsíci z domova

MONETA Money Bank umožní práci z domova svým zaměstnankyním, které trpí chronickým gynekologickým onemocněním – endometriózou. Od dubna jim v rámci každého kalendářního měsíce nabídne dvanáct dnů v měsíci, kdy mohou pracovat z domova. Kromě pacientek s endometriózou budou od stejného o...
Pokračovat ve čtení

MONETA Money Bank prodala další portfolio úvěrových pohledávek v selhání, mimořádný zisk činí 201 milionů Kč

Prodané portfolio se skládalo z 3 745 nezajištěných úvěrů. Nabídka byla realizována prostřednictvím elektronické aukce, jíž se zúčastnilo 54 zájemců.Portfolio úvěrových pohledávek v selhání v nominální hodnotě 634 milionů Kč bylo prodáno společnosti Bohemia Faktoring, a. s. Z...
Pokračovat ve čtení

MONETA: zemědělci už přes online systém Smart Finance uzavřeli smlouvy za téměř půl miliardy

Rychlost a jednoduchost při financování nákupu zemědělské techniky. To jsou hlavní přednosti online systému Smart Finance, dalšího digitálního nástroje v mozaice produktů, jež lze v Monetě sjednat na pár kliknutí. Banka spustila systém, určený především podnikatelům v zemědělství, vloni a j...
Pokračovat ve čtení

MONETA zjednodušuje fungování call centra. Klienty nově odbavuje mluvící robot

Odblokovat internetovou banku, zaslat ID, heslo nebo změnit limity pro výběr hotovosti. To vše dokáže nový voicebot, kterého od prosince loňského roku využívá ve svém call centru MONETA Money Bank. Virtuální hlasový asistent, nebo chcete-li mluvící robot, funguje jako telefonický ...
Pokračovat ve čtení

Online interakce s bankou je čím dál důležitější, pobočková síť ale stále hraje svoji roli

Přes 2,8 milionů klientů Monety navštívilo či kontaktovalo v průběhu loňského roku svého bankéře či operátora v call centru. Největší podíl z toho mají návštěvy na pobočkách (59 % kontaktů) společně s voláním klientů na klientské centrum (30 % kontaktů). Další v poř...
Pokračovat ve čtení