Bezpečně do internet banky

Od 1. dubna rušíme možnost přihlášení pomocí SMS

Se Smart Bankou budou Vaše přihlašovací údaje v bezpečí

Jak aktivovat Smart Banku Změnové dokumenty

Útočníkům stačí třicet vteřin

V současné době jsou stále častější online investiční podvody s využitím tzv. vzdáleného přístupu. Podvodník Vám nabídne výhodné zhodnocení peněz a poté Vás vyzve, abyste si do telefonu nainstalovali aplikaci pro vzdálený přístup (nejčastěji jde o Anydesk nebo TeamViewer), aby Vás investováním mohl provést.

Hlavní riziko přihlašování do internetového bankovnictví z mobilu spočívá v tom, že probíhá v rámci jednoho zařízení a k přihlášení potřebujete pouze přihlašovací jméno, heslo a potvrzovací SMS. A to jsou údaje, které útočník dokáže poměrně snadno získat. A pak už mu stačí jen třicet vteřin na to, aby odeslal peníze z Vašeho účtu na ten svůj. I proto jsme se rozhodli vypnout SMS přihlášení do internetového bankovnictví.

Více se o tricích podvodníků dozvíte v našem blogovém příspěvku nebo na stránkách bezpečnosti financí, kde si můžete rovněž poslechnout rozhovor o tom, jak snadné je se nechat napálit a naletět podvodníkům.

Měníme způsob přihlašování a potvrzování plateb v Internet Bance

Internetové podvody jsou stále častější a nejen proto neustále vylepšujeme naše bezpečnostní systémy. Od 1. dubna 2023 se tak budete moci přihlašovat do Internet Banky a potvrzovat transakce pouze pomocí Smart Banky.

Ta je zabezpečená PINem, otiskem prstu nebo skenem obličeje a dokáže rozpoznat škodlivý software v telefonu. Navíc si Vás díky ní na jeden klik ověří naše Zákaznické centrum v případě, že nás kontaktujete telefonicky.

Přihlašování přes SMS představuje bezpečnostní riziko, kterého mohou útočníci využít k získání kontroly nad Vašimi přihlašovacími údaji. Smart Banka poskytuje nejvyšší možné zabezpečení Vašeho účtu.

Jak si jednoduše aktivovat Smart Banku

Potíže s přihlášením

Pokud máte stále problém s přihlášením, kontaktujte nás na čísle 224 443 636 (7:00–21:00) nebo nám napište přes webový formulář