Získejte k běžnému účtu HBO GO na měsíc zdarma
Založte si Tom Plus účet se vším za nula včetně výběrů ze všech bankomatů v ČR i v zahraničí nebo propojte svůj stávající účet s mobilní aplikací Smart Banka. Kód pro sledování HBO GO na měsíc zdarma na Vás počká ve Smart Bance až do konce března 2021.
Hlavní výhody
- Výběry hotovosti ze všech bankomatů v ČR i zahraničí ZDARMA
- Účet ovládáte bezpečně, rychle, pohodlně a kdekoli v mobilní aplikaci Smart Banka ZDARMA
- Zpracování převodů mezi bankami do několika vteřin pomocí okamžitých plateb ZDARMA
- Tuzemské odchozí úhrady, trvalé příkazy, inkasa a SIPO a SEPA platby zadané elektronicky ZDARMA
- Odměny za platby kartou v partnerské síti bene+ až 20 %
- Výhodné měnové kurzy pomocí naší virtuální směnárny
- Při změně banky vše vyřídíme za Vás

Běžný účet TOM Plus je opravdu zdarma!
další 39 Kč / 99 Kč
Jak sjednat běžný účet?
Měníte banku? Nic neřešíte, vše za Vás zařídíme
- Změnu banky vyřídíte na pár kliků v naší aplikaci Smart Banka, nebo na kterékoli naší pobočce
- Vyřídíme převedení trvalých příkazů a inkas (včetně SIPO) podle Vašeho výběru
- Sdělíme nové číslo účtu plátcům opakovaných plateb i příjemcům inkas
- Požádáme Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet, pokud budete chtít
- Připravíme Vám potřebnou informaci pro Vaše finanční partnery, pokud je budete chtít o změně informovat sami
-
Jak na to přes naši aplikaci Smart Banka
Je třeba být naším klientem a mít k dispozici:
- aplikaci Smart Banka pro iOS nebo Android
- číslo účtu u Vaší stávající banky v České republice
- běžný účet u MONETA Money Bank v KčV nabídce Změna banky si zvolíte zda chcete převést na nový účet všechny trvalé příkazy, inkasa a SIPO a pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Dále zadáte číslo svého původního běžného účtu a vyberete si datum, ke kterému máme převod uskutečnit.O převodu Vás budeme informovat a na novém účtu Vám vše nastavíme tak, jak jste zvyklí.
-
Jak na to na pobočce
Vezměte si s sebou:
- občanský průkaz
- číslo účtu Vaší stávající bankyZvolíte si, které trvalé příkazy, inkasa a SIPO chcete na nový účet převést. Pokud si budete přát, zrušíme za Vás i účet v původní bance.
Na novém účtu Vám nastavíme platby tak, jak jste byli zvyklí, a jeho číslo sdělíme plátcům stálých plateb i příjemcům inkas. Pokud budete chtít, požádáme zároveň Vašeho zaměstnavatele o zasílání výplaty na nový účet. Jestliže se rozhodnete informovat své finanční partnery o změně účtu sami, připravíme Vám pro ně potřebnou informaci.Vezměte s sebou na pobočku také výpis z Vašeho současného účtu. Obsahuje data splatnosti odchozích plateb, čísla účtů a další informace, které budeme potřebovat pro správné nastavení na novém účtu.
Pokud u nás budete chtít také kontokorent ve stejné výši, potřebujete navíc:
- druhý doklad totožnosti
- výpis z běžného účtu, kde je uvedena výše kontokorentu, nebo smlouvu o kontokorentuNa sjednání kontokorentu není právní nárok, tato nabídka není závazná.
Užitečné informace najdete v Rádci pro spotřebitele, který pro klienty bank připravila Česká bankovní asociace. V dokumentu Informace pro klienty o změně platebního účtu jsou uvedeny důležité informace, které Vám v případě Vašeho zájmu rádi poskytneme také na pobočkách MONETA Money Bank.