Wüstenrot je součástí skupiny MONETA
Portál pro klienty najdete v Internet Bance
Svoje produkty nově spravujte v Internet Bance.
Všechny informace najdete přehledně na jednom místě
V Internet Bance můžete spravovat

stavební spoření
úvěry ze stavebního spoření
překlenovací úvěry
hypotéky

Jak se poprvé přihlásit do Internet Banky
Přihlaste se do
Portálu pro klienty
Nastavte si ID pro přístup
do Internet Banky
Jak získat nové heslo
Přihlaste se do
Internet Banky
Portál pro podnikatele a firmy
Časté dotazy
Výpisy z účtu a potvrzení o úrocích nově najdete v Internet Bance. Pokud už ji máte aktivní, hned na hlavní stránce najdete odkaz „Výpisy a potvrzení o zaplacených úrocích“, a to u přehledu hypotéky nebo úvěru ...
Pokud už Internet Banku využíváte, tak se do ní budete hlásit stejnými přihlašovacími údaji jako doposud. Už nyní v ní máte přehled o produktech MONETA Stavební Spořitelny, nově tam naleznete i výpisy z účtu a ...
Výpisy z účtu a potvrzení o úrocích jste si z Portálu pro klienty mohli stáhnout do 27. února 2022. Nyní si v něm pouze můžete vygenerovat přístupy pro Inter ...
Pro přihlášení do Internet Banky potřebujete ID, heslo a mobilní klíč. Ty získáte od 28. února 2022 v Portálu pro klienty, kde si snadno vygen ...
PIN pro přihlášení do Portálu pro klienty najdete v dopise, kterým jsme Vám potvrdili uzavření smlouvy o stavebním spoření. Pokud PIN neznáte, můžeme Vám ho poslat pomocí SMS. Stačí, když se nám ozvete na Z ...
Dokumenty týkající se Vašich produktů MONETA Stavební Spořitelny nebo hypotéky dříve sjednané s Wüstenrot hypoteční bankou a.s. najdete v Internet Bance v sekci Dokumenty. Tu uvidíte ihned po přihlášení. Výpisy neb ...
Ano. Pokud jste u této smlouvy vedeni jako zákonný zástupce, najdete stavební spoření svého dítěte i v Internet Bance.
Změnu zasílání výpisu na „elektronicky“ Vám rádi nastavíme na kterékoliv pobočce MONETA Money Bank nebo na Zákaznickém servisu na telefonním čísle 224 446 335.
Veškeré informace, jak postupovat v případě problémů s přihlášením do Internet Banky, najdete na této stránce.
Internet Banku prozatím zpřístupňujeme fyzickým osobám. Právnické osoby budou mít přístup do Portálu pro klienty nadále aktivní. Jakmile bude Internet Banka přístupná i kli ...
V případě zrušeného stavební spoření se do Portálu pro klienty bude možné přihlásit pod číslem smlouvy zrušeného stavebního spoření. Výpis si budete moci stáhnout do 180 dní od zrušení Vašeho stavebníh ...
Rádi poradíme a zodpovíme Vaše dotazy
Všechny ostatní kontakty včetně online formulářů najdete na této stránce
Vlastníte dluhopisy bývalého Wüstenrotu?
Veškeré informace najdete na investorských stránkách
Mohlo by Vás zajímat
Mám hypotéku
Zjistit více
Mám účet nebo termínovaný vklad
Zjistit více
Mám pojištění
Hypotéky
- Co se změnilo?
Mění se kód banky pro splácení hypoték (část za lomítkem). Číslo Vašeho úvěrového účtu (část před lomítkem) se nemění. Starý kód 7980 je potřeba v platebním příkazu nahradit novým kódem 0600. Proto je potřeba kód banky v platebním příkazu co nejdříve změnit. Nic jiného se nemění. - Kde uvidím svou hypotéku?
Svou hypotéku můžete i nadále spravovat v Portálu pro klienty. a poradce. Všechny přihlašovací údaje zůstávají stejné. Vaši hypotéku uvidíte nově i ve Smart Bance od MONETA Money Bank. - Jak získám přístup do Smart Banky od MONETA Money Bank?
Stáhněte si aplikaci Smart Banka v App Store nebo Google Play. Aplikace Vás provede aktivací, kde bude potřeba vyfotit občanský průkaz. Pro úplné ověření totožnosti se v rámci aktivace vyfotíte. Vaše produkty pak v aplikaci automaticky zobrazíme. - Co teď musím udělat?
Změňte si v platebním příkazu či inkasu pro splátku hypotéky kód banky za lomítkem z 7980 na 0600.
Výpisy k hypotéce získáte po kliknutí na tlačítko „Výpisy a potvrzení o úrocích“.
Běžné a spořicí účty, termínované vklady
- Co se změnilo?
Běžné účty, spořicí účty a termínované vklady byly převedeny k MONETA Money Bank. Po převedení jste obdrželi nové číslo účtu, které jsme Vám zaslali v prosinci 2020 nebo lednu 2021. Všechny platby zaslané na Vaše staré číslo účtu jsou vráceny odesílateli. Nic jiného se nemění. Změny se netýkají ani účtů stavebního spoření, kde zůstává i nadále zachováno stejné číslo účtu i kód banky 7970. - Kde uvidím svůj běžný nebo spořicí účet a termínovaný vklad?
Svůj účet uvidíte v nové Internet Bance od MONETA Money Bank. Pro přihlášení použijte Vaše dosavadní ID (klientské číslo) a heslo, které jsme Vám zaslali v lednu 2021 SMS zprávou. Pokud už jste klientem MONETA Money Bank, použijte svoje standardní přihlašovací údaje pro MONETA Money Bank. - Co teď musím udělat?
Účty jsou již automaticky převedeny. Aby nedocházelo k vrácení plateb odesilatelům, informujte prosím protistrany o svém novém čísle účtu, které najdete v Internet Bance. - Jak se přihlásím do Internet Banky od MONETA Money Bank?
Pro přihlášení použijte Vaše dosavadní ID (klientské číslo) a heslo, které jsme Vám zaslali v lednu 2021 SMS zprávou. Pokud jste heslo nedostali, kontaktujte nás na lince 224 446 333 a po ověření Vám zašleme heslo znovu. Pokud jste byli klientem MONETA Money Bank už před fúzí Wüstenrot Hypoteční Banky, Internet Banku už máte zřízenou a máte do ní přístup. Pro přihlášení do Internet Banky použijte svoje standardní přihlašovací údaje pro MONETA Money Bank. Pokud si je nepamatujete, zavolejte nám – heslo Vám odblokujeme.
Jak získat heslo do Internet Banky
Jak získat heslo do Internet Banky
- Přihlásíte se do PKP
Na adrese https://pkp.moneta.cz/PKP/Login.aspx se přihlásíte zadáním čísla své smlouvy a PINu. - Zvolíte si své nové ID
Buď si zvolíte své současné, námi předvyplněné ID, nebo si ho změníte na jiné číslo. - Zadáte svůj telefon
Zadáte své telefonní číslo pro zaslání jednorázového hesla. - Potvrdíte údaje
Po kliknutí na „Pokračovat“ Vám nové ID potvrdíme. Pokud ho už však využívá jiný klient, poprosíme Vás o výběr jiného ID.
Na Vámi zvolené telefonní číslo Vám dorazí SMS s jednorázovým heslem pro přihlášení Internet Banky.
Jak se přihlásit do Internet Banky
- Půjdete na ib.moneta.cz
Na https://ib.moneta.cz/ zadáte své nové ID a heslo ze SMS. Následně i mobilní klíč, který Vám zašleme SMS. - Změníte si heslo
Své jednorázové heslo si změníte na trvalé. - Jste přihlášeni
Můžete si prohlížet informace o svých produktech a stahovat dokumenty.
Stavební spoření, překlenovací úvěry a úvěry ze stavebního spoření
Pro stavební spoření, úvěry ze stavebního spoření a překlenovací úvěry se nic nemění. Platební údaje zůstávají stejné, v platebních příkazech nemusíte nic upravovat nebo měnit. Nadále je platný kód banky za lomítkem 7970.
Pojištění
Wüstenrot pojišťovna je od roku 2015 součástí skupiny Allianz. Obraťte se proto prosím na Allianz pojišťovnu, a.s. na telefonu 241 170 000, nebo na webu allianz.cz.