Jak poprvé zaplatit s Fitbit Pay




Stáhněte a nainstalujte si mobilní aplikaci Fitbit
Přihlaste se do aplikace, v pravém horním rohu klikněte na ikonu Vašeho účtu a zvolte požadované zařízení, do kterého chcete přidat kartu.

Přidání karty do aplikace
Klikněte na ikonu s názvem Wallet a poté si zvolte čtyřmístné heslo pro placení hodinkami. Klikněte na tlačítko plus v pravém horním rohu obrazovky a zadejte údaje z plastové karty. Odsouhlaste podmínky používání služby.

Vyberte ověřovací metodu pro přidání karty
Zvolte ověření pomocí SMS zprávy, nebo kontaktujte náš Zákaznický servis na telefonním čísle 224 443 636 a sdělte operátorovi požadavek na přidání karty do hodinek.

Placení s Fitbit Pay
Stiskněte a přidržte levé tlačítko na hodinkách. V případě vyzvání zadejte čtyřmístné heslo. Po zavibrování přiložte hodinky k platebnímu terminálu.
Platbu je potřeba provést do 1 minuty od stisknutí a přidržení levého tlačítka.

Na co se často ptáte
Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank. Ujistěte se, že Vaše chytré hodinky podporuji technologii NFC. Musíte být připojeni k internetu. Každou platební kartu lze přidat maximálně do tří zařízení. Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do hod ...
zobrazit celou odpověďPokud se Vám nepovede zaplatit pomocí hodinek či mobilu, zkontrolujte následující nastavení.
zobrazit celou odpověďLimity nastavené v mobilním telefonu nebo v hodinkách jsou stejné jako na Vaší plastové kartě. Jsou to limity pro platby v obchodech, výběry z bankomatu a platby na internetu. Platby provedené na platebních terminálech u obchodníků se započítávají do limitu, který máte nastavený pro platby v obchodech. Tyto limity můžete změnit sami na pár kliknutí ve Smart Bance nebo Internet Bance.
zobrazit celou odpověďV naprosté většině případů není zadání PIN kódu na platebním terminálu při platbě mobilem či hodinkami vyžadováno. V ojedinělých případech, kdy je zadání PIN kódu na terminá ...
Ano. Při přidávání karty není její skutečné číslo ukládáno do mobilního telefonu ani do aplikace Smart Banka, Google Pay ani Apple Wallet. Rovněž není uváděno poskytovateli služeb ani u o ...
Ne, pro placení telefonem není potřeba mít internetové připojení. Přístup k internetu potřebujete v momentě, kdy Vaši kartu přidáváte do chytrých hodinek nebo telefonu, či v případě, že nebyl Váš telefon delší dobu připojen k interne ...
Kontaktujte náš Zákaznický servis na telefonním čísle +420 224 442 424 a požádejte o blokaci karty.
Při pořízení nového telefonu je znovu potřeba přidat kartu přes aplikaci Smart Banka do Google Pay nebo Apple Wallet. Pokud však ...
Ano, do mobilu i chytrých hodinek můžete přidat kteroukoli debetní a kreditní kartu MONETA Money Bank, která má na zadní straně vytištěn CVV/CVC k ...
Kartu lze z hodinek či mobilu odebrat přímo v nastavení v příslušné aplikaci.
zobrazit celou odpověďNa každé platební kartě najdete kromě svého jména a čísla karty i její platnost neboli expiraci. Karty MONETA Money Bank mají platnost čtyři roky a před koncem jejich expirace Vám zašleme novou kartu. ...
Pokud karta zmizela z mobilu nebo hodinek, je potřeba ji opětovně přidat do aplikací Google Pay, Apple Wallet, Fitbit Pay či Garmin Connect.
Platnost karty v chytrém zařízení odpovídá datu expirace na ...
Seznam všech plateb provedených pomocí mobilu nebo chytrých hodinek naleznete přehledně ve Smart Bance, Internet Bance nebo ve Vašem výpise.
zobrazit celou odpověď