Fitbit Pay
Jako první banka v ČR Vám umožňujeme platit Vaše nákupy chytrými hodinkami nebo náramky

Zapomněli jste doma peněženku? Nevadí. Zaplaťte hodinkami
Co k tomu potřebuji?
Platební kartu
MONETA Money Bank
Stačí Vám bezkontaktní debetní nebo kreditní karta Mastercard nebo VISA
Chytré hodinky
Fitbit
Je potřeba mít hodinky Fitbit,
které podporují NFC
Mobilní aplikaci
Fitbit
V aplikaci aktivujete Vaši kartu
pro placení hodinkami
Jak začít?

- Do mobilního telefonu si stáhněte a nainstalujte aplikaci Fitbit
- Přihlaste se do aplikace a zvolte přidat kartu
V pravém horním rohu klikněte na ikonu Vašeho účtu. Zvolte požadované zařízení, do kterého chcete přidat kartu,
a zvolte ikonu s názvem Wallet - Pro přidání karty postupujte podle instrukcí v aplikaci
Zvolte si čtyřmístné heslo pro placení hodinkami, zvolte tlačítko plus v pravém horním rohu obrazovky
a zadejte údaje z plastové karty. Odsouhlaste podmínky používání služby - Zvolte ověřovací metodu pro přidání karty
Kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle +420 224 443 636 a sdělte operátorovi požadavek
na přidání karty do hodinek (případně zvolte ověření pomocí SMS zprávy) - Hotovo. Nyní můžete platit Vaše nákupy na místech označených logem bezkontaktních plateb
Jak platit?
- Stiskněte a přidržte levé tlačítko na hodinkách
- Po zavibrování přiložte hodinky k platebnímu terminálu
- Vyčkejte na provedení platby a potvrzení přímo na displeji hodinek a na platebním terminálu
Platbu je potřeba provést do 1 minuty od stisknutí a přidržení levého tlačítka
Při platbách nemusíte pro potvrzení platby na hodinkách po přiložení k terminálu zadávat čtyřmístné heslo
I za platby pomocí Fitbit Pay získáte odměnu z nákupu v partnerské síti bene+
Na co se často ptáte
Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank. Ujistěte se, že Vaše chytré hodinky podporuji technologii NFC. Musíte být připojeni k internetu. Každou platební kartu lze přidat maximálně do tří zařízení. Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do hodinek nebo ...
zobrazit celou odpověďUjistěte se, že Vaše hodinky podporují technologii NFC. Každou novou i obnovenou kartu je třeba znova přidat do hodinek pomocí aplikace. Vaše hodinky musí být umístěny na ruce a musí být odemčeny (zadáním čtyřmístného číselného hesla). Toto heslo je vyžadováno vždy po 24 hodinách anebo poku ...
zobrazit celou odpověďAno. Při přidávání karty není její skutečné číslo ukládáno do chytrých hodinek ani do mobilní aplikace. Rovněž není poskytováno poskytovateli služby ani uváděno u obchodníků při placení mobilem. Služba k tomuto využívá zaheslované číslo karty, které není uloženo ve Vašem ...
zobrazit celou odpověďZa tuto službu banka neúčtuje žádný poplatek.
zobrazit celou odpověďV naprosté většině případů není zadání PIN kódu na platebním terminálu vyžadováno. V ojedinělých případech, kdy je zadání PIN kódu na terminálu vyžadováno, zadejte ten, který používáte při placení Vaší plastovou kartou.
zobrazit celou odpověďLimit pro platby u obchodníků je stejný jako na Vaší plastové kartě. Platby provedené hodinkami se započítávají do limitů, které máte sjednány pro platby u obchodníků.
zobrazit celou odpověďNe. Přístup k internetu potřebujete v momentě, kdy Vaši kartu přidáváte do chytrých hodinek nebo v případě, že nebyl Váš telefon delší dobu připojen k internetu. Při placení se mohlo stát, že nedošlo k synchronizaci transakcí. Proto doporučujeme se čas od času k internetu při ...
zobrazit celou odpověďKontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle +420 224 443 636, kde zadáte požadavek na blokaci karty.
zobrazit celou odpověďPři pořízení nových hodinek je znovu potřeba přidat Vaši kartu do hodinek. Pokud již staré hodinky nebudete používat nebo je budete dávat k dispozici jiné osobě, je potřeba odebrat kartu prostřednictvím mobilní aplikace.
zobrazit celou odpověďAno, do chytrých hodinek můžete přidat kteroukoli debetní a kreditní kartu MONETA Money Bank, která má na zadní straně vytištěn CVV/CVC kód. Poté si můžete zvolit, kterou z nich budete používat jako výchozí. Případně si před placením zvolíte na hodinkách tu, kterou zrovna budete chtít zaplatit.
zobrazit celou odpověďKartu lze z hodinek odebrat přímo v nastavení v příslušné mobilní aplikaci. Pokud již hodinky nebudete používat nebo je případně budete dávat k dispozici jiné osobě, je třeba odebrat kartu z hodinek. Tímto úkonem se ovšem neruší standardní plastové karty.
zobrazit celou odpověďJe třeba opětovně přidat novou kartu MONETA Money Bank do hodinek v příslušné aplikaci.
zobrazit celou odpověďPlatnost karty v mobilu je dle data expirace na kartě, maximálně však 3 roky od jejího přidání do Fitbit Pay. K automatickému odstranění karty z hodinek mohlo dojít i z důvodu nepoužívání/vypnutí mobilního zařízení po dobu více než 90 dnů. Je třeba opět přidat kartu do hodinek pom ...
zobrazit celou odpověďV mobilní aplikaci lze nahlédnout pouze na transakce provedené pomocí chytrých hodinek. Kompletní přehled plateb naleznete přehledně ve Smart Bance, Internet Bance nebo ve Vašem výpisu.
zobrazit celou odpověďProvozovatelem služby Fitbit Pay není MONETA Money Bank. Využívání služby se řídí podmínkami provozovatele služby, kterým je Fitbit, Inc. Podmínky jsou dostupné na https://www.fitbit.com/fitbit-pay. MONETA Money Bank nenese odpovědnost za využívání služby Fitbit Pay. Používání debetních a kreditních karet se řídí příslušnými smluvními ujednáními mezi Vámi a MONETA Money Bank.

Volejte nonstop
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku