Spravujte své finance chytře
v úplně nové Internet Bance
Nově s možností přihlašování přes mobilní aplikaci Smart Banka

Nová Internet Banka
Smart Banka
Bankovní identita
Bankovní identita
Přístup do původní Internet Banky najdete po přihlášení v tlačítku "Původní Internet Banka" levém menu.
Pro přístup z mobilního zařízení použijte aplikaci Smart Banka

Volejte nonstop
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Telefon Banka
Výhody Telefon Banky
Vše důležité můžete rychle a snadno vyřídit po telefonu. Telefon Banka Vám umožňuje provádět transakce prostřednictvím telefonního bankéře na čísle 224 441 234.
Telefon Banku můžete využívat prostřednictvím pevné linky i mobilního telefonu.
- Veškeré bankovní operace vyřídíte bez návštěvy pobočky
- Využití služby nonstop: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- Aktivace služby je zdarma
Funkce
- Kdykoliv můžete zjistit zůstatek na všech účtech
- Zadáte domácí platební příkazy v CZK
- Odvoláte platební příkazy v CZK
- Zkontrolujete pohyby na všech účtech a stav platebních příkazů
- Zadáte a zrušíte trvalé příkazy, povolíte platby SIPO nebo inkasa
Kompletní přehled naleznete v Přehledu funkčností a parametrů služby Telefon Banka.
Zabezpečení
- Identifikace je zabezpečena Vaším identifikačním číslem a heslem
- Máte možnost zabezpečení transakčním kódem
- Při každé transakci Vám přijde informační SMS nebo e-mail
Dokumenty ke stažení
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 10. 2018 (PDF, 0,72 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Jak se úspěšně přihlásit (PDF, 0,07 MB)
- Přehled funkčností a parametrů (PDF, 0,55 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 9. 2014 (PDF, 0,2 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 15. 9. 2016 (PDF, 0,26 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 15. 9. 2017 (PDF, 0,71 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 1. 2018 (PDF, 0,05 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví , účinnost od 1. 1. 2018 (PDF, 0,72 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví (s revizí), účinnost od 1. 10. 2018 (PDF, 0,71 MB)
SMS Banka
Ovládání účtu prostřednictvím textových zpráv
Účet můžete ovládat také prostřednictvím šifrovaných SMS. Do mobilního telefonu je nutné si nahrát aplikaci SMS Banka, díky které máte ke svým účtům přístup kdykoliv potřebujete.
Pro fungování SMS Banky je potřeba mobilní telefon podporující SIM Toolkit a bankovní SIM karta aktivovaná v síti O2, T-Mobile nebo Vodafone.
- Přístup ke všem účtům kdykoliv a odkudkoliv
- Ovládání účtu prostřednictvím šifrovaných SMS zpráv
Funkce
- Kontrola zůstatku
- Odeslání platby
- Zadání nebo zrušení trvalého příkazu
- Dobití předplacené SIM karty O2, T-Mobile, Vodafone
- Pokud máte aktivován roaming, SMS Banka Vám bude fungovat i v zahraničí
Kompletní přehled naleznete v Přehledu funkčností SMS Banky
Zabezpečení SMS Banky
- Přihlášení do SMS Banky je chráněno vstupním kódem
- Obsluha účtu probíhá přes šifrované SMS
Dokumenty ke stažení
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 10. 2018 (PDF, 0,72 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Přehled funkčností a parametrů (PDF, 0,08 MB)
- Manuál aktivace (PDF, 0,08 MB)
- Manuál O2 (PDF, 0,1 MB)
- Manuál T-Mobile (PDF, 0,1 MB)
- Manuál Vodafone (PDF, 0,1 MB)
- Schéma T-Mobile (PDF, 0,15 MB)