MONETA: Z programu Odměny se klientům vrátilo již 3,4 milionu korun
Slevy v Albertu, Knihách Dobrovský, u Dr. Maxe či na čerpacích stanicích Shell patří mezi nejoblíbenější nabídky pro klienty Monety v novém programu Odměny. Ten si od svého červnového spuštění rychle získává popularitu – počet registrovaných klientů roste měsíčně o 18 % a banka jim už díky cashbackům vrátila 3,4 milionu korun.
V programu Odměny od Monety každý měsíc roste počet využitých a vyplacených cashbacků. „Našim klientům jsme za nákupy vrátili 3,4 miliony korun a současně jsme vygenerovali více než 100 tisíc slevových kódů, Věřím, že nyní, v době nakupování vánočních dárků, o to více ocení nabízené slevy u více než 200 obchodníků“ říká Eva Koleňáková, manažerka produktového týmu zodpovědného za karty v MONETA Money Bank.
Klienti nejčastěji využívají cashback či slevové kódy na nákupy potravin či knih, dále si oblíbili slevy v lékárnách či na čerpacích stanicích. „Neustále však přidáváme nové obchodníky a vylepšujeme naši nabídku odměň, abychom co nejlépe vyšli vstříc potřebám a očekáváním všech našich klientů a pomohli jim tak šetřit peníze při všech typech nákupů – ať už pravidelných, nebo jednorázových,“ komentuje přístup Monety Eva Koleňáková.
Věrnostní program je dostupný pro debetní i kreditní karty, a to jak pro retailové klienty, tak i živnostníky. „Ještě větší výhody mohou čerpat díky placení kreditní kartou Smart, která nabízí bonusy za nákupy, jež se sčítají s programem Odměny. Do nového roku navíc chystáme řadu nových odměn, například z oblasti potravin, restaurací i cestování. Klientům proto doporučujeme nabídku v programu pravidelně kontrolovat, aby jim žádná sleva neutekla,” dodává Eva Koleňáková.


