Garmin Pay

Zapomněli jste doma peněženku?
Zaplaťte hodinkami Garmin Pay

Rychle, jednoduché a bezpečné placení s chytrým telefonem nebo hodinkami s Garmin Pay.

Stačí stáhnout aplikaci

Do mobilu si stáhnete aplikaci, přidáte kartu a můžete platit. Připojení k internetu už pak není třeba a služba placení mobilem je zdarma.

Platíte jako bezkontaktní kartou

Odemčený telefon nebo hodinky s podporou technologie NFC přiložíte k platebnímu terminálu. A máte zaplaceno.

Limity si nastavíte sami

Limity pro platby na telefonu jsou stejné, jako ty u Vaší karty. Můžete si je jednoduše nastavit v Internet Bance nebo Smart Bance.

Platit můžete i bez telefonu

Při placení hodinkami u sebe nepotřebujete mít chytrý telefon, takže na oběd nebo zaběhat si můžete jít bez něj a platit pak jen hodinkami.

Vaše data jsou v bezpečí

Jednotlivým poskytovatelům platebních služeb Vaše citlivá data nesdílíme. Váš mobil máte navíc zabezpečen přístupovým heslem.

Bezkontaktně i z bankomatu

Při výběru hotovosti z bankomatu s bezkontaktním snímačem stačí přiložit kartu v mobilu a potvrdit biometrikou a PINem.

Co k tomu potřebuji

Platit mobilem je u nás hračka, stačí mít tyto tři věci:

Platební kartu
MONETA Money Bank

Stačí Vám bezkontaktní debetní
nebo kreditní karta.

Chytré hodinky
Garmin

Je potřeba mít hodinky Garmin, které podporují NFC.

Mobilní aplikaci
Garmin Connect

V aplikaci aktivujete Vaši kartu pro placení hodinkami.

Aplikaci Garmin Connect
stáhnete pro iOS nebo Android

V aplikaci aktivujete Vaši kartu pro placení hodinkami.

Jak poprvé zaplatit s Garmin Pay

Přihlaste se do aplikace a v hlavním menu zvolte Garmin Device. Vyberete typ Vašich hodinek a poté Garmin Pay.

Pro přidání karty postupujte podle instrukcí v aplikaci.

Zvolte čtyřmístné heslo pro placení hodinkami, zadejte údaje z plastové karty do aplikace a odsouhlaste podmínky používání služby.

Zvolte ověření pomocí mobilní aplikace Smart Banka. Smart Banka se Vám otevře a v ní přidání karty do hodinek potvrdíte. Pokud aplikaci nemáte, zavolejte na naše zákaznické centrum na čísle 224 443 636.

Zvolte v hodinkách ikonu Garmin Pay.

Zadejte na hodinkách Vaše čtyřmístné heslo a po zobrazení ikony karty přiložte hodinky k platebnímu terminálu.

Platbu je potřeba provést do 1 minuty od zadání čtyřmístného hesla.

Zabezpečte svůj mobil i chytré hodinky a chraňte své peníze

Údaje o Vaší kartě nejsou poskytovány ani obchodníkům, ani společnostem vlastnícím platební bránu. O svá data se tak nemusíte bát. Přesto ale dodržujte základní bezpečností pravidla, aby Vaše peníze zůstaly v bezpečí.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o Garmin Pay.

Přidáváte kartu do chytrých hodinek poprvé? Připravili jsme pro Vás návod o pěti krocích, a to jak pro Garmin Pay, tak pro Fitbit Pay.

  1. Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank.
  2. Ujistěte se, že Vaše chytré hodinky podporuji technologii NFC.
  3. Musíte být připojeni k internetu.
  4. Každou platební kartu lze přidat maximálně do tří zařízení.
  5. Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do hodinek nebo mobilu a nedokončili tento proces úspěšně, je možné, že nyní karta nejde přidat. Je potřeba kontaktovat naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636 nebo přijít na pobočku, aby Vám karta v chytrých hodinkách mohla být opět zprovozněna.
    V případě, že potíže stále trvají, kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636.

Pokud se Vám nepovede zaplatit pomocí hodinek či mobilu, zkontrolujte následující nastavení.

  1. V nastavení telefonu či chytrých hodinek se ujistěte, že Vaše zařízení podporuje technologii NFC (najdete ji v nastavení telefonu) a že je zapnutá.
  2. Mějte hodinky při placení umístěny na ruce a odemčené (např. zadáním čtyřmístného číselného hesla). Toto heslo je vyžadováno vždy po 24 hodinách anebo pokud v průběhu této doby došlo k sundání hodinek z ruky a jejich opětovnému nasazení.
  3. Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud již karta expirovala, musíte do Smart Banky (do služby Google Pay nebo Apple Wallet) nebo do aplikací Garmin Connect či Fitbity Pay opětovně přidat obnovenou kartu.
  4. Zkontrolujte nastavení karty ve Smart Bance nebo aplikacích, zda je karta, se kterou chcete platit, nastavena jako výchozí.
  5. V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování transakce. Je tedy nutné se opět připojit k internetu, aby došlo ke správnému spárování.
  6. Způsob placení se může u některých starších terminálů lišit a placení tak nemusí fungovat. Například pokud používáte bezkontaktní nálepku na mobilu (či SIM kartu s aktivní službou NFC) a službu Google Pay nebo Apple Pay. Platební terminál nerozpozná, jakou metodu chcete použít a platbu zamítne. Bezkontaktní nálepku je potřeba odstranit (či vyměnit SIM kartu u Vašeho operátora) a znovu přiložit mobilní telefon k platebnímu terminálu.
  7. Pokud se Vám nepodařilo v obchodě zaplatit proto, že jste na hodinkách třikrát zadali nesprávné čtyřmístné heslo a placení bylo zablokováno, pak je potřeba hodinky odblokovat přímo v aplikaci Garmin Connect nebo Fitbit Pay.
Pro odblokování je potřeba se na Vašem mobilu přihlásit do aplikace Garmin Connect. V aplikaci zvolte Garmin Pay a poté nastavte nové heslo. Pro nastavení nového hesla budete vyzvání k zadání původního hesla. V případě chybného zadání původního hesla bude Vaše karta v hodinkách zablokována a budete ji muset do Garmin Pay přidat znovu.

Limity nastavené v mobilním telefonu nebo v hodinkách jsou stejné jako na Vaší plastové kartě. Jsou to limity pro platby v obchodech, výběry z bankomatu a platby na internetu. Platby provedené na platebních terminálech u obchodníků se započítávají do limitu, který máte nastavený pro platby v obchodech. Tyto limity můžete změnit sami na pár kliknutí ve Smart Bance nebo Internet Bance.

Změny limitů plateb na Vaší platební kartě provedete v mobilní aplikaci Smart Banka v sekci Karty, vždy pod každou jednotlivou kartou – Detail karty a Nastavení. Vždy myslete na to, jak své peníze na internetu ochránit a jak se na internetu pohybovat bezpečně.

V naprosté většině případů není zadání PIN kódu na platebním terminálu při platbě mobilem či hodinkami vyžadováno. V ojedinělých případech, kdy je zadání PIN kódu na terminálu vyžadováno, zadejte PIN, který používáte při placení Vaší plastovou kartou.

Ano. Při přidávání karty není její skutečné číslo ukládáno do mobilního telefonu ani do aplikace Smart Banka, Google Pay ani Apple Wallet. Rovněž není uváděno poskytovateli služeb ani u obchodníků při placení mobilem. Služba k tomuto využívá zaheslované číslo karty, které není uloženo ve Vašem mobilu.
 

Z důvodu zajištění bezpečnosti plateb je nutné, aby Váš mobilní telefon byl zabezpečen přístupovým heslem (například číselné heslo, otisk prstu, sken obličeje). Pokud ho ještě nemáte nastaveno, při přidávání karty budete automaticky svým telefonem vyzváni k jeho nastavení. Stejně tak je to při placení hodinkami, na nich je třeba si při přidání karty do aplikace Fitbit nebo Garmin zvolit čtyřmístně heslo.

 

Při placení kartou v mobilu nebo hodinkami byste je měli mít po celou dobu u sebe a dodržovat hlavní bezpečnostní zásady zejména při placení kartou v mobilu na internetu.

Ne, pro placení telefonem není potřeba mít internetové připojení. Přístup k internetu potřebujete v momentě, kdy Vaši kartu přidáváte do chytrých hodinek nebo telefonu, či v případě, že nebyl Váš telefon delší dobu připojen k internetu.
 

Pokud však placení telefonem nefunguje tak, jak by mělo, pravděpodobně nedošlo k synchronizaci transakcí. Proto doporučujeme se čas od času k internetu připojovat, aby mohlo dojít ke správné synchronizaci plateb.

Kontaktujte náš Zákaznický servis na telefonním čísle +420 224 442 424 a požádejte o blokaci karty.

Při pořízení nového telefonu je znovu potřeba přidat kartu přes aplikaci Smart Banka do Google Pay nebo Apple Wallet. Pokud však Smart Banku, dlouhodobě nejlepší bankovní aplikaci uznávanou odborníky i veřejností, ve svém mobilu nemáte, můžete si kartu přidat do Google Pay či Apple Wallet napřímo.

 

Při pořízení hodinek je třeba kartu přidat na mobilním telefonu do aplikace Garmin Connect nebo Fitbit Pay.

 

Pokud již starý telefon nebo hodinky nebudete používat nebo je případně budete dávat k dispozici někomu jinému, je třeba odebrat kartu z aplikace. Vy můžete nadále platit svou standardní plastovou kartou, nebo si ji přidat do nového mobilu či hodinek.

Ano, do mobilu i chytrých hodinek můžete přidat kteroukoli debetní a kreditní kartu MONETA Money Bank, která má na zadní straně vytištěn CVV/CVC kód. Poté si můžete zvolit, kterou z nich budete používat jako výchozí. Případně si před placením zvolíte přímo v mobilní aplikaci nebo na hodinkách tu, kterou zrovna budete chtít zaplatit.
 

Aktuálně lze přidávat karty do mobilu pomocí Smart Banky nebo aplikací Google Pay či Apple Pay. Do chytrých hodinek lze karty přidávat prostřednictvím aplikací Garmin Connect či Fitbit Pay.

Kartu lze z hodinek či mobilu odebrat přímo v nastavení v příslušné aplikaci.

Pokud již hodinky nebo mobil nebudete používat nebo je budete dávat k dispozici někomu jinému, je třeba kartu z hodinek nebo mobilu odebrat. Vy můžete nadále platit svou plastovou kartou, nebo si ji přidat do nového mobilu či hodinek.

Na každé platební kartě najdete kromě svého jména a čísla karty i její platnost neboli expiraci. Karty MONETA Money Bank mají platnost čtyři roky a před koncem jejich expirace Vám zašleme novou kartu. Tuto novou kartu je potřeba opětovně přidat do Smart Banky (Google Pay nebo Apple Wallet), pokud s ní i nadále chcete platit prostřednictvím mobilního telefonu. Jestliže používáte při placení chytré hodinky, pak je potřeba novou kartu přidat do aplikace Garmin Connect či Fitbit Pay dle typu zařízení, které používáte.

Pokud karta zmizela z mobilu nebo hodinek, je potřeba ji opětovně přidat do aplikací Google Pay, Apple Wallet, Fitbit Pay či Garmin Connect.
 

Platnost karty v chytrém zařízení odpovídá datu expirace na plastové kartě, maximálně však 3 roky od jejího přidání do aplikací Google Pay, Apple Wallet, Fitbit Pay nebo Garmin Connect.
 

K automatickému odstranění karty může dojít i z důvodu nepoužívání/vypnutí mobilního zařízení po dobu více než 90 dnů.

Seznam všech plateb provedených pomocí mobilu nebo chytrých hodinek naleznete přehledně ve Smart Bance, Internet Bance nebo ve Vašem výpise.

V samotných aplikacích Google Pay nebo Apple Wallet lze nahlédnout pouze na deset posledních transakcí provedených pomocí aplikace. U aplikací Fitbit Pay nebo Garmin Connect uvidíte pouze transakce provedené pomocí chytrých hodinek.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Provozovatelem služby Garmin Pay není MONETA Money Bank. Využívání služby se řídí podmínkami provozovatele služby, kterým je Garmin (Europe) Ltd. Podmínky jsou dostupné na explore.garmin.com/cs-CZ/garmin-pay. MONETA Money Bank nenese odpovědnost za využívání služby Garmin Pay. Používání debetních a kreditních karet se řídí příslušnými smluvními ujednáními mezi Vámi a MONETA Money Bank.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5