Jedna apka,
celá banka
Hodnoceno klienty
41 produktů ke sjednání online
Pro Vás i pro děti
S účtem opravdu zdarma
Zvládnete téměř vše,
na pár kliknutí
Vše přehledně na jednom místě. Od běžného účtu a spořicích produktů přes karty až po úvěry nebo pojištění.
Okamžitá platba je na účtu příjemce do několika vteřin. QR platba Vám zjednoduší život tím, že nemusíte zadávat podrobnosti platby.
V mobilní aplikaci můžete také nastavit nový trvalý příkaz k úhradě nebo inkaso. Stejně tak je tu můžete změnit nebo zrušit.
Moderní online nástroj pro nákup a prodej cizích měn. Peníze si směňujte pohodlně sami za zvýhodněné kurzy.
Sny nepatří do šuplíku. Spořte si na ně v obálkách, které si vytvoříte na spořicím účtu. Přehledně a bez papír si šetříte na vše, co si přejete.
Peníze pohodlně pošlete i na účet vedený v jiné než tuzemské bance. Budete potřebovat znát číslo účtu příjemce ve formátu IBAN.
Přihlašujte se do internetového bankovnictví
bezpečně pomocí notifikace
Pro nejvyšší možnou ochranu před phishingovými útoky se do Internet Banky přihlašujte a potvrzujte transakce pomocí mobilní aplikace Smart Banka, nebo provádějte transakce přímo v aplikaci.
Chci aplikaci Smart Banka
Stažení aplikace přes obchod
Smart Banku jednoduše stáhnete v App Store nebo Google Play.
Stažení aplikace přes QR kód
Načtěte QR kod a stáhněte si aplikaci Smart Banka.
Mobilní aplikace nabitá funkcemi pro Vás
Aplikaci ladíme tak, aby byla nejlepší na trhu. A podle hodnocení se nám to daří.
Dark mode
Loga karetních transakcí i plateb
Virtuální karta
Prvotřídní zabezpečení
Možnost přispět dobročinným organizacím
Widgety na plochu
Máme nejoceňovanější mobilní aplikaci na trhu
Nastavte si mobilní platby
Jdeme s dobou. S námi můžete platit v obchodech pomocí platební karty v mobilu i hodinkách,
například pomocí Apple Pay nebo Google Pay.
Na co se často ptáte
Ano, získání i používání mobilní aplikace Smart Banka je zdarma. Jen doporučujeme pro její stažení použít zabezpečenou síť Wi-Fi, ať si nečerpáte mobilní data.
Mobilní aplikaci Smart Banka si může zdarma stáhnout kdokoliv, kdo má u MONETA Money Bank otevřený běžný nebo spořicí účet, případně kreditní kartu, má přístup do Internet Banky a vlastní chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS.
Smart Banku si může aktivovat fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel i právnická osoba si mohou aplikaci aktivovat v Internet Bance v sekci Osobní nastavení a dále postupovat dle instrukcí ve Smart Bance.
Kompletní návody na aktivaci Smart Banky
Párování pomocí dokladů totožnosti
- Stáhněte si aplikaci Smart Banka
Otevřete ji a vyberte Další způsoby přihlášení, kde zvolte Přihlášení pomocí dokladů totožnosti a vyplníte základní údaje. Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout z App Store nebo Google Play. - Vytvořte PIN
Aby se do Vaší Smart Banky nedostal někdo jiný, vytvořte si PIN pro přístup. Zapnout si můžete také ověření pomocí biometriky (Face/Touch ID). - Naskenujte doklady totožnosti
Připravte si doklady totožnosti (občanský průkaz a řidičský průkaz nebo cestovní pas) a Smart Banka už Vás celým procesem provede.
Párování přes Smart Banku na původním zařízení
- Otevřete si Smart Banku na původním zařízení
Přejděte do Nastavení a v sekci Správa zařízení vyberte Připojení nového zařízení. Zde se Vám zobrazí QR kód. Tuto stránku nezavírejte, budete ji potřebovat v dalších krocích. - Stáhněte si aplikaci Smart Banka na novém zařízení
Z App Store nebo Google Play si do nového zařízení stáhněte aplikaci Smart Banka, otevřete ji a vyberte přihlášení QR kódem. Následně naskenujte kód z původního zařízení. - Vytvořte si PIN a potvrďte spárování
Na novém zařízení je si vytvořte PIN, který budete využívat k přihlášení do aplikace a potvrzení plateb. Po vytvoření PINu potvrďte spárování v původním zařízení. - Spárováno! Zbývá jen poslední krok
Pro Vaši bezpečnost doporučujeme odpárovat Smart Banku z původního zařízení. To můžete udělat přímo v aplikaci Smart Banka v Nastavení a profil – Správa zařízení – Aktivní zařízení, kde požadované zařízení odpárujete.
Párování pomocí Internet Banky
Z bezpečnostních důvodů může být párování přes Internet Banku pro některé klienty nedostupné. Zařízení si můžete i nadále spárovat pomocí dokladů totožnosti, Vaší Smarty Banky na jiném zařízení nebo na kterékoliv naší pobočce.
- Stáhněte si aplikaci Smart Banka
Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout na App Store nebo Google Play. - Přihlaste se do Internet Banky
Přihlaste se do Internet Banky a v pravém horním rohu klikněte na Nastavení. Pokračujte ve výběru na Smart Banku a přidejte zařízení. V případě, že se do Smart Banky přihlašujete poprvé, musíte ji nejprve aktivovat. - Spárování Smart Banky s Internet Bankou
Otevřete si aplikaci Smart Banka a vyberte možnost Přihlášení pomocí QR kódu. Naskenujte QR kód zobrazený v Internet Bance a pokračujte k ověření Vaší totožnosti. - Zabezpečte si Smart Banku a potvrďte spárování
Vytvořte si PIN, kterým se budete do Smart Banky přihlašovat. Pro zvýšenou bezpečnost si můžete nastavit i zabezpečení skenem obličeje nebo otiskem prstu. Do Internet Banky zadejte kód z SMS, kterou jsme Vám zaslali, čímž potvrdíte spárování se Smart Bankou, a můžete ji začít plně využívat.
Pokud i přesto máte problém s aktivací nebo potvrzováním plateb pomocí Smart Banky, zavolejte nám na telefonní číslo 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So 8:00-16:30), rádi Vám pomůžeme.
Ano, do Smart Banky můžete přidat svůj osobní i podnikatelský účet do jednoho profilu. Stačí si v aplikaci otevřít Nastavení, kliknout na své jméno a pak na Přidat profil“.
Z bezpečnostních důvodů se PIN nikde neukládá a nikdo jiný než Vy ho nezná. Pokud PIN zapomenete, musíte si z Internet Banky v sekci Osobní nastavení – Smart Banka přístroj odebrat, znovu ho tam přidat a zaregistrovat se. Při registraci si zvolíte PIN kód nový.
Jak postupovat, když se mi Smart Banka zablokuje?
V tomto případě je třeba se přihlásit do Vaší Internet Banky a v sekci Osobní nastavení - Smart Banka odblokovat přihlášení. Poté se můžete znovu do Smart Banky přihlásit. Zablokování přístupu mohlo nastat například opakovaně špatným zadáním PINu, nebo přenesením zálohy z původního telefonu na nový.
Může se stát, že se budete chtít přihlásit do Vaší aplikace Smart Banka, ale zjistíte, že se odpárovala od Internet Banky. Je možné, že taková situace je způsobena naší technickou chybou.
Pro Vás to znamená, že bude nutné se přihlásit do Internet Banky a v sekci „Nastavení – Smart Banka“ aplikaci znovu spárovat. Poprosíme Vás, abyste nám v tomto případě dali vědět podrobnosti prostřednictvím webového formuláře, pokusíme se přijít chybě na kloub.
Při ztrátě nebo odcizení mobilního telefonu není třeba se bát, do aplikace Smart Banka se jiný uživatel nedostane, pokud nezná Vaše číselné heslo. A Váš otisk prstu a sken obličeje také použít nemůže.
I přesto doporučujeme zablokovat Smart Banku, a to jedním z těchto způsobů:
– Zrušením registrace zařízení v Internet Bance. V sekci Nastavení – Smart Banka – košík pro odebrání zařízení. Pro tento případ je nutné nemít přístup do Internet Banky podmíněný zadáním mobilního klíče.
– Zavoláním na Zákaznický servis MONETA Money Bank na 224 442 424. Naši specialisté si Vás ověří a poté Vám Smart Banku zablokují.
– Na pobočce MONETA Money Bank. Zajděte do kterékoliv pobočky a tam Vám Smart Banku zablokují.
Pokud máte v Internet Bance zaregistrovaných více mobilních zařízení, máte možnost zablokovat pouze to jedno ztracené/odcizené. Ostatní zařízení zůstanou dále použitelná.
Abyste mohli k přihlašování otisk prstu používat, je nutné mít tuto funkci nastavenou ve Vašem telefonu a zároveň zapnutou v nastavení Smart Banky. Pokud víte, že máte v telefonu funkci zapnutou, ale v nastavení Smart Banky ji nevidíte, je velice pravděpodobné, že Váš telefon využívá proprietární řešení výrobce, které naše aplikace nepodporuje.
Používáte-li pro přihlašování otisk prstu, nedovolte nikomu jinému, aby si na Vašem telefonu zaregistroval biometrický snímač otisku prstu. Vyvarujte se také registrace Smart banky na zařízeních, kde má Touch ID zaregistrovaný někdo jiný, protože v případě, že Vaši kamarádi nebo členové rodiny mají nastaveny své otisky prstů ve Vašem telefonu, budou mít stejně jako Vy také přístup do všech aplikací.
Je možné používat čtečku otisků prstů i pro potvrzování transakcí?
Ano, možné to je. Platí pro to stejná pravidla jako pro přihlašování pomocí otisku prstu. A je nutné si v nastavení Smart Banky zapnout autorizaci pomocí otisku prstu.
V případě, že Vaši kamarádi nebo členové rodiny mají nastaveny své otisky prstů ve Vašem telefonu, budou mít stejně jako Vy také přístup do všech aplikací.
Android (verze 7.0 a vyšší) a iOS (verze 14.0 a vyšší) na zařízeních s připojením k internetu.
Smart Banka nemusí fungovat na zařízeních, která byla výrobcem upravena tak, že nejsme schopni zajistit její bezpečné fungování. To se týká nejčastěji telefonů značky Huawei, Caterpillar, Doogee a jiné.
Stále máte otázky?
Dokumenty ke stažení
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictvíplatnost od 1. 12. 2024PDF, 0,32 MB
- Produktové podmínky služby Smart Banka Miniúčinnost od 10. 8. 2021PDF, 0,55 MB
- Změnový list pro komerční klientyúčinnost od 1. 4. 2023PDF, 0,33 MB
- Doplňující informace ke smlouvám o finančních službách uzavíraných distančním způsobemPDF, 0,46 MB
- Popis mechanismu zabezpečení pomocí biometrických datPDF, 0,18 MB
- Pravidla bezpečného užívání Internet Banky a Smart BankyPDF, 5,54 MB
- Přehled funkčností a parametrůPDF, 1,03 MB
- Návod pro registraci Smart BankyPDF, 8,87 MB
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.