Online aplikace Smart Banka

Jedna apka,
celá banka

Moderní, rychlá a nabitá funkcemi. Smart Banka je banka ve Vaší kapse. Doma, v práci i na cestách.

Hodnoceno klienty

4,8 /5

41 produktů ke sjednání online

Ve Smart Bance najdete přes 200 funkcí a 41 produktů ke sjednání i zrušení produktů plně online.

Pro Vás i pro děti

Každý se svou aplikací a limity, které nastavíte a ovládáte jen Vy. Proto Vás nic nepřekvapí.

S účtem opravdu zdarma

Se Smart Bankou máte účet zdarma a bez podmínek. U nás jednoduše platí, že za účet se neplatí.

Zvládnete téměř vše,
na pár kliknutí

Ve Smart Bance zařídíte vše, co potřebujete, snadno a bezpečně.
1 / 6
Přehled všech Vašich produktů

Vše přehledně na jednom místě. Od běžného účtu a spořicích produktů přes karty až po úvěry nebo pojištění.

Okamžité a QR platby

Okamžitá platba je na účtu příjemce do několika vteřin. QR platba Vám zjednoduší život tím, že nemusíte zadávat podrobnosti platby.

Trvalé příkazy a inkasa

V mobilní aplikaci můžete také nastavit nový trvalý příkaz k úhradě nebo inkaso. Stejně tak je tu můžete změnit nebo zrušit.

Výhodná směnárna

Moderní online nástroj pro nákup
a prodej cizích měn. Peníze si směňujte pohodlně sami za zvýhodněné kurzy.

Spořicí obálky

Sny nepatří do šuplíku. Spořte si na ně v obálkách, které si vytvoříte na spořicím účtu. Přehledně a bez papír si šetříte na vše, co si přejete.

Zahraniční platby

Peníze pohodlně pošlete i na účet vedený v jiné než tuzemské bance. Budete potřebovat znát číslo účtu příjemce ve formátu IBAN.

Přihlašujte se do internetového bankovnictví
bezpečně pomocí notifikace

Pro nejvyšší možnou ochranu před phishingovými útoky se do Internet Banky přihlašujte a potvrzujte transakce pomocí mobilní aplikace Smart Banka, nebo provádějte transakce přímo v aplikaci.

Chci aplikaci Smart Banka

Stáhněte a nainstalujte si Smart Banku. Je to snadné. A za pár minut máte svou vlastní banku i ve své kapse.

Stažení aplikace přes obchod

Smart Banku jednoduše stáhnete v App Store nebo Google Play.

Stažení aplikace přes QR kód

Načtěte QR kod a stáhněte si aplikaci Smart Banka.

Mobilní aplikace nabitá funkcemi pro Vás

Aplikaci ladíme tak, aby byla nejlepší na trhu. A podle hodnocení se nám to daří.

Dark mode

Můžete si zvolit světlý nebo tmavý vzhled aplikace.

Loga karetních transakcí i plateb

V historii transakcí vidíte loga obchodníků, kde jste nakoupili. Pracujeme na doplnění chybějících.

Virtuální karta

Kartu, která existuje jen v digitální podobě, můžete nahrát do Apple Pay, nebo Google Pay. Kartu můžete kdykoliv zablokovat.

Prvotřídní zabezpečení

Všechna data v aplikaci jsou šifrovaná. Nikdo cizí je nepřečte.

Možnost přispět dobročinným organizacím

V sekci Pomáhejte se Smart Bankou můžete podpořit vybrané dobročinné organizace.

Widgety na plochu

Sledujte zůstatky a poslední transakce, provádějte platby nebo využívejte službu Zaplať mi přímo z domovské obrazovky.

Máme nejoceňovanější mobilní aplikaci na trhu

Smart Banka každoročně získává mnoho ocenění od Vás, našich klientů i odborné veřejnosti.
Partnerem Ceny veřejnosti je společnost Visa
Zlatá koruna 2024 – Cena veřejnosti
Stříbrná koruna 2024 – Platební karty
Zlatá koruna 2024 – Cena veřejnosti
Bronzová koruna 2024 – Online aplikace
Bronzová koruna 2024 – Bankovní úvěry
Zlatá koruna 2023 – Cena veřejnosti
Zlatá koruna 2023 – Novinka roku
Zlatá koruna 2023 – Online spořicí účet
Bronzová koruna 2023 – Online aplikace
Zlatá koruna 2022 – Cena veřejnosti
Stříbrná koruna 2022 – Novinka roku
Stříbrná koruna 2022 – Online aplikace
Bankovní inovátor 2021
Zlatá koruna 2021 – Cena veřejnosti
Stříbrná koruna 2021 – Online aplikace
Nejlepší banka 2021
Klientsky nejpřívětivější banka 2021
Bankovní inovátor 2020
Zlatá koruna 2020 – Online aplikace
Bronzová koruna 2020 – Novinka roku
2020 Banking Awards – Best Innovation in retail banking
1. v Česku v Digital banking maturity 2020
IEA 2019 – 1. místo
Bankovní inovátor 2019
Stříbrná koruna 2019 – Online aplikace
Stříbrná koruna 2019 – Cena veřejnosti
Stříbrná koruna 2019 – Novinka roku
Bronzová koruna 2019 – Novinka roku
Bankovní inovátor 2018
Zlatá koruna 2018 – Online aplikace
Bronzová koruna 2019 – Cena veřejnosti
1. v Česku v Digital banking maturity 2018
Mobilní řešení roku 2018 – 3. místo
Nejlepší banka 2018
Aplikace roku 2017 – Absolutní vítěz
Mobilní řešení roku 2017 – 2. místo

Nastavte si mobilní platby

Jdeme s dobou. S námi můžete platit v obchodech pomocí platební karty v mobilu i hodinkách,
například pomocí Apple Pay nebo Google Pay.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o Smart Bance.

Ano, získání i používání mobilní aplikace Smart Banka je zdarma. Jen doporučujeme pro její stažení použít zabezpečenou síť Wi-Fi, ať si nečerpáte mobilní data.

Mobilní aplikaci Smart Banka si může zdarma stáhnout kdokoliv, kdo má u MONETA Money Bank otevřený běžný nebo spořicí účet, případně kreditní kartu, má přístup do Internet Banky a vlastní chytrý telefon s operačním systémem Android nebo iOS.

Smart Banku si může aktivovat fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel i právnická osoba si mohou aplikaci aktivovat v Internet Bance v sekci Osobní nastavení a dále postupovat dle instrukcí ve Smart Bance.

Kompletní návody na aktivaci Smart Banky

 

Párování pomocí dokladů totožnosti

  1. Stáhněte si aplikaci Smart Banka
    Otevřete ji a vyberte Další způsoby přihlášení, kde zvolte Přihlášení pomocí dokladů totožnosti a vyplníte základní údaje. Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout z App Store nebo Google Play.
  2. Vytvořte PIN
    Aby se do Vaší Smart Banky nedostal někdo jiný, vytvořte si PIN pro přístup. Zapnout si můžete také ověření pomocí biometriky (Face/Touch ID).
  3. Naskenujte doklady totožnosti
    Připravte si doklady totožnosti (občanský průkaz a řidičský průkaz nebo cestovní pas) a Smart Banka už Vás celým procesem provede.

 

Párování přes Smart Banku na původním zařízení

  1. Otevřete si Smart Banku na původním zařízení
    Přejděte do Nastavení a v sekci Správa zařízení vyberte Připojení nového zařízení. Zde se Vám zobrazí QR kód. Tuto stránku nezavírejte, budete ji potřebovat v dalších krocích.
  2. Stáhněte si aplikaci Smart Banka na novém zařízení
    Z App Store nebo Google Play si do nového zařízení stáhněte aplikaci Smart Banka, otevřete ji a vyberte přihlášení QR kódem. Následně naskenujte kód z původního zařízení.
  3. Vytvořte si PIN a potvrďte spárování
    Na novém zařízení je si vytvořte PIN, který budete využívat k přihlášení do aplikace a potvrzení plateb. Po vytvoření PINu potvrďte spárování v původním zařízení.
  4. Spárováno! Zbývá jen poslední krok
    Pro Vaši bezpečnost doporučujeme odpárovat Smart Banku z původního zařízení. To můžete udělat přímo v aplikaci Smart Banka v Nastavení a profil – Správa zařízení – Aktivní zařízení, kde požadované zařízení odpárujete.

 

Párování pomocí Internet Banky

Z bezpečnostních důvodů může být párování přes Internet Banku pro některé klienty nedostupné. Zařízení si můžete i nadále spárovat pomocí dokladů totožnosti, Vaší Smarty Banky na jiném zařízení nebo na kterékoliv naší pobočce.

  1. Stáhněte si aplikaci Smart Banka
    Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji stáhnout na App Store nebo Google Play.
  2. Přihlaste se do Internet Banky
    Přihlaste se do Internet Banky a v pravém horním rohu klikněte na Nastavení. Pokračujte ve výběru na Smart Banku a přidejte zařízení. V případě, že se do Smart Banky přihlašujete poprvé, musíte ji nejprve aktivovat.
  3. Spárování Smart Banky s Internet Bankou
    Otevřete si aplikaci Smart Banka a vyberte možnost Přihlášení pomocí QR kódu. Naskenujte QR kód zobrazený v Internet Bance a pokračujte k ověření Vaší totožnosti.
  4. Zabezpečte si Smart Banku a potvrďte spárování
    Vytvořte si PIN, kterým se budete do Smart Banky přihlašovat. Pro zvýšenou bezpečnost si můžete nastavit i zabezpečení skenem obličeje nebo otiskem prstu. Do Internet Banky zadejte kód z SMS, kterou jsme Vám zaslali, čímž potvrdíte spárování se Smart Bankou, a můžete ji začít plně využívat.

Pokud i přesto máte problém s aktivací nebo potvrzováním plateb pomocí Smart Banky, zavolejte nám na telefonní číslo 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So 8:00-16:30), rádi Vám pomůžeme.

Ano, do Smart Banky můžete přidat svůj osobnípodnikatelský účet do jednoho profilu. Stačí si v aplikaci otevřít Nastavení, kliknout na své jméno a pak na Přidat profil“.

Z bezpečnostních důvodů se PIN nikde neukládá a nikdo jiný než Vy ho nezná. Pokud PIN zapomenete, musíte si z Internet Banky v sekci Osobní nastavení – Smart Banka přístroj odebrat, znovu ho tam přidat a zaregistrovat se. Při registraci si zvolíte PIN kód nový.

Jak postupovat, když se mi Smart Banka zablokuje?
V tomto případě je třeba se přihlásit do Vaší Internet Banky a v sekci Osobní nastavení - Smart Banka odblokovat přihlášení. Poté se můžete znovu do Smart Banky přihlásit. Zablokování přístupu mohlo nastat například opakovaně špatným zadáním PINu, nebo přenesením zálohy z původního telefonu na nový.

Může se stát, že se budete chtít přihlásit do Vaší aplikace Smart Banka, ale zjistíte, že se odpárovala od Internet Banky. Je možné, že taková situace je způsobena naší technickou chybou.

Pro Vás to znamená, že bude nutné se přihlásit do Internet Banky a v sekci „Nastavení – Smart Banka“ aplikaci znovu spárovat. Poprosíme Vás, abyste nám v tomto případě dali vědět podrobnosti prostřednictvím webového formuláře, pokusíme se přijít chybě na kloub.

Při ztrátě nebo odcizení mobilního telefonu není třeba se bát, do aplikace Smart Banka se jiný uživatel nedostane, pokud nezná Vaše číselné heslo. A Váš otisk prstu a sken obličeje také použít nemůže.
I přesto doporučujeme zablokovat Smart Banku, a to jedním z těchto způsobů:

Zrušením registrace zařízení v Internet Bance. V sekci Nastavení – Smart Banka – košík pro odebrání zařízení. Pro tento případ je nutné nemít přístup do Internet Banky podmíněný zadáním mobilního klíče.

Zavoláním na Zákaznický servis MONETA Money Bank na 224 442 424. Naši specialisté si Vás ověří a poté Vám Smart Banku zablokují.

Na pobočce MONETA Money Bank. Zajděte do kterékoliv pobočky a tam Vám Smart Banku zablokují.

Pokud máte v Internet Bance zaregistrovaných více mobilních zařízení, máte možnost zablokovat pouze to jedno ztracené/odcizené. Ostatní zařízení zůstanou dále použitelná.

Ano, pokud Vaše mobilní zařízení tuto funkci podporuje. U telefonů značky Apple se čtečka otisků prstů nazývá Touch ID a najdete ji v přístrojích iPhone 5s a vyšší. Čtečkou otisků prstů jsou vybaveny i některé telefony s OS Android. Aplikace Smart Banka však podporuje pouze ty přístroje, které pro čtečku otisků prstů využívají integrovanou funkci Fingerprint pro Android 6 a vyšší, nikoli řešení svého výrobce, nad kterým nemáme kontrolu. Z bezpečnostních důvodů jsme schopni garantovat bezpečnost Smart Banky pouze u těch telefonů, které k přihlášení pomocí otisku prstů využívají přímo integrované řešení v systému Android od Googlu.

Abyste mohli k přihlašování otisk prstu používat, je nutné mít tuto funkci nastavenou ve Vašem telefonu a zároveň zapnutou v nastavení Smart Banky. Pokud víte, že máte v telefonu funkci zapnutou, ale v nastavení Smart Banky ji nevidíte, je velice pravděpodobné, že Váš telefon využívá proprietární řešení výrobce, které naše aplikace nepodporuje.

Používáte-li pro přihlašování otisk prstu, nedovolte nikomu jinému, aby si na Vašem telefonu zaregistroval biometrický snímač otisku prstu. Vyvarujte se také registrace Smart banky na zařízeních, kde má Touch ID zaregistrovaný někdo jiný, protože v případě, že Vaši kamarádi nebo členové rodiny mají nastaveny své otisky prstů ve Vašem telefonu, budou mít stejně jako Vy také přístup do všech aplikací.

Je možné používat čtečku otisků prstů i pro potvrzování transakcí?
Ano, možné to je. Platí pro to stejná pravidla jako pro přihlašování pomocí otisku prstu. A je nutné si v nastavení Smart Banky zapnout autorizaci pomocí otisku prstu.

V případě, že Vaši kamarádi nebo členové rodiny mají nastaveny své otisky prstů ve Vašem telefonu, budou mít stejně jako Vy také přístup do všech aplikací.
Ano, je to možné, ale jen přes Face ID na nejnovějších typech telefonů Apple. Je potřeba povolit Face ID v nastavení Smart Banky, ale také v nastavení telefonu.

Android (verze 7.0 a vyšší) a iOS (verze 14.0 a vyšší) na zařízeních s připojením k internetu.


Smart Banka nemusí fungovat na zařízeních, která byla výrobcem upravena tak, že nejsme schopni zajistit její bezpečné fungování. To se týká nejčastěji telefonů značky Huawei, Caterpillar, Doogee a jiné.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo