Pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu
Noste svůj telefon
a další cennosti bez obav
Vybíráme pro Vás to nejlepší na trhu, toto pojištění nabízíme
ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s.
Výhody pojištění
- Při ztrátě nebo odcizení Vašich osobních věcí a cenností jako jsou taška, peněženka, doklady, brýle apod. Vám bude proplacen nákup nových
- Při rozbití mobilního telefonu, tabletu či chytrých hodinek s instalovanou Smart Bankou získáte příspěvek na jejich opravu nebo na nákup nového zařízení
- Pojištění se vztahuje i na ztrátu nebo odcizení mobilního telefonu, tabletu, notebooku, včetně služebních
- Pojištění zneužití karty a pojištění elektronických plateb se vztahuje na platební karty, které vydala MONETA Money Bank k Vašemu účtu, včetně karet pro dalšího držitele
- Pojištění se vztahuje na nákup zboží (včetně použitého) přes internet, například při nedodání zboží či dodání poškozeného zboží
- Pojištění se vztahuje na zneužití elektronických plateb (přes mobilní telefon nebo tablet) či zneužití elektronického a mobilního bankovnictví
- Součástí pojištění jsou asistenční služby (právní asistence, asistence při poškození pověsti na internetu, IT asistence)
- Cena pojištění je 139 Kč/měs.
- Pro více informací si stáhněte kompletní brožuru
Jak si sjednat pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu
Sjednání na pobočce
Navštívíte nás na pobočce
Pojištění si sjednáte na jakékoliv naší pobočce. Stačí mít věk nad 18 let a běžný účet vedený u nás, případně si ho zřídíte při sjednání
Požádáme Vás o doklady
Vezměte si sebou platný občanský průkaz, a pokud jste cizinci, přineste svůj cestovní pas a povolení k pobytu
A jste pojištěni
Pojištění vzniká vyjádřením souhlasu klienta s pojištěním, pojistnou smlouvou a všeobecnými pojistnými podmínkami
Na co se často ptáte
Pokud s úpravou výše úhrady za pojištění souhlasíte, nemusíte dělat nic a od 1. 3. 2023 bude úhrada za pojištění automaticky zvýšena. V případě, že s výše uvedenou úpravou výše úhrady za pojištění účinnou od 1. 3. 2023 nesouhlasít ...
zobrazit celou odpověďPojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu si může sjednat majitel běžného korunového účtu, pokud je fyzickou osobou starší 18 let. Pokud u nás běžný účet založený nemáte, můžete si ho založit plně online během pár kliknutí nebo na kterékoliv pobočce. S účtem Tom ...
zobrazit celou odpověďKrytí nahodilého poškození zařízení zahrnuje nejen rozbití například displeje, ale i třeba poškození vodou. Pojišťovna kryje i to, když Vám telefon spadne „jen tak“ z ruky na zem a rozbije se například Vaší nešikovností nebo když Vám telefon při koupání spadne do vany.
Pokud chcete mít telefon, tablet či chytré hodinky pojištěné proti nahodilému poškození, nainstalujte si do nich aplikaci Smart Banka a registrujte ji k účtu, ze kterého je placeno pojištění. Aplikaci si stáhnete v Google Play nebo App Store a registrujete ji ve Vaší Internet Bance nebo rovnou ve Smart Bance.
Zařízení pojišťovna kryje už jeden měsíc od sjednání pojištění, a to až do doby 3 let stáří Vašeho zařízení. Pokud si vvbudoucnu koupíte nový přístroj, stačí si v něm opět aktivovat Smart Banku. Nezapomeňte, že pojištění nahodilého poškození se vztahuje pouze na zařízení s nainstalovanou a registrovanou Smart Bankou.
Telefon si sami necháte opravit v servisu a pojišťovně potom předložíte fakturu za opravu a také pořizovací doklad k poškozenému zařízení. Pojišťovna Vám proplatí 50 % nákladů na opravu, maximálně 10 000 Kč. Peníze Vám přijdou na účet. Pokud telefon n ...
zobrazit celou odpověďAno. Pojištění kryje odcizení i ztrátu osobních a služebních věcí včetně přenositelné elektroniky do výše příslušných limitů. Pojištění se nevztahuje na přenositelnou elektroniku starší 3 let.
zobrazit celou odpověďV případě, že e-shop zboží vůbec neodešle, pojišťovna Vám v rámci právní asistence poradí, jak postupovat. Pokud dotyčný e-shop zkrachuje nebo se nepovede z e-shopu získat náklady v rámci reklamačního řízení zpět, pojišťovna vyplatí zpět plnou částku, o kterou jste kvůli ...
zobrazit celou odpověďPokud dojde k pomluvě nebo urážce klienta na internetu (např. na Facebooku), asistenční služba pomůže zamezit přísunu dalších urážek tak, že pomůže nastavit blokování konkrétního uživatele. Dále pomůže odstranit již zveřejněné urážlivé informace z různých serverů. Zároveň Vám v&nb ...
zobrazit celou odpověďAno, pojištění se vztahuje i na události, které se staly v zahraničí, a platí po celém světě. Pokud dojde k odcizení osobní věci v zahraničí, pojišťovně doložíte kopii dokladu o oznámení události policii nebo jinému příslušnému orgánu.
zobrazit celou odpověďV případě odcizení platebních karet nebo zneužití Vašeho internetového a/nebo mobilního bankovnictví vše okamžitě nahlaste Zákaznickému servisu MONETA Money Bank na telefonním čísle +420 224 442 424 a kartu či přístupy zablokujte. Blokaci karty můžete provést sami n ...
zobrazit celou odpověďMohlo by Vás zajímat
Co dělat při ztrátě nebo zneužití platební karty?
Jak na založení bankovního účtu online?
Co je to pojištění odpovědnosti za škodu?
Dokumenty ke stažení
- Dokumenty k přechodu na pojištění s novými vlastnostmi
- Všeobecné pojistné podmínky (PDF, 0,26 MB)
- Pojištění elektronických plateb s novými vlastnostmi (PDF, 0,18 MB)
- Pojištění osobních věcí a platební karty s novými vlastnostmi (PDF, 0,19 MB)
- Pojištění osobních věcí, platebních karet a internetových rizik s novými vlastnostmi (PDF, 0,18 MB)
Další druhy pojištění
Pojištění elektronických plateb
Včetně ochrany před zneužitím internetového a mobilního bankovnictví
Zjistit víceVšechna pojištění
Prohlédněte si naše další produkty a vyberte si ty, které potřebujete