Proč nejde platit kartou přes internet

V případě zamítnuté platby po internetu nejdříve zkontrolujte, jestli je Vaše karta pro internetové platby aktivována.

Tato funkce je na nově vydaných kreditních kartách MONETA Money Bank vypnuta a je potřeba internetové transakce zapnout. Po úspěšně provedené platbě je doporučujeme opět vypnout, chráníte tak svou kartu před případným zneužitím. Zejména pokud platba není zabezpečena službou 3D Secure. Internetové transakce se zapínají i vypínají v Internet Bance nebo Smart Bance v části Vaše karty a dále Detail – Nastavení. Internetové transakce vám také aktivujeme na telefonním čísle +420 224 442 424 nebo na všech pobočkách MONETA Money Bank. Důvodů, proč internetová platba neproběhla, může být více, záleží na konkrétním případu. Například byl překročen denní limit pro platby kartou nebo na účtu není dost peněz. Veškeré informace se dozvíte v zákaznickém servisu společnosti MONETA Money Bank na telefonním čísle +420 224 442 424.