Proč nejde platit kartou přes internet

V případě zamítnuté platby za zboží nebo služby nakupované na internetu nejdříve zkontrolujte, jestli je Vaše karta pro internetové platby aktivována a zda máte dostatečný limit pro placení na internetu.

Internetové platby a jejich limity se upravují v Internet Bance nebo Smart Bance v části Vaše karty a dále Detail karty a Nastavení.

Dalším důvodem zamítnuté platby může být chybné zadání ePINu, ke kterému můžete být vyzváni při platbě se zabezpečením 3D Secure. ePIN se liší od PINu karty a najdete ho ve Vaší Internet Bance nebo Smart Bance v sekci Karty, Detail karty. Platba může být zamítnuta i z důvodu nedostatečného disponibilního zůstatku. Pokud máte na Vaší kartě vše nastaveno v pořádku, Váš zůstatek je pro provedení platby dostatečný a Vám se stále nedaří zaplatit, obraťte se prosím na zákaznický servis na telefonním čísle 224 443 636.