Proč nejde platit kartou přes internet

V případě zamítnuté platby za zboží nebo služby nakupované na internetu nejdříve zkontrolujte, jestli je Vaše karta pro internetové platby aktivována a zda máte dostatečný limit pro placení na internetu.

Internetové platby a jejich limity se upravují v Internet Bance nebo Smart Bance v části Vaše karty a dále Detail karty a Nastavení.

 

Dalším důvodem zamítnuté platby může být chybné zadání ePINu, ke kterému můžete být vyzváni při platbě se zabezpečením 3D Secure. ePIN se liší od PINu karty a najdete ho ve Vaší Internet Bance nebo Smart Bance v sekci Karty, Detail karty. Platba může být zamítnuta i z důvodu nedostatečného disponibilního zůstatku. Pokud máte na Vaší kartě vše nastaveno v pořádku, Váš zůstatek je pro provedení platby dostatečný a Vám se stále nedaří zaplatit, obraťte se prosím na zákaznický servis na telefonním čísle 224 443 636.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5