Spravujte své finance chytře
v nové Internet Bance
Nově s možností přihlašování přes mobilní aplikaci Smart Banka

Původní Internet Banka je stále dostupná
- Okamžitá kontrola zůstatku a stavu transakcí
- Rychlé platby a převody peněz
- Snadná správa účtů
- Sjednání produktů online
- Navýšení úvěru Vašich produktů
- Investování do podílových fondů
Nejpokročilejší internet banking
Jednoduchá
a pohodlná obsluha
Bezpečná
komunikace
Sjednání
produktů online
Přehlednost a zabezpečení
- Na hlavní stránce vidíte všechny své účty a produkty, které využíváte, důležitá upozornění a zprávy z banky.
- Najdete zde také seznam partnerů, u nichž ušetříte s věrnostním programem bene+
- Vstup do internetového bankovnictví je chráněn přihlašovacím jménem, heslem a mobilním klíčem, přenos dat je šifrován
K Internet Bance doporučujeme nepřistupovat přes Váš mobilní telefon. Pro přístup k Vašemu účtu z mobilního zařízení použijte mobilní aplikaci Smart Banka
Jak získat Internet Banku od MONETA Money Bank
Založte si Internet Banku
na pobočce
Založte si Internet Banku
na pobočce
Vyzkoušejte také banku v mobilu
Vyzkoušejte také
banku v mobilu
Další vybrané funkčnosti
- Import z / export do účetního systému
Import platebních dávek z účetního systému ve formátech ABO1, ABO2 nebo MMB a export výpisů z účtů zpět do účetního systému - eVýpis
Elektronický výpis má stejnou platnost jako papírový zasílaný poštou, a navíc je zdarma - eDisponent
Přístupová práva a oprávnění k transakcím pro jednotlivé účty můžete nastavit pro jednoho nebo více uživatelů - Informace o pohybech na účtu
Nechte si zasílat e-mailové nebo SMS zprávy o aktivitách na účtech a kreditní kartě pomocí služby Info Servis

Na co se často ptáte
Ano. Pokud pro přihlášení používáte mobilní klíč a/nebo heslo, můžete se do své Internet Banky přihlásit z jakéhokoliv počítače splňujícího požadavky na minimální nastavení.
zobrazit celou odpověďHeslo do Registrační autority je uvedeno v bezpečnostní obálce, kterou obdržíte po podpisu smlouvy na pobočce MONETA Money Bank. Přístup do Registrační autority pouze za pomocí tohoto hesla je jednorázový! K druhému a dalšímu vstupu do Registrační autority (obn ...
zobrazit celou odpověďPro správné fungování Internet Banky je nutný operační systém Microsoft Windows 7 a vyšší, internetový prohlížeč Microsoft Internet Explorer 10 a vyšší, Google Chrome 20 a vyšší nebo Mozilla Firefox 17 a vyšší.
zobrazit celou odpověďVíce informací zjistíte v dokumentu Přehled funkčností Internet Banky
zobrazit celou odpověďAno, získání i používání mobilní aplikace Smart Banka je zdarma. Jen doporučujeme pro její stažení použít zabezpečenou síť Wi-Fi, ať si nečerpáte mobilní data. Aplikaci si může stáhnout kdokoliv, kdo má u MONETA Money Bank otevřený běžný nebo spořicí účet, případně kreditní kartu, má přístup do ...
zobrazit celou odpověďPokud si uživatelské jméno a heslo do Internet Banky nepamatujete, zavolejte nám prosím na číslo +420 224 443 636. Případě si heslo můžete obnovit pomocí Smart Banky.
zobrazit celou odpověďAno, do Smart Banky od verze aplikace 1.3 máte možnost přidat další uživatelské profily. Může se jednat o osobní, podnikatelský, firemní nebo e-disponentský účet. Stačí, když budete mít přístup do Internet Banky uživatele, kterého chcete přidat. Po přihlášení do aplikace jděte do Menu v lev ...
zobrazit celou odpověďZ bezpečnostních důvodů se PIN nikde neukládá a nikdo jiný než Vy ho nezná. Pokud PIN zapomenete, musíte si z Internet Banky v sekci Osobní nastavení – Smart Banka přístroj odebrat, znovu ho tam přidat a zaregistrovat se. Při registraci si zvolíte PIN kód nový. Jak postupovat, kdy ...
zobrazit celou odpověďMůže se stát, že se budete chtít přihlásit do Vaší aplikace Smart Banka, ale zjistíte, že se odpárovala od Internet Banky. Je možné, že taková situace je způsobena naší technickou chybou. Pro Vás to znamená, že bude nutné se přihlásit do Internet Banky a v sekci Osobní nastavení – Smart Ban ...
zobrazit celou odpověďAno, na základě zákona 124/2002 Sb. a na základě vyhlášky 62/2004 Sb. mohou banky posílat elektronický výpis.
zobrazit celou odpověďNení třeba se bát, do aplikace se jiný uživatel nedostane, pokud nezná Váš osobní PIN kód. I přesto doporučujeme zablokovat Smart Banku, a to jedním z těchto způsobů: Zrušením registrace zařízení v Internet Bance – v sekci Osobní nastavení – Smart Banka (pro tento případ je ...
zobrazit celou odpověďElektronický výpis si ve Vaší Internet Bance můžete aktivovat dle návodu.
zobrazit celou odpověďPro korektní zobrazení elektronického výpisu potřebujete Acrobat Reader verze 6.0 a vyšší. Při zobrazení elektronického výpisu v Acrobat Reader verze 5.0 a nižší může dojít ke špatnému zobrazení češtiny ve výpise. Aktuální verzi Acrobat Readeru si můžete stáhnout zde.
zobrazit celou odpověďAno, pokud Vaše mobilní zařízení tuto funkci podporuje. U telefonů značky Apple se čtečka otisků prstů nazývá Touch ID a najdete ji v přístrojích iPhone 5s a vyšší. Čtečkou otisků prstů jsou vybaveny i některé telefony s OS Android. Aplikace Smart Banka však podporu ...
zobrazit celou odpověďV Internet Bance zvolte možnost Osobní nastavení a v levém menu klikněte na položku Nastavení Info Servisu. V Telefon Bance se nechte přepojit na telefonního bankéře, který provede nastavení. Případně se můžete obrátit na svou pobočku, kde Vám Info Servis ochotně na ...
zobrazit celou odpověďAno, možné to je. Platí pro to stejná pravidla jako přihlašování pomocí otisku prstu. A je nutné si v nastavení Smart Banky zapnout autorizaci pomocí otisku prstu. V případě, že Vaši kamarádi nebo členové rodiny mají nastaveny své otisky prstů ve Vašem telefonu, budou mít stejně jako Vy ta ...
zobrazit celou odpověďVíce informací zjistíte v dokumentech Přehled funkčností Telefon Banky.
zobrazit celou odpověďAno, ale platí to pouze pro telefony značky Apple, které funkcí Face ID disponují, tedy zatím iPhone X. Některé telefony s operačním systémem Android jsou touto možností také vybaveny, ale naše aplikace je bohužel nepodporuje, protože nejsou součástí operačního systému. Jedná se pouze o fun ...
zobrazit celou odpověďAno, je to možné, ale jen přes Face ID na telefonech Apple iPhone X. Je potřeba povolit Face ID v nastavení Smart Banky, ale také v nastavení telefonu.
zobrazit celou odpověďAno je. Sice existují teoretické šance, že může mít někdo stejný fragment otisku prstu nebo obličeje (u otisku prstu je šance 1 : 50 000 a u obličeje – Face ID 1 : 1 000 000), ale Váš telefon Vám rozhodně nedovolí tolik pokusů. Povolí maximálně 3–5, pak bu ...
zobrazit celou odpověďDokumenty ke stažení
- Manuály
- Manuál pro Internet Banku s mobilním klíčem (PDF, 0,3 MB)
- Manuál pro Internet Banku s certifikáty (PDF, 0,48 MB)
- Schvalování plateb v Internet Bance (PDF, 2,2 MB)
- Pravidla bezpečného používání Internet Banky (PDF, 0,65 MB)
- Money Manager pro platební karty (PDF, 1,83 MB)
- Elektronický výpis v Internet Bance (PDF, 3,21 MB)
- Nastavení Internet Banky pro export a import do účetnictví (PDF, 1,17 MB)
- Návod na odstranění potíží se zobrazováním souborů ve formátu PDF (PDF, 0,89 MB)
- Struktura výpisu ve formátu XML (ZIP, 0 MB)
- Jak zadat zahraniční platbu (PDF, 0,7 MB)
- Manuál zadávání obchodu – Směnárna (FX Money) (PDF, 0,48 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 10. 2018 (PDF, 0,72 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Speciální produktové podmínky Internet Banky - kurýr, účinnost od 1. 9. 2016 (PDF, 0,12 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 9. 2014 (PDF, 0,2 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 15. 9. 2016 (PDF, 0,26 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 15. 9. 2017 (PDF, 0,71 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 1. 2018 (PDF, 0,05 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví , účinnost od 1. 1. 2018 (PDF, 0,72 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví (s revizí), účinnost od 1. 10. 2018 (PDF, 0,71 MB)
Hledáte GE Money Bank Internet Banku?
V roce 2016 se GE Money Bank přejmenovala na MONETA Money Bank. Společně s touto změnou jsme přejmenovali i náš internet banking a GE Money Bank Internet Banka se nyní jmenuje Internet Banka.
S příchodem nového názvu jsme ji pro Vás vylepšili a udělali z ní jednu z nejpokročilejších aplikací pro bankovnictví na českém trhu. Přihlásit se do Internet Banky.

Volejte kdykoliv
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Info Servis
Ještě větší kontrola nad Vašimi financemi
Dokonalou kontrolu nad Vašimi financemi získáte prostřednictvím služby Info Servis. O každém pohybu na účtu nebo kreditní kartě Vás budeme informovat textovou zprávou nebo e-mailem.
Aby Vás zprávy nebudily, určete si čas, kdy Vám máme zprávy zasílat.
Výhody Info Servisu
- Jste informováni o dění na Vašem účtu nebo kreditní kartě, aniž byste se museli kamkoliv přihlašovat
- Okamžitě Vás informujeme o každém pohybu na účtu nebo kreditní kartě
- Zprávy můžete omezit na konkrétní transakce
- Nastavte si, kdy a jakým způsobem Vám máme dát vědět o změnách na Vašem účtu nebo kartě
Vyberte si, kdy chcete dostávat upozornění:
- … když se dostanete do nepovoleného debetu
- … když na účet přijdou peníze
- … když z účtu odejdou peníze
- … když je připraven výpis v Internet Bance
- … když použijete kartu
- … když se blíží datum splátky kreditní karty
- … když přijmeme splátku Vaší kreditní karty
- … když neproběhne zadaná platba
- … když chcete mít přehled o počtu transakcí
- … když si zablokujete heslo do Internet Banky
Popis jednotlivých typů zpráv naleznete v dokumentu Info Servis – Přehled typů zpráv.
Dokumenty ke stažení
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 10. 2018 (PDF, 0,72 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,27 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Přehled typů zpráv (PDF, 0,09 MB)