Jak poprvé zaplatit s Apple Pay





Stáhněte a nainstalujte si mobilní aplikaci Smart Banka
Přihlaste se do Smart Banky a v hlavním menu vyberte záložku Karty.
Zvolte ze seznamu tu kartu, pro kterou chcete aktivovat Apple Pay.

Přidejte kartu do Apple Wallet
Pomocí tlačítka „Přidat do Apple Wallet“ přidejte kartu.
Nyní můžete platit Vaše nákupy na místech označených logem bezkontaktních plateb.

Přidejte kartu do Apple Watch
V mobilní aplikaci Smart Banka můžete kartu přidat i do hodinek Apple Watch.

Plaťte s TouchID a FaceID
Face ID: Dvakrát stiskněte tlačítko na pravé straně telefonu a odemkněte pomocí FACE ID. Následně telefon přiložte k platebnímu terminálu.
Platbu je potřeba provést do 1 minuty od odemčení telefonu, po uplynutí limitu je potřeba nové ověření. U starších typů platebních terminálů můžete být vyzváni k zadání PIN kódu na terminálu z důvodu vyšší bezpečnosti.

Plaťte s Apple Watch
Dvakrát stiskněte pravé tlačítko na hodinkách a po zavibrování přiložte hodinky k platebnímu terminálu.
Platbu je potřeba provést od 1 minuty od stisknutí tlačítka.

Na co se často ptáte
Pokud Vám nejde přidat kartu do Smart Banky a chcete používat Apple Pay nebo Google Pay, vyzkoušejte následující.
zobrazit celou odpověďPokud se Vám nepovede zaplatit pomocí hodinek či mobilu, zkontrolujte následující nastavení.
zobrazit celou odpověďLimity nastavené v mobilním telefonu nebo v hodinkách jsou stejné jako na Vaší plastové kartě. Jsou to limity pro platby v obchodech, výběry z bankomatu a platby na internetu. Platby provedené na platebních terminálech u obchodníků se započítávají do limitu, který máte nastavený pro platby v obchodech. Tyto limity můžete změnit sami na pár kliknutí ve Smart Bance nebo Internet Bance.
zobrazit celou odpověďV naprosté většině případů není zadání PIN kódu na platebním terminálu při platbě mobilem či hodinkami vyžadováno. V ojedinělých případech, kdy je zadání PIN kódu na terminá ...
Ano. Při přidávání karty není její skutečné číslo ukládáno do mobilního telefonu ani do aplikace Smart Banka, Google Pay ani Apple Wallet. Rovněž není uváděno poskytovateli služeb ani u o ...
Ne, pro placení telefonem není potřeba mít internetové připojení. Přístup k internetu potřebujete v momentě, kdy Vaši kartu přidáváte do chytrých hodinek nebo telefonu, či v případě, že nebyl Váš telefon delší dobu připojen k interne ...
Záleží, zda má Váš telefon operační systém Android nebo iOS.
zobrazit celou odpověďPři pořízení nového telefonu je znovu potřeba přidat kartu přes aplikaci Smart Banka do Google Pay nebo Apple Wallet. Pokud však ...
Ano, do mobilu i chytrých hodinek můžete přidat kteroukoli debetní a kreditní kartu MONETA Money Bank, která má na zadní straně vytištěn CVV/CVC k ...
Kartu lze z hodinek či mobilu odebrat přímo v nastavení v příslušné aplikaci.
zobrazit celou odpověďAno, kartu můžete přidat až do pěti zařízení. Do Smart Banky lze přidat karty prostřednictvím služeb Apple Pay a Google Pay.
Na každé platební kartě najdete kromě svého jména a čísla karty i její platnost neboli expiraci. Karty MONETA Money Bank mají platnost čtyři roky a před koncem jejich expirace Vám zašleme novou kartu. ...
Pokud karta zmizela z mobilu nebo hodinek, je potřeba ji opětovně přidat do aplikací Google Pay, Apple Wallet, Fitbit Pay či Garmin Connect.
Platnost karty v chytrém zařízení odpovídá datu expirace na ...
Seznam všech plateb provedených pomocí mobilu nebo chytrých hodinek naleznete přehledně ve Smart Bance, Internet Bance nebo ve Vašem výpise.
zobrazit celou odpověďAno, přidání služby Google Pay nebo Apple Pay do chytrých hodinek je možné.
zobrazit celou odpověďAno, platit kartou v mobilu na internetu je možné. U obchodníků, kteří tento způsob placení umožňují, můžete přímo v e-shopu zvolit platební metodu pomocí Google Pay nebo Apple Pay a provést tak platbu k ...