NFC platby od GE Money Bank s novými TOP telefony od Samsungu
GE Money Bank rozšířila nabídku podporovaných NFC telefonů o Samsung Note 3 a Samsung Galaxy S5. Kartu v mobilu mohou klienti využívat již na osmi modelech chytrých mobilů.
„Od uvedení NFC plateb, které jsme jako první banka v Česku nabídli bez omezení všem klientům, jde už o pátou vlnu rozšíření o nové mobilní telefony. Aktuálně podporujeme NFC placení už na 8 chytrých telefonech, což potvrzuje naši pozici lídra v platebních inovacích,“ říká Monika Kubovcová, ředitelka alternativních distribučních kanálů GE Money Bank. „Fanoušky inovací, novinek a technologii jistě potěší, že nově podporované telefony patří mezi nejvyspělejší modely na trhu. Pracujeme také na rozšíření plateb mimo jiné na telefony od HTC,“ prozrazuje Monika Kubovcová z GE Money Bank.
NFC platby: 8 telefonů Samsung, další v plánu
V současnosti mají zákazníci GE Money Bank na výběr mezi 8 telefony Samsung - Galaxy Note 2, Note 3, S3, S3 mini, Ace 2, S4, S4 mini a S5. Kromě toho NFC platby fungují i na řadě telefonů, které zatím oficiálně podporovány nejsou - například na některých modelech Sony. Zákazníci, kteří mají jeden z uvedených modelů a využívají služeb operátora O2 Česká republika, si mohou na svou SIM kartu nahrát debetní i kreditní kartu.
NFC platby také u Vodafone? Testy jsou úspěšné
GE Money Bank v současnosti plánuje platby mobilními telefony rozšířit i pro klienty Vodafone a stát se tak první bankou v ČR, jejíž klienti mohou NFC platby využívat ve více sítích. Banka ve spolupráci s operátorem nyní NFC platby testují v pilotním provozu. Zatím mohou platební karty v mobilu využít jen klienti se SIM kartou od operátora O2. Díky spolupráci GE Money Bank s operátorem Vodafone se placení mobilním telefonem může stát ještě masovější záležitostí než dosud, po spuštění NFC plateb v síti Vodafone by jako jediná banka v Česku mohla obsloužit většinu zákazníků na trhu.
Jak platební karty v mobilu fungují?
Bezkontaktní platby prostřednictvím karty v mobilu probíhají přiložením chytrého telefonu vybaveného SIM kartou s technologií NFC k bezkontaktnímu platebnímu terminálu. Do částky 500 Kč se nemusí zadávat PIN. Při platbě nad 500 Kč zákazník zadá PIN, jak je dnes již zvyklý na platebním terminálu. Přehled o uskutečněných transakcích získá klient přímo v aplikaci telefonu. Úroveň zabezpečení platební karty v mobilu je stejná jako u běžných platebních karet. Dostupné jsou ve formě debetní i kreditní karty. Každý klient může v jednom telefonu využívat současně až tři různé platební karty.
Platební karta v mobilu je zdarma a lze ji využívat k bezkontaktním platbám u obchodníků i k nákupům na internetu. Klienti GE Money Bank o ni mohou požádat na jakékoliv pobočce či prostřednictvím Internet Banky, SIM karta s nahranou platební kartou jim přijde poštou až domů. Více informací k NFC platbám na http://bit.ly/1lQ2zCP.
Milada Franek,
tisková mluvčí GE Money Bank
V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:
Milada Franek, mobil: +420 606 661 304, tel.: +420 224 446 011, e-mail: milada.franek@ge.com
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.