Ztráta nebo krádež karty

Co dělat, když přijdete o kartu

Ztracenou nebo ukradenou kartu můžete zablokovat v mobilní aplikaci Smart Banka,
v Internet Bance nebo po telefonu.

Kartu můžete zablokovat na telefonním čísle 224 442 424

Sami si kartu můžete dočasně zablokovat (na maximálně 30 dní), a to ve své Internet Bance nebo Smart Bance v sekci Karty a v Detailu karty.

Potřebujte s námi mluvit?
Jsme tu pro Vás

Nenašli jste odpověď? Ozvěte se nám, rádi Vám pomůžeme.

Na co se často ptáte

Nejčastěji nám voláte a píšete s následujícími dotazy.
V případě ztráty osobní věci není třeba kontaktovat Policii ČR. Pokud ale dojde k odcizení osobní věci, je třeba doložit kopii dokladu o oznámení odcizení karty a osobních věcí od Policie ČR nebo orgánu činného v trestním řízení.

Při ztrátě nebo odcizení kartu ihned zablokujte. Nejrychlejší cestou je blokace karty přes Smart Banku, a to vybráním příslušné karty a stisknutím tlačítka zablokovat. Kartu tak máte zablokovanou za pár vteřin, a to maximálně na 30 dní. Kartu můžete kdykoliv zase odblokovat. Další možností je blokace ve Vaší Internet Bance stejným způsobem.

Pokud chcete kartu zablokovat trvale, volejte nonstop náš Zákaznický servis na telefonním čísle 224 442 424.

Pokud identifikujeme nějakou zahraniční transakci jako podezřelou, budeme Vás kontaktovat, abychom si ověřili, že transakce byla opravdu uskutečněná Vámi. V případě, že se Vám při podezřelé transakci nedovoláme, pro bezpečnost Vašich financí kartu preventivně zablokujeme.
 

Pro odblokování karty zavolejte na náš Zákaznický servis na telefonní lince +420 224 446 677.


Podezřelá transakce je taková transakce, která je u klienta neobvyklá (přesahuje obvyklý počet transakcí či jejich výši), je provedena v rizikové zemi nebo u nezabezpečeného obchodníka (mimo 3D Secure).

Kontaktujte náš Zákaznický servis na telefonním čísle +420 224 442 424 a požádejte o blokaci karty.

Záleží, zda má Váš telefon operační systém Android nebo iOS.

Zařízení s operačním systémem Android můžete vzdáleně uzamknout přihlášením se k Vašemu Google účtu po kliknutí na odkaz https://www.google.com/android/devicemanager.

 

iPhone můžete vzdáleně uzamknout a sledovat ve službě Najít iPhone po kliknutí na odkaz https://support.apple.com/kb/PH2700?locale=en_US&viewlocale=cs_CZ.

 

Kontaktujte náš Zákaznický servis na telefonním čísle 224 442 424 a požádejte o blokaci nahrané karty v mobilu nebo hodinkách.

Stále máte otázky?

Prohledat dotazy

Podívejte se do naší sekce často kladených dotazů a poradny, zda odpovědi na své otázky nenajdete tam.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5