Vysvětlíme všechno, co Vás zajímá
Zobrazit pouze dotazy pro téma:
Ano. Výjimkou je situace, kdy mají manželé společné jmění formou notářského zápisu nebo rozhodnutím soudu zúžené či rozdělené. V tom případě se mohou stát samostatnými žadateli o hypoteční úvěr.
Vybrat si správnou hypotéku nemusí být až tak těžké, jak se na první pohled zdá. Tedy pokud víte, jak na co si dát při jejím výběru pozor.
zobrazit celou odpověďFinancovat nemovitost můžete oběma způsoby. Vyberte si ten, který je pro Vás výhodnější.
zobrazit celou odpověďNaše klienty nikdy k ničemu nenutíme. Prosazujeme se výhradně kvalitou produktů a služeb a jejich využití ničím nepodmiňujeme.
zobrazit celou odpověďŽivnostník hypotéku samozřejmě získat může. Stejně jako ostatní klienti však musí prokázat, že je schopen hypotéku splácet.
zobrazit celou odpověďDoba fixace je velmi důležitý parametr, který ovlivňuje nejen úrokovou sazbu, ale i flexibilitu hypotéky, a tím i Vaše další plány s nemovitostí.
zobrazit celou odpověďPro vyřízení hypotéky Vám radíme využít služeb hypotečního bankéře. Ušetří Vám spoustu času i papírování. Podle nových pravidel ČNB může výše hypotéky dosáhnout nejvýše 90 % hodnoty nemovitosti, proto budete potřebovat i vlastní zdroje.
zobrazit celou odpověďAndroid (verze 7.0 a vyšší) a iOS (verze 14.0 a vyšší) na zařízeních s připojením k internetu.
Smart Banka nemusí fungovat na zařízeních, která byla výrobcem upravena tak, že nejsme schopni zajistit její bezpečné fungování. To se týká ...
Převod hypotéky není jednoduchá záležitost, proto doporučujeme plně spolupracovat s bankou, u které máte hypotékou vedenou.
zobrazit celou odpověďVýpisy z účtu a potvrzení o úrocích jste si z Portálu pro klienty mohli stáhnout do 27. února 2022. Nyní si v něm pouze můžete vygenerovat přístupy pro Inter ...
Pokud platby na internetu nepotvrzujete jednoduše pomocí Smart Banky, musíte je potvrdit číselným ePINem. Každou platbu kartou je tak potřeba potvrdit ve dvou krocích. Nejprve zadáním unikátního ePINu při placení ...
Ano, do mobilu i chytrých hodinek můžete přidat kteroukoli debetní a kreditní kartu MONETA Money Bank, která má na zadní straně vytištěn CVV/CVC k ...
Kartu si můžete nahrát přes mobilní aplikaci Smart Banka do Vašeho telefonu případně chytrých hodinek a platit s ní pomocí Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay nebo Fitbit Pay ještě předtím, než Vám na korespondenční adresu v České republice karta dorazí. Pokud potřebujete ...
zobrazit celou odpověďQR platba je grafický kód, který naleznete nejčastěji na fakturách či v objednávkových e-mailech. Usnadní Vám zadávání plateb, s QR kódem totiž nemusíte vyplňovat všechny údaje potřebné k zadání platby ručně, stačí na ni buď mobilem namířit, nebo kód načís ...
Úrok je odměna za půjčení peněz a pro klienta je to údaj, kolik za hypotéku za celou dobu její splatnosti zaplatí.
zobrazit celou odpověďNe, pro klienty v exekuci máme připraveno individuální řešení. Pokud uhradíte dohodnutou částku do 3 měsíců, odpustíme Vám část dluhu.
V MONETA Money Bank můžete získat hypotéku nejen na nové bydlení, ale i na rekonstrukci rodinného domu nebo chalupy.
zobrazit celou odpověďRegistry banky využívají, aby si ověřily, že klient nebude mít problémy se splácením hypotéky.
zobrazit celou odpověďPro získání hypotéky jsou vedle příjmu důležité i výdaje, počet osob v domácnosti a další okolnosti. S výpočtem Vám pomůže naše hypoteční kalkulačka.
zobrazit celou odpověďRoční výnos 3 % ve fondu Generali Fond silné koruny dosáhnete, pokud bude koruna ke Dni fixingu v daném roce silnější vůči euru než Počáteční kurz snížený o 50 haléřů. Pokud tomu tak není, bude výnos za daný rok 0 %. O již dosažený roční výnos nemůže investor ve fondu zpětně ...
zobrazit celou odpověďVýše částky, kterou si daňový poplatník může odečíst z daní, závisí na výši úrokové sazby a počtu let do konce splatnosti hypotéky.
zobrazit celou odpověďAno, pro poskytnutí hypotéky u naší banky není podmínkou, abyste byli manželé.
I když nejste občanem ČR, můžete v České republice hypotéku získat.
zobrazit celou odpověďAlfou i omegou hypotéky je odhad ceny příslušné nemovitosti, bez kterého se žádná banka neobejde.
zobrazit celou odpověďV procesu zajištění se budou rolovat měsíční měnové forwardy tak, jak se aktuálně dělá i pro jiné stávající fondy Franklin Templeton, které mají třídu zajištěnu do české koruny. Náklady na zajištění jsou dané velikostí úrokového diferenciálu mezi oběma měnami. Aktuální úrokový diferenciál mezi č ...
zobrazit celou odpověďV tuto chvíli to není možné. Pokud si chcete koupit elektromobil, doporučujeme Vám neúčelovou Expres půjčku, se kterou získáte až 1,5 milionu Kč bez nutnosti doložit účel.
Spořicí účet můžete pohodlně a jednoduše zrušit ve své Internet Bance nebo Smart Bance. Tuto možnost najdete v zobrazení detailu svého účtu. Samozřejmostí je i zrušení spořicího účtu na jakéko ...
Ano, pojištění stačí sjednat až před čerpáním hypotéky. Ke schválení nemusí být nemovitost pojištěna.
zobrazit celou odpověďO tom, jakou hypotéku získáte, nerozhoduje jenom banka, ale také Vy. Od samého začátku se můžete aktivně podílet na její výsledné podobě.
zobrazit celou odpověďPokud jste si stavební spoření sjednali online a peníze jste odeslali ještě předtím, než jste obdrželi potvrzovací SMS, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis na telefonním čísle 224  ...
Hypotéka nemusí sloužit pouze k financování bydlení. S hypotékou od MONETA Money Bank si můžete pořídit i další věci, které chcete nebo potřebujete.
zobrazit celou odpověďNa výši hypotéky má vliv celá řada faktorů. Pro orientační výpočet použijte hypoteční kalkulačku MONETA Money Bank.
zobrazit celou odpověďHypotéku na nemovitost v zahraničí můžete čerpat v České republice nebo v zemi, kde si nemovitost pořizujete. Snáze však hypotéku získáte pravděpodobně v Česku.
zobrazit celou odpověďAno, kartu můžete přidat až do pěti zařízení. Do Smart Banky lze přidat karty prostřednictvím služeb Apple Pay a Google Pay.
Jednotlivá pozorování a porovnání budoucího aktuálního kurzu koruny k euru s Počátečním kurzem ve stanovených pěti Dnech fixingu v letech 2020 až 2024 jsou na sobě nezávislá. Výnos dosažený v jednom roce nemá vliv na dosažení výnosu v roce dalším. Při pohledu na očekávan ...
zobrazit celou odpověďKartu lze z hodinek či mobilu odebrat přímo v nastavení v příslušné aplikaci.
zobrazit celou odpověďAno, pro její aktivaci je nutné spárovat telefon s Internet Bankou. Počet spárovaných přístrojů s Internet Bankou je s ohledem na bezpečnost omezen na 3. Při registraci Smart Banky si zvolíte vlastní unikátní 4–8místný PIN (doporučujeme 6místný PIN), který se nikde neukládá a  ...
zobrazit celou odpověďSnaha fondu o splacení vložené částky při splatnosti je cílem, není to však garance. Podobně jako u nákupu dluhopisu je riziko spojené primárně se schopností emitenta dodržet své závazky a splatit kupony a jistinu. Široká diverzifikace, vyběr kvalitních titulů a průběžný monitorin ...
zobrazit celou odpověďAno. Pokud pro přihlášení používáte mobilní klíč a/nebo heslo, můžete se do své Internet Banky přihlásit z jakéhokoliv počítače splňujícího požadavky na minimální nastavení.
zobrazit celou odpověďNa každé platební kartě najdete kromě svého jména a čísla karty i její platnost neboli expiraci. Karty MONETA Money Bank mají platnost čtyři roky a před koncem jejich expirace Vám zašleme novou kartu. ...
Jedním z hlavních cílů investiční strategie fondu je vrátit při splatnosti 100 % hodnoty investice podílníkům. Umožňuje to splnit zvolená investiční strategie, zejména nákup státních dluhopisů ČR na trhu s diskontem a jejich následné držení do doby splatnosti. Zajištění je dáno investi ...
zobrazit celou odpověďNFC platby neboli placení telefonem na bezkontaktních terminálech funguje přes službu Google Pay nebo Apple Pay. Pro Vaši kartu je potřeba tuto službu nastavit ve Smart Bance v sekci Karty. Více o Google Pay a Apple Pay naleznete zde.
zobrazit celou odpověďAno, fondy Franklin Target Income 2024 a Franklin Green Target Income 2024 jsou primárně určeny pro ty, kteří chtějí investovat na 5 let. Ale v případě potřeby je možný výstup každý pracovní den za aktuální tržní cenu s výstupním poplatkem 0 %.
zobrazit celou odpověďAno, je to možné. Je ovšem nutné zdůraznit, že Generali Fond silné koruny je primárně určený pro ty, kteří si mohou dovolit investovat na celou dobu trvání fondu 5 let. Na tuto délku trvání je totiž konstruováno zajištění fondu. Investice do Generali Fondu silné koruny proto není vhodná ke krátkodobé ...
zobrazit celou odpověďKlient si může zvolit, zda má zájem o odklad splátek do 31. 7. 2020 nebo 31. 10. 2020. Tuto volbu provede klient ve webovém formuláři.
zobrazit celou odpověďPlatnost karty v mobilu je dle data expirace na kartě, maximálně však 3 roky od jejího přidání do Fitbit Pay. K automatickému odstranění karty z hodinek mohlo dojít i z důvodu nepoužívání/vypnutí mobilního zařízení po dobu více než 90 dnů. Je třeba opět přidat kartu do hodinek pom ...
zobrazit celou odpověďPlatnost karty v mobilu je dle data expirace na kartě, maximálně však 3 roky od jejího přidání do Garmin Pay. K automatickému odstranění karty z hodinek mohlo dojít i z důvodu nepoužívání/vypnutí mobilního zařízení po dobu více než 90 dnů. Je třeba opět přidat kartu do hodine ...
zobrazit celou odpověďZůstatek svých účtů si můžete nechat zobrazit i na vašem telefonu, aniž byste se přihlašovali do Smart Banky. V Nastavení Smart Banky povolte tzv. pokročilé funkce a pak si widget přidejte přímo v telefonu. V nastavení Smart Banky si můžete zvolit, jaké účty chcete zobrazova ...
zobrazit celou odpověďPokud karta zmizela z mobilu nebo hodinek, je potřeba ji opětovně přidat do aplikací Google Pay, Apple Wallet, Fitbit Pay či Garmin Connect.
Platnost karty v chytrém zařízení odpovídá datu expirace na ...
V případě, že bude Výroční kurz CZK/EUR nižší o více než 0,50 CZK oproti Počátečnímu kurzu CZK/EUR (tedy česká koruna bude silnější o více než 0,50 CZK), inkasuje fond výplatu ve výši 3,0 % (tři procenta) ze jmenovité hodnoty podílových listů fondu Generali Fond silné koruny. Jedn ...
zobrazit celou odpověďKalkulace uvedena v této odpovědi je založena na aktuálním očekávaném výnosu portfolia, vzhledem k současné situaci na trhu. Tento výnos se bude aktualizovat průběžně (každé dva týdny) s poslední aktualizací k 1. 4. 2019. Tento odhad nám už potom poskytne poměrně přesný odhad výnosu, k ...
zobrazit celou odpověďPro přihlášení do Internet Banky potřebujete ID, heslo a mobilní klíč. Ty získáte od 28. února 2022 v Portálu pro klienty, kde si snadno vygen ...
Splácení probíhá automaticky z Vašeho běžného účtu u MONETA Money Bank, na kterém je potřeba mít dostatečné množství prostředků v den před provedením splátky. Pokud datum splátky připadá například na pondělí, dojde k zablokování částky již v pátek.
zobrazit celou odpověďHeslo do Registrační autority je uvedeno v bezpečnostní obálce, kterou obdržíte po podpisu smlouvy na pobočce MONETA Money Bank. Přístup do Registrační autority pouze za pomocí tohoto hesla je jednorázový! K druhému a dalšímu vstupu do Registrační autority (obn ...
zobrazit celou odpověďPokud se chcete vyhnout používání ePINu, stačí používat nejoceňovanější mobilní aplikaci Smart Banka. Když si pro ni v telefonu zapnete upozornění pro platby kartou, už nebudete muset opisovat SMS ...
V případech, kdy plánujeme jakékoliv opravy nebo vylepšení, jsou z důvodu propojení nedostupné oba kanály, tedy jak Smart Banka, tak Internet Banka. Tyto plánované výpadky se vždy snažíme směrovat do nočních hodin, kdy je přihlášení do&nbs ...
Seznam všech plateb provedených pomocí mobilu nebo chytrých hodinek naleznete přehledně ve Smart Bance, Internet Bance nebo ve Vašem výpise.
zobrazit celou odpověďGenerali Fond silné koruny nevyplácí výnosy průběžně, celý výnos je vyplacen při splatnosti fondu tedy po 5 letech, nejpozději 12. 6. 2024.
zobrazit celou odpověďPlatební kartou Visa můžete platit stejně jako s kartou Mastercard, a to jak v České republice, tak i v zahraničí. V zahraničí se můžete lokálně setkat s omezením v přijímání platebních karet, ale to se týká jak karet Mastercard, tak i Visa. ...
zobrazit celou odpověďAno, v sekci Karty – Nastavení karty můžete jednoduše vypnout/zapnout „Povolení pro internetové platby“. Stejně jednoduše si změníte i limity pro platby pro výběr z bankomatu, platbu u obchodníka, nebo i limit pro internetovou platbu. Veškeré změny jsou zdarma a projeví se do ...
zobrazit celou odpověďAno, platit kartou v mobilu na internetu je možné. U obchodníků, kteří tento způsob placení umožňují, můžete přímo v e-shopu zvolit platební metodu pomocí Google Pay nebo Apple Pay a provést tak platbu k ...
Ano, přidání služby Google Pay nebo Apple Pay do chytrých hodinek je možné.
zobrazit celou odpověďNěco se Vám na Smart Bance nelíbí, něco Vám v ní chybí, nebo naopak líbí a chcete nám to říct? Budeme rádi. Chceme Smart Banku společně s Vámi zlepšovat, proto nám napište na smartbanka@moneta.cz.
zobrazit celou odpověď1. Stahujte si pouze ověřené a bezpečné aplikace z oficiálního zdroje na App Store nebo Google Play. 2. Vámi zvolený PIN nebo otisk prstu jsou jediné možnosti pro přístup do Smart Banky. Aplikace po vás nebude nikdy požadovat údaje pro prˇístup do vaší Internet Banky. 3. Te ...
zobrazit celou odpověďNemusíte se bát, že by se do aplikace Smart Banka někdo dostal. Pokud se neodhlásíte nebo aplikaci nevěnujete pozornost, do 2 minut dojde k automatickému odhlášení.
zobrazit celou odpověďSoučasní klienti si mohou o konsolidaci úvěrů zažádat v Internet Bance nebo Smart Bance v sekci Půjčky. Pokud nejste klientem, využijte online sjednání na webu.
zobrazit celou odpověďPro vygenerování nových certifikátů pro přihlášení využijte prosím vstup do registrační autority.
zobrazit celou odpověďOzveme se Vám na telefon nebo e-mail uvedený ve Vaší žádosti.
V případě, že Vaši žádost schválíme, zašleme Vám k podpisu novou splátkovou dohodu. Tu je třeba podepsat a poslat nám ji poštou.Stavební spoření můžete uzavřít, pokud jste fyzická osoba s trvalým pobytem na území ČR, nebo občan EU s povolením pobytu v ČR a rodným či jiným evidenčním číslem přiděleným příslušným orgánem ČR.
zobrazit celou odpověďMrzí nás, že se změnou nesouhlasíte. Výměnou karty se pro Vás mění pouze design karty a její číslo, funkčnost a nastavení karty jsou stále stejné. Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na telefonu +420 224 443 636 nebo na naše bankéře na pobočkách. Poku ...
zobrazit celou odpověďProtože chceme, aby aplikace Smart Banka pracovala co nejlépe a usnadnila Vám ještě více práci, potřebuje k vybraným funkcím různá oprávnění. Není to o tom, že by Vámi poskytnutá oprávnění zpřístupnila bance citlivé informace, ani o tom, že by se někam dále přeposílaly. Oprávnění ...
zobrazit celou odpověďDo 12 měsíců od sjednání je třeba doložit jednu z těchto variant:
- Projektovou dokumentaci – jednu až dvě stránky, ze kterých je patrné, na co projekt je a pro koho
- Fotografii nemovitosti před úpravami a po úpravách, a to&nbs ...
Reprezentativní příklad vychází z předpokladu, že úvěr je sjednán v Internet Bance nebo Smart Bance, je čerpán okamžitě a v plné výši po dobu 3 měsíců. Výše úvěru 15 000 Kč, roční úroková sazba 21,99 %. RPSN 24,34 %, celková částka splatná spotřebitelem 15 825 Kč. Na sjednání smlouvy o Flexikreditu není právní nárok. Tato nabídka není závazná.
Zkontrolujte nastavení svých limitů pro platby u obchodníků a na internetu. Nastavení změníte v Internet Bance či aplikaci Smart Banka v sekci Karty. Pro platby na internetu aktivujte internetové a MO/TO transakce. Pokud se Vám nedaří zaplatit bezkontaktně, pro ...
zobrazit celou odpověďO kontokorent Flexikredit může zažádat každý, kdo splňuje následující podmínky
zobrazit celou odpověďPokud svou kartu aktivně používáte, automaticky Vám ji obnovíme a následně zašleme na Vaši kontaktní adresu (vždy v průběhu posledního měsíce platnosti Vaší současné karty, nejpozději do 25. dne v měsíci). Příklad: Na kartě máte uvedenou platnost 09/24, novou kartu Vám zašlem ...
zobrazit celou odpověďZ jakého důvodu se do Internet Banky přihlašujete? Zasíláte pravidelné platby? V tomto případě je řešením nastavení trvalého příkazu, o který se nemusíte nikterak starat. To, že v pořádku odešel, si můžete zko ...
Občané ČR předkládají platný občanský průkaz a druhý doklad totožnosti (řidičský průkaz, cestovní pas nebo rodný list). Ostatní žadatelé předkládají cestovní pas a povolení k trvalému pobytu na území ČR. Dále jsou potřeba dva telefonní kontakty (jeden domů a druhý do zaměstná ...
zobrazit celou odpověďNejrychlejším způsobem pro nahrání karty do Google Pay nebo Apple Pay je v aplikaci Smart Banka, kde v sekci Karty zvolíte možnost Přidat do služby Google Pay či Přidat do peněženky Apple (dle typu operačního systému), případně se za námi zastavte na kterékoliv pobo ...
zobrazit celou odpověďNaše banka shledává v umístění Smart Banky do AppGallery bezpečnostní riziko, které aktuálně nechceme podstupovat. Jako banka máme povinnost chránit finance klientů, je to pro nás naprostá priorita. Doporučujeme zvážit nákup zařízení, které ...
MONETA Money Bank jako jedna z mála bank v České republice umožňuje čerpat kontokorent neomezeně dlouho a tedy není nutné jej splácet.
Ano, nabízíme pomoc při převedení kontokorentu z jiné banky. Je to jednoduché - poté co u MONETA Money Bank získáte kontokorent, stačí přinést z Vaší původní banky smlouvu o kontokorentu nebo výpis, kde je kontokorent uveden. Zbytek zařídíme za Vás.
PIN pro přihlášení do Portálu pro klienty najdete v dopise, kterým jsme Vám potvrdili uzavření smlouvy o stavebním spoření. Pokud PIN neznáte, můžeme Vám ho poslat pomocí SMS. Stačí, když se nám ozvete na Z ...
Spárovat nové zařízení můžete pomocí Vašich dokladů totožnosti přímo ve Smart Bance v sekci Další způsoby přihlášení.
V případě jakýchkoliv potíží Vám rádi pomohou naši specialisté na Zákaznickém servisu na telefonn ...
Kontokorent Flexikredit je automaticky splácen přijetím platby nebo vkladem na Váš účet. Každý měsíc je potřeba dodržet minimální kreditní příjem ve výši alespoň 50 % povoleného rámce Flexikreditu.
zobrazit celou odpověďPokud vidíte na svém účtu podezřelé transakce, doporučujeme v rámci bezpečnostních opatření ihned postupovat v tomto pořadí:
zobrazit celou odpověďDokumenty týkající se Vašich produktů MONETA Stavební Spořitelny nebo hypotéky dříve sjednané s Wüstenrot hypoteční bankou a.s. najdete v Internet Bance v sekci Dokumenty. Tu uvidíte ihned po přihlášení. Výpisy neb ...
Šestimístný kód ePIN je unikátní pro každou kartu, kterou u nás máte. K jedné kartě můžete mít pouze jeden ePIN. Pokud máte více karet, budete mít unikátní ePIN pro každou ze svých karet.
Aplikace Smart Banka je přizpůsobena i nevidomým. Pokud s ní máte jakékoliv potíže, kontaktuje nás prosím na Zákaznickém servisu na telefonní lince 224 443 636 každý den od 7 do 21 hodin. Využít můžete ta ...
Po obdržení vyplněné žádosti Vás budeme kontaktovat během pár dnů, maximálně však do dvou týdnů. Jakmile Vám žádost potvrdíme, zašleme Vám k podpisu smluvní dokumenty. Ty nám poté zašlete poštou. Smluvní dokumentaci poté zpracujeme přibližně do týdne od jejího obdržení.
Nejlepším způsobem jak zjistit, jestli máte nárok na dotaci, je kontaktovat poradenský servis dotačního programu Nová zelená úsporám. Nejbližší pobočku najdete na webu novazelenausporam.cz/kontakty.
Doplacený kontokorent Flexikredit vedený k běžnému účtu je možné zrušit na kterékoliv pobočce, přes kontaktní centrum nebo formou sepsané výpovědi uložené v příloze datové zprávy, kterou odešlete do naší datové schránky 3kpd8nk.
zobrazit celou odpověďKoncem roku 2020 zanikla Wüstenrot hypoteční banka. Všechny její produkty jsme nově převedli pod skupinu MONETA. Vaše produkty zůstávají zachovány a můžete je pohodlně obsluhovat z nové Internet Banky nebo z mobilní aplikace Smart Banka. Pro přihlašování do nové Internet ...
zobrazit celou odpověďAno. Pokud jste u této smlouvy vedeni jako zákonný zástupce, najdete stavební spoření svého dítěte i v Internet Bance.
Pokud máte jen tlačítkový telefon nebo Váš mobil nepodporuje instalaci Smart Banky, můžete dál používat přihlašování pomocí SMS. Na základě zpětné vazby Vám toto přihlašování a potvrzování transakcí zachováme. Zároveň bychom Vás rádi upozornili, že 95 % podvodů, při kterýc ...
Ano, potvrzení plateb ePINem se týká všech klientů včetně podnikatelů a živnostníků. To, že změny v potvrzení plateb platí už i pro Vás poznáte podle toho, že při online platbě kartou budete vyzváni k zadání ePINu. Svůj ePIN najdete buď ve své Smart Bance, nebo Internet Bance ...
zobrazit celou odpověďV tomto případě je nutné navštívit pobočku nebo se obrátit na poradce stavební spořitelny. Pokud již uplynula tzv. vázací doba, tedy stavební spoření bylo uzavřeno před více než šesti lety, můžou smlouvu ukončit zákonní zástupci bez souhlasu opatrovnického soudu, ale k u ...
zobrazit celou odpověďKlient pouze vyplní webový formulář a nedokládá žádné dokumenty. Banka si může dodatečně vyžádat údaje nezbytné k identifikace klienta.
zobrazit celou odpověďZměnu zasílání výpisu na „elektronicky“ Vám rádi nastavíme na kterékoliv pobočce MONETA Money Bank nebo na Zákaznickém servisu na telefonním čísle 224 446 335.
Účet Tom si můžete sjednat plně online přes aplikaci Smart Banka. Založení účtu vyřídíte během chvilky pomocí 2 dokladů totožnosti, chytrého telefonu s operačním systémem Android nebo iOS a aktivním účtem na Vaše jméno, který jste založili na pobočce české banky.
zobrazit celou odpověďNastavení výpisů si můžete jednoduše změnit v Internet Bance. Se změnou Vám mohou pomoci i naši specialisté na Zákaznickém servise na telefonním čísle 224&nb ...
Žádost o půjčku na účet je ihned dostupná všem našim klientům, ať už nás osloví online nebo na pobočce. Sjednání zdarma přes aplikaci Smart Banka nebo skrze Internet Banku můžete stihnout už za 5–15 minut. Půjčku na účet bez poplatku lze do 50 000 Kč sjednat dokonce i bez doložení Vašeho příjmu.
zobrazit celou odpověďJako náš klient si můžete půjčku sjednat v mobilní aplikaci i v internetovém bankovnictví. Finance Vám pak na účet připíšeme už do 5 minut. Nemáte-li u nás ještě účet, je možné o schválení půjčky online zažádat jednoduše přes aplikaci Smart Banka.
zobrazit celou odpověďInvestice do dluhopisů se vyplatí jak v porovnání s akciemi díky nižšímu riziku, tak oproti spořicím účtům pro své vyšší zúročení. „Koupit si dluhopis“ není ale tak snadné. Nominují se od 100 000 eur a kvalitní portfolio tudíž vyžaduje kapitál v desítkách milionů korun. Problém řeší podílové fondy.
zobrazit celou odpověďVyužít můžete zabezpečeného webového formuláře, kde o spotřebitelskou půjčku online zažádáte klidně do 15 minut. Výši půjčky, délku splácení i úrok si tu v klidu spočítáte na přehledné kalkulačce. Se schválenou žádostí a jasnou představou pak půjčku stačí ve chvilce dokončit na pobočce.
zobrazit celou odpověďJako náš klient si můžete sjednat úvěr online přes aplikaci Smart Banka nebo na webu v Internet Bance. Potřebujete 2 doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu, respektive daňové přiznání či důchodový výměr. Nejste-li naším klientem, stačí vyplnit webový formulář a dokončit proces na pobočce.
zobrazit celou odpověďNejste-li ještě naším klientem, můžete o úvěry online žádat přes náš zabezpečený webový formulář. Po schválení proces společně na pobočce dokončíme a vytvoříme zdarma pro Vaši bankovní půjčku online účet ke splácení. Jasnou představu tak u nás můžete mít už do 15 minut.
zobrazit celou odpověďRychlou půjčku si u nás můžete online sjednat už do 5 minut v aplikaci Smart Banka. Můžete zvolit ale i internetové bankovnictví nebo webový formulář. Půjčku s Vámi umíme vyřešit do půl hodiny i na kterékoli pobočce, kde se Vám budou naši bankéři osobně věnovat.
zobrazit celou odpověďAno, možnost získat půjčku do hodiny je u nás samozřejmost. Online vše vyřídíte v rozmezí 5 až 15 minut, osobně na pobočce obvykle sotva půl hodiny. Zažádat o půjčku ihned je možné, ať už jste stávajícím kli ...
Akcie by neměly chybět v žádném dlouhodobém investičním portfoliu. Zvolit výnosné akcie chce ale zkušenosti a čas. Před nákupem je vždy třeba promyslet, kolik úsilí a prostředků chcete do akcií vložit, a zda je pro Vaši finanční situaci přijatelné investovat alespoň na dobu příštích 5 let.
zobrazit celou odpověďNabízíme jen tolik, kolik je pro Vás podle daných informací bezpečné. V některých případech u částek do 50 000 Kč umožňujeme půjčky bez doložení příjmu. Vždy platí, že po schválení a sjednání půjčky u nás peníze získáte do pár minut.
zobrazit celou odpověďMaximální státní podpora s platností od 1. 1. 2024 bude činit v kalendářním roce 1 000 Kč na osobu. Vypočítá se jako 5 % částky, kterou sami za rok naspoříte. Nejvýhodnější zhodnocení stavebního spoření tak získáte, když stranou odložíte alespoň 20&nb ...
zobrazit celou odpověďMaximální státní podpora činí v kalendářním roce 2 000 Kč na osobu. Vypočítá se jako 10 % částky, kterou sami za rok naspoříte. Nejvýhodnější zhodnocení stavebního spoření tak získáte, když stranou odložíte alespoň 20 000 Kč v kalendářním roce. Můžete se v ...
zobrazit celou odpověďAno, pokud používáte Smart Banku, můžete potvrzovat platby pomocí ní. Nemusíte si pak ePIN pamatovat.
Ukládat finance do stavebního spoření se vyplatí, máte-li nárok na státní podporu, která každoročně činí až 1 000 Kč na osobu. Abyste příspěvek mohli získat, musí Vaše doba stavebního spoření trvat alespoň 6 let. Čerpat naspořené peníze můžete i dříve, o státní podporu ale přijdete.
zobrazit celou odpověďChráněný účet je typ běžného účtu určeného pro klienty, jejichž běžný nebo spořicí účet je postižen exekucí. Klientovi v exekuci musí zůstat alespoň tzv. nezabavitelné minimum finančních prostředků. V praxi se však může stát, že přijde i o toto minimum. To nast ...
zobrazit celou odpověďPůjčka ProBydlení ve výši 500 000 Kč s celkovou dobou splatnosti 22 let se skládá z překlenovacího úvěru ke smlouvě o stavebním spoření a z navazujícího úvěru ze stavebního spoření.
zobrazit celou odpověďSchválení podnikatelského úvěru online je možné už do 10 minut přes internetové bankovnictví nebo v aplikaci Smart Banka. Nejste-li naším klientem, můžete si úvěr sjednat do 15 minut přes webový formulář. Rychlost sjednání úvěru pro živnostníky se odvíjí od výše požadované částky a dostupných dokumentů.
zobrazit celou odpověďVeškeré informace, jak postupovat v případě problémů s přihlášením do Internet Banky, najdete na této stránce.
Další informace o zpracování osobních údajů, kromě tohoto dokumentu, můžete získat na www.moneta.cz nebo v případě MMB na tel. čísle 224 443 636, v případě MA na tel. čísle 224 446 262, v případě ML na tel. čísle 224 444 999. Veškeré žádosti o uplatnění jednotlivých práv klienta a jiné podněty ...
zobrazit celou odpověďInternet Banku prozatím zpřístupňujeme fyzickým osobám. Právnické osoby budou mít přístup do Portálu pro klienty nadále aktivní. Jakmile bude Internet Banka přístupná i kli ...
V případě zrušeného stavební spoření se do Portálu pro klienty bude možné přihlásit pod číslem smlouvy zrušeného stavebního spoření. Výpis si budete moci stáhnout do 180 dní od zrušení Vašeho stavebníh ...
Níže naleznete seznam jedinečných identifikátorů platebních účtů spolu s datem zápisu na seznam, u nichž je MONETA Money Bank, a. s. podle zákona č. 186/2016 Sb., Zákon o hazardních hrách povinna zajistit neprovádění platebních transakcí ve prospěch a k tíži platebních účtů zapsaných na seznamu nepovolených internetových her Ministerstva financí ČR (k dispozici také na http://www.mfcr.cz/cs/soukromy-sektor/hazardni-hry/seznam-nepovolenych-internetovych-her).:
– č. ú. 5990242/0800 (26.7.2017)
– IBAN MT80STBA19116000000001031000591 (15.11.2017)
– IBAN DE38512308000000056972 (27.11.2017)
– IBAN CZ4208000000000002517492 (16.1.2018)
Ohledně řešení nedoplatků kontaktujte oddělení správy pohledávek.
zobrazit celou odpověďV případě prodlení klienta s úhradou pohledávek je MONETA Money Bank oprávněna zejména úročit dlužnou částku úrokem z prodlení, požadovat poplatky, smluvní pokuty a jiné platby související s prodlením, ukončit smluvní vztah s klientem, prohlásit svým rozhodnutím závazek klienta za ihned splatný, pozastavit poskytování bankovních produktů a služeb klientovi. Dále je oprávněna vymáhat splatný dluh klienta, a to i prostřednictvím třetích osob, postoupit svou pohledávku za klientem, informovat Bankovní registr klientských informací a Nebankovní registr klientských informací, SOLUS – zájmové sdružení právnických osob, IČO 69346925.
zobrazit celou odpověďRozkliknutím se dozvíte, jak uhradit nedoplatek u jednotlivých produktů.
zobrazit celou odpověďPokud máte zájem, abychom Vaše záležitosti řešili s třetí osobou, je nutné dodat některý z následujících dokumentů.
zobrazit celou odpověďSmlouvy uzavřené s MONETA Money Bank, které vykazují nedoplatek, konsolidovat, neboli tzv. restrukturalizovat lze. Restrukturalizace podléhá internímu schvalovacímu procesu MONETA Money Bank. Bližší informace získáte na telefonním čísle 224 446 005 v pracovní dny od 08:00 do 16:30.
Kontaktujte pojišťovnu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s. na telefonu 234 240 234 a nahlaste jim pojistnou událost. Až do vyřešení pojistné události je stále zapotřebí hradit měsíční splátky.
Kontaktujte pojišťovnu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s. na telefonu 234 240 234 a nahlaste jim pojistnou událost. Až do vyřešení pojistné události je stále zapotřebí hradit měsíční splátky.
V případě, že u Vás došlo ke změně pravidelného příjmu, můžete si změnit termín splatnosti pravidelných splátek na smlouvách uzavřených s MONETA Money Bank, osobně na pobočce MONETA Money Bank. V den žádosti nesmíme však evidovat nedoplatek na žádné smlouvě a je zapotřebí, aby byla uhrazena řádná splátka za měsíc, ve kterém jdete o odklad žádat. Tato služba je zpoplatněna jednorázovým poplatkem 100 Kč (dle aktuálního sazebníku).
V případě, že je Váš účet zablokován, kontaktujte oddělení Správy pohledávek na telefonním čísle 224 445 858.
Výběry hotovosti z bankomatů Při výběru hotovosti z karet vydaných v EU (mimo ČR) k účtům v cizí měně (EUR, PLN, SEK, DKK, NOK, CHF) jsou nabízeny 2 možnosti: 1. DCC neboli Dynamic Currency Conversion umožňuje výběry v CZK ze zahraničních platebních karet ...
zobrazit celou odpověďInformace o zřízení Základního platebního účtu a o dalších běžných účtech
naleznete v dokumentech ke stažení a podrobnější informace o Základním platebním účtu pak v letáku.