Jak komunikovat s MONETA prostřednictvím třetí osoby?
Pokud máte zájem, abychom Vaše záležitosti řešili s třetí osobou, je nutné dodat některý z následujících dokumentů.
– Plná moc s Vaším podpisem ověřeným notářem, na matrice, na Czech Pointu, nebo kterékoli pobočce MONETA Money Bank. V případě zájmu můžete použít náš formulář, který najdete ve Všeobecných dokumentech v sekci Správa pohledávek.
– Usnesení o ustanovení opatrovníka
– Listina o ustanovení opatrovníka
Banka je oprávněna po klientovi požadovat, dle čl. 10. Všeobecných produktových podmínek, aby byl každý dokument, kterým Klient udělil třetí osobě oprávnění jej zastupovat, písemný, určitý a dostatečně specifický s úředně či jinak pro Banku vyhovujícím způsobem ověřeným podpisem Klienta. Banka je oprávněna odmítnout přijetí dokumentu zejména v případě, kdy s ohledem na datum jeho udělení vzniká pochybnost, zda zastoupení nebylo odvoláno nebo v případě, že zmocněnec zmocní třetí osobu.
Dokument zašlete na následující adresu:
MONETA Money Bank, a. s.
Správa pohledávek
Na Rovince 871
720 00 Ostrava - Hrabová
Na základě takového dokumentu bude Vámi zmocněná osoba oprávněna jednat za Vás v uvedeném rozsahu.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

