Jak postupovat, pokud se mi účtují platby, které nepoznávám?

Pokud vidíte na svém účtu podezřelé transakce, doporučujeme v rámci bezpečnostních opatření ihned postupovat v tomto pořadí:

  • kartu blokovat ve Smart Bance nebo Internet Bance v sekci Karty,
  • změnit heslo pro přihlášení do Internet Banky v záložce Nastavení – Změna hesla,
  • odebrat veškerá neznámá zařízení pro Smart Banku, a to buď přímo v aplikaci v Nastavení – Aktivní zařízení – Vybrat zařízení – Odebrat, nebo v Internet Bance přes Nastavení – Smart Banka, kde kliknete na ikonku koše.

Jakmile budete mít hotovo, neprodleně prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 224 443 636 nebo navštivte kteroukoliv pobočku. Situaci rádi prověříme a společně se domluvíme na dalším postupu.