Jak postupovat, pokud se mi účtují platby, které nepoznávám?
Pokud vidíte na svém účtu podezřelé transakce, doporučujeme v rámci bezpečnostních opatření ihned postupovat v tomto pořadí:
- kartu blokovat ve Smart Bance nebo Internet Bance v sekci Karty,
- změnit heslo pro přihlášení do Internet Banky v záložce Nastavení – Změna hesla,
- odebrat veškerá neznámá zařízení pro Smart Banku, a to buď přímo v aplikaci v Nastavení – Aktivní zařízení – Vybrat zařízení – Odebrat, nebo v Internet Bance přes Nastavení – Smart Banka, kde kliknete na ikonku koše.
Jakmile budete mít hotovo, neprodleně prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 224 443 636 nebo navštivte kteroukoliv pobočku. Situaci rádi prověříme a společně se domluvíme na dalším postupu.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

