Co když jste poslali peníze, ale stavební spoření nebylo založeno?
Pokud jste si stavební spoření sjednali online a peníze jste odeslali ještě předtím, než jste obdrželi potvrzovací SMS, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis na telefonním čísle 224 443 636. Naši specialisté se s Vámi podívají, co je třeba k dokončení založení udělat. Pokud by k založení stavebního spoření vůbec nedošlo, peníze se Vám vrátí na účet, ze kterého jste je odeslali.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.