Jsem nevidomý a nedokážu se Smart Bankou fungovat. Co mám dělat?
Aplikace Smart Banka je přizpůsobena i nevidomým. Pokud s ní máte jakékoliv potíže, kontaktuje nás prosím na Zákaznickém servisu na telefonní lince 224 443 636 každý den od 7 do 21 hodin. Využít můžete také náš kontaktní formulář Naši specialisté s Vámi situaci proberou a vyřeší.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.