Kontakt

Rádi odpovíme na Váš dotaz. S čím Vám můžeme poradit?

Ztráta nebo krádež karty

Ztrátu karty můžete rychle a pohodlně zablokovat přímo v mobilní aplikaci.

Nahlášení podvodu

Stali jste se cílem útoku nebo obětí podvodníka? Ozvěte se nám.

Problém s přihlášením nebo platbou

Pomůžeme Vám s přihlášením do aplikace, Internet Banky nebo s chybnou platbou.

Dotaz k produktu

Vysvětlíme všechno, co Vás zajímá ohledně našich bankovních služeb.

Potíže se splácením

Dostali jste se do finanční nouze a nemůžete splácet své závazky?

Dokumenty ke stažení

Stáhněte si produktové podmínky nebo sazebník k jakémukoliv produktu.

Na co se často ptáte

Nejčastěji nám voláte a píšete s následujícími dotazy.
Pokud máte nainstalovanou aplikaci Smart Banka, ID k Internet Bance najdete v sekci Více – Moje dokumenty – Dispozice ke smlouvě o bankovních produktech a službách – odstavec Internet Banka. Přihlašovací ID naleznete také v uvítacím e-mailu při založení účtu online.

Jestliže ID nenajdete, zastavte se za námi prosím na některé z našich poboček, kde Vám jej rádi poskytneme. Z bezpečnostních důvodů Vám nemůžeme ID sdělit písemně ani telefonicky.

Heslo si obnovíte ve Smart Bance kliknutím na ikonu „panáčka“ na úvodní straně, kde zvolíte možnost Obnova hesla do Internet Banky.

V případě, že aplikaci ještě nevyužíváte, stáhnete ji z Obchodu Play nebo App Store. Pro operační systém Android je nutné mít verzi 7.0 a vyšší. U operačního systému iOS podporujeme verze od 14.0.
Nejpříjemnější variantou přihlášení do aplikace je prostřednictvím QR kódu. V případě, že jste u nás nový/á, najdete QR kód na webu při procesu sjednávání produktu nebo v e-mailu, který byl v žádosti zadán.

Pokud si přejete produkty založit přímo prostřednictvím aplikace, zvolte bublinu „Vyzkoušet Moneta aplikaci“. Po rozbalení si určíte, o které produkty máte zájem a založíte si je v následujících krocích všechny najednou (běžný účet je zřizován automaticky). Ověření následně probíhá přes aktivní bankovní identitu některé ze zapojených bank, případně můžete autorizaci dokončit nafocením dokladů totožnosti.

Jako stávající klient máte možnost QR kód naskenovat z Internet Banky, kde po přihlášení vyberete Nastavení – Smart Banka – Přidat zařízení. Za předpokladu, že využíváte aplikaci také v jiném zařízení, QR kód najdete v záložce Více – Nastavení a profil – Připojení nového zařízení. Registraci přes doklady totožnosti provedete po rozbalení sekce Další způsoby přihlášení – Pomocí dokladů totožnosti.

Jestliže Vám ani jedna z alternativ nevyhovuje, rádi Vás obsloužíme na některé z našich poboček.

Smart Banku je možné stáhnout do chytrého telefonu v Obchodu Play či App Store (dle typu operačního systému). Pro operační systém Android je nutné mít verzi 7.0 a vyšší. U operačního systému iOS podporujeme verze od 14.0.
Zkontrolujte, že máte nejaktuálnější verzi aplikace Smart Banka. Pokud nemáte ve svém zařízení nastavenou automatickou aktualizaci, její stav můžete zkontrolovat v Obchodu Play nebo App Store. Pokud aktualizace nepomůže, nebo není dostupná, restartujte prosím telefon.
Zkontrolujte nastavení svých limitů pro platby u obchodníků a na internetu. Nastavení změníte v Internet Bance či aplikaci Smart Banka v sekci Karty. Pro platby na internetu aktivujte internetové a MO/TO transakce.

Pokud se Vám nedaří zaplatit bezkontaktně, pro obnovu funkčnosti vložte kartu do terminálu a zadejte PIN (ten si můžete zobrazit v Internet Bance nebo Smart Bance). V případě, že je zanesený karetní čip, může pomoci jeho očištění obyčejnou gumou.
Pokud svou kartu aktivně používáte, automaticky Vám ji obnovíme a následně zašleme na Vaši kontaktní adresu (vždy v průběhu posledního měsíce platnosti Vaší současné karty, nejpozději do 25. dne v měsíci).

Příklad: Na kartě máte uvedenou platnost 09/24, novou kartu Vám zašleme nejpozději 25. 9. 2024. Karty zasíláme obyčejnou poštou, nezapomeňte proto označit schránku svým celým jménem.

Máte-li v rámci doručení nastavenou adresu pobočky, bude k vyzvednutí na daném obchodním místě.

Kartu si po obdržení co nejdříve aktivujte, původní znehodnoťte přestřižením čipu.

Nová karta má v případě automatické obnovy stejné číslo jako ta předchozí, ale vždy jinou platnost a rozdílný třímístný (CVV) kód na zadní straně, který je určený pro platby na internetu. Pokud máte kartu uloženou pro inkasně účtované předplatné (například pro streamovací služby, hudbu apod.), nezapomeňte údaje aktualizovat na stránkách obchodníka.

Pokud vidíte na svém účtu podezřelé transakce, doporučujeme v rámci bezpečnostních opatření ihned postupovat v tomto pořadí:

  • kartu blokovat ve Smart Bance nebo Internet Bance v sekci Karty,
  • změnit heslo pro přihlášení do Internet Banky v záložce Nastavení – Změna hesla,
  • odebrat veškerá neznámá zařízení pro Smart Banku, a to buď přímo v aplikaci v Nastavení – Aktivní zařízení – Vybrat zařízení – Odebrat, nebo v Internet Bance přes Nastavení – Smart Banka, kde kliknete na ikonku koše.

Jakmile budete mít hotovo, neprodleně prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle 224 443 636 nebo navštivte kteroukoliv pobočku. Situaci rádi prověříme a společně se domluvíme na dalším postupu.

Stále máte otázky?

Napsat na chat

Zeptejte se našeho virtuálního asistenta Toma. Když Vám nebude umět pomoct, bude Vám v pracovní dny od 8 do 16 hodin k dispozici lidský bankéř.

Časté dotazy a poradna

Podívejte se do naší sekce často kladených dotazů a poradny, zda odpovědi na své otázky nenajdete tam.

Chcete nám zavolat nebo napsat?
Není problém!

Nejrychlejší volání přes Smart Banku

Jste náš klient? Usnadněte si volání pomocí mobilní aplikace Smart Banka. Díky tomu hned víme, kdo jste a dokážeme Vám pomoct rychleji.

Infolinka 224 443 636

Volejte v pracovní dny mezi 8:00 a 20:00, v sobotu od 8:00 do 16:30. Na grafu níže najdete, kdy je nejlepší volat. Můžete se také podívat, zda odpověď na svou otázku nenajdete v sekci Časté dotazy.

Napište nám přes formulář

Pošlete nám svůj dotaz.

Blokace karty nebo produktů při podezření na jejich zneužití na lince 224 442 424

Tato telefonní linka je v provozu nonstop.

Další kontakty

Nejrychlejší volání přes Smart Banku

Jste náš klient? Usnadněte si volání pomocí mobilní aplikace Smart Banka. Díky tomu hned víme, kdo jste a dokážeme Vám pomoct rychleji.

Infolinka 224 444 555

Volejte v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00. Můžete se také podívat, zda odpověď na svou otázku nenajdete v sekci Časté dotazy.

Napište nám přes formulář

Pošlete nám svůj dotaz.

Blokace karty nebo produktů při podezření na jejich zneužití na lince 224 442 424

Tato telefonní linka je v provozu nonstop.

Kontaktní údaje a sídlo společnosti

Korespondenční adresa

MONETA Money Bank, a.s.
Na Rovince 871
720 00 Ostrava-Hrabová
Pohledávky: 224 445 858
Datová schránka: 3kpd8nk

Sídlo společnosti

MONETA Money Bank, a.s.
BB Centrum, Vyskočilova 1442/1b
140 28 Praha 4 - Michle
zaps. u MS v Praze v odd. B, vl. 5403

IČO: 25672720, DIČ: CZ699003117
BIC (SWIFT) kód: AGBACZPP
Kód banky: 0600
Tady se nachází W2C portlet

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5