Co je to MO/TO transakce?
Jedná se o transakce, které probíhají tzv. na dálku (po telefonu nebo e-mailem). Je nutné je mít povolené v nastavení platební karty, a to jak debetní, tak i kreditní. Používají se např. při rezervaci hotelu, telefonické objednávce, při platbě u sázkových kanceláří nebo u opakovaných plateb, jako je např. předplatné.
K platbě postačí, pokud jsou poskytnuty citlivé údaje o kartě, tj. číslo karty, datum platnosti a CVC/CVV kód bez dalšího zabezpečení. Všechny platební karty MONETA Money Bank jsou při vydání nastaveny pro MO/TO transakce jako aktivní.
Deaktivovat nebo aktivovat MO/TO transakce na kartách MONETA lze jednoduše v Internet Bance nebo Smart Bance v Detailu karty a Nastavení. V případě dotazů jsou Vám k dispozici naši specialisté Zákaznického servisu na telefonním čísle 224 443 636.
Vypnutí MO/TO plateb doporučujeme pouze v případě, pokud nemáte nastaveny opakované platby, např. na předplatné. Vždy si navíc ověřte, zda nakupujete u ověřeného obchodníka. Při nakupování kartou myslete na to, jak své peníze ochránit a jak se na internetu pohybovat bezpečně.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.