Jak připojím účet do Smart Banky?

Nejpříjemnější variantou přihlášení do aplikace je prostřednictvím QR kódu. V případě, že jste u nás nový/á, najdete QR kód na webu při procesu sjednávání produktu nebo v e-mailu, který byl v žádosti zadán.

Pokud si přejete produkty založit přímo prostřednictvím aplikace, zvolte bublinu „Vyzkoušet Moneta aplikaci“. Po rozbalení si určíte, o které produkty máte zájem a založíte si je v následujících krocích všechny najednou (běžný účet je zřizován automaticky). Ověření následně probíhá přes aktivní bankovní identitu některé ze zapojených bank, případně můžete autorizaci dokončit nafocením dokladů totožnosti.

Jako stávající klient máte možnost QR kód naskenovat z Internet Banky, kde po přihlášení vyberete Nastavení – Smart Banka – Přidat zařízení. Za předpokladu, že využíváte aplikaci také v jiném zařízení, QR kód najdete v záložce Více – Nastavení a profil – Připojení nového zařízení. Registraci přes doklady totožnosti provedete po rozbalení sekce Další způsoby přihlášení – Pomocí dokladů totožnosti.

Jestliže Vám ani jedna z alternativ nevyhovuje, rádi Vás obsloužíme na některé z našich poboček.

Smart Banku je možné stáhnout do chytrého telefonu v Obchodu Play či App Store (dle typu operačního systému). Pro operační systém Android je nutné mít verzi 7.0 a vyšší. U operačního systému iOS podporujeme verze od 14.0.