Reklamace a stížnosti
Vysvětlení pojmů
- Reklamace
Reklamací se rozumí požadavek klienta, aby Skupina MONETA napravila, dle názoru klienta, nesprávný postup Skupiny MONETA při poskytování bankovních produktů a služeb, zejména z oblasti platebního styku, např. údajně nesprávně provedený příkaz klienta k odepsání peněžních prostředků z jeho účtu vedeného Bankou.
- Stížnosti
Stížností se rozumí projev nespokojenosti klienta s poskytnutou službou, s jednáním zaměstnance Skupiny MONETA, s postupem vyřízení reklamace, s obchodními podmínkami apod.
Jak podat reklamaci či stížnost
Reklamaci, stížnost nebo námět na zlepšení nám můžete předat nebo zaslat následujícími způsoby:
- Osobně nebo písemně v MONETA Money Bank, nejlépe na pobočce, která vede Váš účet
- Písemně na adrese MONETA Money Bank, a.s., Vyskočilova 1442/1b, 140 28 Praha 4 nebo MONETA Stavební Spořitelna, a.s., Vyskočilova 1442/1b, 140 28 Praha 4
- Telefonicky prostřednictvím Zákaznického servisu na čísle 224 443 636
- Prostřednictvím zprávy v Internet Bance
- Vyplněním Formuláře pro reklamace a stížnosti
V případě, že se nejedná o námět na zlepšení a pochvalu, kontaktujte náš Zákaznický servis prostřednictvím online formuláře níže.
Odpovědi na Vaše otázky týkající se produktů a služeb naleznete v sekci Časté dotazy.
K otázkám týkajících se Vaší smlouvy lze také využít Chat online.