Pochvaly a náměty na zlepšení

Náměty na zlepšení, názory a spokojenost jsou pro nás klíčové. Jen díky nim víme, zda jsou naše služby vyhovující nebo je máme upravovat a měnit. Náměty na zlepšení jsou cenným zdrojem pro zlepšení služeb a umožňují vývoj produktů, které budou splňovat požadavky klientů. Spokojenost klientů je také výbornou zpětnou vazbou na naši práci nejen na procesech a produktech, ale i pro naše zaměstnance.

Vysvětlení pojmů

  • Náměty na zlepšení

    Podnětem se rozumí požadavek klientů, aby Banka upravila nebo změnila, dle názoru klienta, proces, produkt, služby, přístup apod.

  • Pochvaly

    Pochvalou se rozumí spokojenost klientů, která může být směřovaná na služby, procesy, produkty, přístup, zaměstnance apod.

Jak podat námět na zlepšení či pochvalu

Námět na zlepšení, pochvalu nám můžete předat nebo zaslat následujícími způsoby:

  • Osobně nebo písemně v MONETA Money Bank, nejlépe na pobočce, která vede Váš účet
  • Písemně na adrese MONETA Money Bank, a.s., Vyskočilova 1442/1b, 140 28 Praha 4
  • Telefonicky prostřednictvím Zákaznického servisu na čísle 224 443 636 (Po-Pá 8:00-20:00, So 8:00-16:30)
  • Prostřednictvím zprávy v Internet Bance
  • Vyplněním Formuláře pro pochvaly a náměty na zlepšení

V případě, že se nejedná o námět na zlepšení a pochvalu, kontaktujte náš Zákaznický servis prostřednictvím online formuláře níže.

Odpovědi na Vaše otázky týkající se produktů a služeb naleznete v sekci Časté dotazy.

K otázkám týkajících se Vaší smlouvy lze také využít Chat online.