Jak mi pomůžete, pokud mi někdo ukradne peníze z účtu nebo odcizí osobní věci?
V případě odcizení platebních karet nebo zneužití Vašeho internetového a/nebo mobilního bankovnictví vše okamžitě nahlaste bance a kartu či přístupy zablokujte. Obecně je potřeba jakékoliv odcizení ihned ohlásit na policii.
Pokud se jedná o zařízení se SIM kartou, budete potřebovat i doklad o blokaci IMEI. Blokace u operátora proběhne na základě pokynu Policie České republiky. Číslo IMEI naleznete např. na faktuře, dodacím listu, krabičce od telefonu apod. S policejním protokolem poté kontaktujte pojišťovnu a škodu nahlaste. Pojišťovna proplatí vzniklou škodu dle příslušného limitu.
V případě odcizení osobních věcí si koupíte věci nové a pojišťovna je proplatí. Pokud kupní cena nové věci přesáhne pořizovací cenu odcizené věci, pojišťovna proplatí částku ve výši pořizovací ceny původní odcizené věci. Pokud přijdete o osobní doklady, pojišťovna uhradí náklady spojené s jejich obnovou a přispěje navíc 1 000 Kč na vyřizování, u klíčů uhradí výměnu zámků, klíčů, ale i práci zámečníka.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.