Nahlášení pojistné události
Nahlaste po telefonu nebo e-mailem
Volat můžete od Po do Pá v čase 8:00 – 18:00.
Nahlaste událost poštou
BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Na co se často ptáte
Pokud chcete mít telefon, tablet či chytré hodinky pojištěné proti nahodilému poškození, nainstalujte si do nich aplikaci Smart Banka a registrujte ji k účtu, ze kterého je placeno pojištění. Aplikaci si stáhnete v Google Play nebo App Store a registrujete ji ve Vaší Internet Bance nebo rovnou ve Smart Bance.
Zařízení pojišťovna kryje už jeden měsíc od sjednání pojištění, a to až do doby 3 let stáří Vašeho zařízení. Pokud si vvbudoucnu koupíte nový přístroj, stačí si v něm opět aktivovat Smart Banku. Nezapomeňte, že pojištění nahodilého poškození se vztahuje pouze na zařízení s nainstalovanou a registrovanou Smart Bankou.
V případě odcizení platebních karet nebo zneužití Vašeho internetového a/nebo mobilního bankovnictví vše okamžitě nahlaste Zákaznickému servisu MONETA Money Bank na telefonním čísle +420 224 442 424 a kartu či přístupy zablokujte. Blokaci karty můžete provést sami na pár kliknutí ve Smart Bance.
Obecně je potřeba jakékoliv odcizení ihned ohlásit na policii. Pokud se jedná o zařízení se SIM kartou, požádejte policii České republiky i o zablokování IMEI. S policejním protokolem poté kontaktujte pojišťovnu a škodu jí nahlaste.
Náhrady škody:
- Odcizení částky z účtu – pojišťovna proplatí odcizenou částku až do limitu 100 000 Kč.
- Odcizení osobních věcí – koupíte si nové věci a pojišťovna Vám je proplatí, a to až do výše ceny těch původních.
- Odcizení osobních dokladů – pojišťovna uhradí náklady spojené s jejich obnovou a navíc přispěje 500 Kč na vyřizování s tím spojené, dále u klíčů uhradí výměnu zámků, klíčů, ale i práci zámečníka.
Pojišťovna vždy poskytne plnění do výše sjednaných limitů, které naleznete v brožuře.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.