Pojištění cenností, elektroniky, karet a telefonu

Nahlášení pojistné události

Pojištění poskytujeme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s.

Nahlaste po telefonu nebo e-mailem

Volat můžete od Po do Pá v čase 8:00 – 18:00.

Nahlaste událost poštou

BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8

Pokud došlo ke zneužití platebních karet nebo účtu, kontaktujte nás na telefonu 224 443 636. Pomůžeme Vám zadat reklamaci, zahájíme proces blokace platebních prostředků a vydáme Vám protokol pro pojišťovnu.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o nahlášení pojistné události.
Pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu si může sjednat majitel běžného korunového účtu, pokud je fyzickou osobou starší 18 let. Pokud u nás běžný účet založený nemáte, můžete si ho založit plně online během pár kliknutí nebo na kterékoliv pobočce. S účtem Tom Plus máte vedení účtu i výběry z bankomatů po celém světě zdarma.
Krytí nahodilého poškození zařízení zahrnuje nejen rozbití například displeje, ale i třeba poškození vodou. Pojišťovna kryje i to, když Vám telefon spadne „jen tak“ z ruky na zem a rozbije se například Vaší nešikovností nebo když Vám telefon při koupání spadne do vany.

Pokud chcete mít telefon, tablet či chytré hodinky pojištěné proti nahodilému poškození, nainstalujte si do nich aplikaci Smart Banka a registrujte ji k účtu, ze kterého je placeno pojištění. Aplikaci si stáhnete v Google Play nebo App Store a registrujete ji ve Vaší Internet Bance nebo rovnou ve Smart Bance.

Zařízení pojišťovna kryje už jeden měsíc od sjednání pojištění, a to až do doby 3 let stáří Vašeho zařízení. Pokud si vvbudoucnu koupíte nový přístroj, stačí si v něm opět aktivovat Smart Banku. Nezapomeňte, že pojištění nahodilého poškození se vztahuje pouze na zařízení s nainstalovanou a registrovanou Smart Bankou.
Telefon si sami necháte opravit v servisu a pojišťovně potom předložíte fakturu za opravu a také pořizovací doklad k poškozenému zařízení. Pojišťovna Vám proplatí 50 % nákladů na opravu, maximálně 10 000 Kč. Peníze Vám přijdou na účet. Pokud telefon nepůjde opravit, pojišťovna přispěje na nákup nového zařízení polovinou kupní ceny, opět až do výše limitu 10 000 Kč.
Ano. Pojištění kryje odcizení i ztrátu osobních a služebních věcí včetně přenositelné elektroniky do výše příslušných limitů. Pojištění se nevztahuje na přenositelnou elektroniku starší 3 let.
V případě, že e-shop zboží vůbec neodešle, pojišťovna Vám v rámci právní asistence poradí, jak postupovat. Pokud dotyčný e-shop zkrachuje nebo se nepovede z e-shopu získat náklady v rámci reklamačního řízení zpět, pojišťovna vyplatí zpět plnou částku, o kterou jste kvůli podvodu přišli, a to do limitu 50 000 Kč.
Pokud dojde k pomluvě nebo urážce klienta na internetu (např. na Facebooku), asistenční služba pomůže zamezit přísunu dalších urážek tak, že pomůže nastavit blokování konkrétního uživatele. Dále pomůže odstranit již zveřejněné urážlivé informace z různých serverů. Zároveň Vám v rámci právní asistence poradí kroky k zamezení produkování a dalšího šíření pomluv (podání trestního oznámení).
Ano, pojištění se vztahuje i na události, které se staly v zahraničí, a platí po celém světě. Pokud dojde k odcizení osobní věci v zahraničí, pojišťovně doložíte kopii dokladu o oznámení události policii nebo jinému příslušnému orgánu.

V případě odcizení platebních karet nebo zneužití Vašeho internetového a/nebo mobilního bankovnictví vše okamžitě nahlaste Zákaznickému servisu MONETA Money Bank na telefonním čísle +420 224 442 424 a kartu či přístupy zablokujte. Blokaci karty můžete provést sami na pár kliknutí ve Smart Bance.

Obecně je potřeba jakékoliv odcizení ihned ohlásit na policii. Pokud se jedná o zařízení se SIM kartou, požádejte policii České republiky i o zablokování IMEI. S policejním protokolem poté kontaktujte pojišťovnu a škodu jí nahlaste.

Náhrady škody:

  • Odcizení částky z účtu – pojišťovna proplatí odcizenou částku až do limitu 100 000 Kč.
  • Odcizení osobních věcí – koupíte si nové věci a pojišťovna Vám je proplatí, a to až do výše ceny těch původních.
  • Odcizení osobních dokladů – pojišťovna uhradí náklady spojené s jejich obnovou a navíc přispěje 500 Kč na vyřizování s tím spojené, dále u klíčů uhradí výměnu zámků, klíčů, ale i práci zámečníka.

Pojišťovna vždy poskytne plnění do výše sjednaných limitů, které naleznete v brožuře.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo