Co si mám představit pod technickou podporou při používání technologických zařízení?
Jedná se o telefonickou a vzdálenou asistenci. V rámci telefonické asistence bude klientovi poskytnuta odborná konzultace týkající se používání a nastavení technologického zařízení, např. notebooku. V rámci vzdálené asistence bude klientovi poskytnuta např. podpora při instalaci a nastavení notebooku. V případě infiltrace viry (tzv. zavirování) bude klientovi zajištěno odstranění viru a nastavení antiviru.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.