Co kryje pojištění nákupů na internetu?
V případě, že si na internetu objednáte zboží, ale nebude vám dodáno nebo dostanete jiné zboží, pojišťovna poradí díky službě Právní asistence, jak postupovat. Pokud dotyčný e-shop zkrachuje nebo se nepovede získat náklady v rámci reklamačního řízení zpět, pojišťovna vyplatí plnou částku, o kterou klient přišel, zpět, a to až do výše limitu. Pojištění kryje i nákupy použitého zboží na internetu. Na druhou stranu pojištění nekryje např. nespokojenost s kvalitou poskytnuté služby. Pokud jste si tedy např. na internetu objednali vstupenky na koncert a nebyli jste spokojeni s kvalitou výkonu interpreta, plnění pojišťovna neposkytne. Stejně tak jsou ve výlukách např. nákupy kryptoměn nebo potravin. Kompletní výčet výluk naleznete v pojistné smlouvě a v pojistných podmínkách.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.