Pojištění splátek a výdajů

Nahlášení pojistné události

Vybíráme pro Vás to nejlepší na trhu, toto pojištění nabízíme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s..

Nahlaste po telefonu nebo e-mailem

Volat můžete Po-Pá 9:00-17:00.

Nahlaste událost poštou

BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8

Jak probíhá likvidace pojistné události

  1. Zaevidování oznámení pojistné události

    Pojišťovna oznámení zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit.
  2. Doložení potřebných dokumentů

    Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace.
  3. Odeslání pojistného plnění

    V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán).

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o pojištění splátek a výdajů.
No Results Found

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

hodnocení klienty 4,8/5 ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 VISA logo