Nahlášení pojistné události
Poštou
Poštou
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak probíhá likvidace pojistné události
Zaevidování oznámení pojistné události
Pojišťovna oznámení zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit
Doložení potřebných dokumentů
Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace
Odeslání pojistného plnění
V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán)
Na co se často ptáte
Počátek pojištění se stanoví na 00:00 hod dne následujícího po dni, kdy pojištění splátek a výdajů vzniklo. Konec pojištění se stanoví na 23:59 hodin dne, kdy došlo ke zrušení běžného účtu vedeného u pojistníka, ze kterého je placena úhrada za pojištění.
zobrazit celou odpověďNe. Klient, který je invalidní (bez ohledu na stupeň postižení), nesplňuje podmínky pro vstup do pojištění a nemůže být pojištěn.
zobrazit celou odpověďAno. Klient bude po dobu trvání zkušební doby pojištěn pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Po skončení zkušební doby se pojištění pro případ hospitalizace v důsledku úrazu změní na pojištění pro ...
zobrazit celou odpověďAno. Důležité je, aby byl klient zaměstnán nepřetržitě předcházejících 12 měsíců a splňoval ostatní podmínky pro vznik pojištění pro případ ztráty zaměstnání.
zobrazit celou odpověďNe. V případě hospitalizace hradí pojišťovna částku 300 Kč za každý kalendářní den od 4. dne trvání hospitalizace, maximálně 30 dní.
zobrazit celou odpověďAno. Klient (OSVČ) si může sjednat pojištění splátek a výdajů, přičemž pojištění zahrnuje pojištění pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Pokud klient v průběhu trvání pojištění ukončí samostatně výdělečnou činn ...
zobrazit celou odpověďAno, pokud je ke dni sjednání pojištění mladší 65 let. V případě, že klient je poživatelem starobního důchodu a zároveň je mladší 65 let, je pojištěn pouze pro případ smrti, mimořádných výhod III. stupně a hospitalizace v důsledku úrazu.
zobrazit celou odpověďAno, když je majitelem běžného účtu a ve věku 18 až 65 let. Pokud ale dojde k úrazu v souvislosti s výkonem profesionální sportovní činnosti klienta, pojišťovna v tomto případě pojistné plnění neposkytne. Pokud se úraz stane v běžném životě, např. při chůz ...
zobrazit celou odpověďV případě přiznání invalidního důchodu III. stupně poskytne pojišťovna jednorázové plnění ve výši 24 000 Kč ke dni přiznání invalidity III. stupně.
zobrazit celou odpověďAno. Pojistnou událost lze uplatnit zpětně v případě pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně, hospitalizace a ztráty zaměstnání ve lhůtě 4 let, u úmrtí pak ve lhůtě 11 let.
zobrazit celou odpověď Volejte 07:00–21:00
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku