Pojištění splátek a výdajů

Nahlášení pojistné události

Vybíráme pro Vás to nejlepší na trhu, toto pojištění nabízíme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s..

Nahlaste po telefonu nebo e-mailem

Volat můžete Po-Pá 9:00-17:00.

Nahlaste událost poštou

BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8

Jak probíhá likvidace pojistné události

Zaevidování oznámení pojistné události

Pojišťovna oznámení zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit.

Doložení potřebných dokumentů

Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace.

Odeslání pojistného plnění

V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán).

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o pojištění splátek a výdajů.
Ano. Pojistnou událost lze uplatnit zpětně v případě pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně, hospitalizace a ztráty zaměstnání ve lhůtě 4 let, u úmrtí pak ve lhůtě 11 let.

V případě přiznání invalidního důchodu III. stupně poskytne pojišťovna jednorázové plnění ve výši 24 000 Kč ke dni přiznání invalidity III. stupně.

Ano, když je majitelem běžného účtu a ve věku 18 až 65 let. Pokud ale dojde k úrazu v souvislosti s výkonem profesionální sportovní činnosti klienta, pojišťovna v tomto případě pojistné plnění neposkytne. Pokud se úraz stane v běžném životě, např. při chůzi po chodníku, při jízdě v autě, pojišťovna pojistné plnění poskytne.

Ano, pokud je ke dni sjednání pojištění mladší 65 let. V případě, že klient je poživatelem starobního důchodu a zároveň je mladší 65 let, je pojištěn pouze pro případ smrti, mimořádných výhod III. stupně a hospitalizace v důsledku úrazu.
Ano. Klient (OSVČ) si může sjednat pojištění splátek a výdajů, přičemž pojištění zahrnuje pojištění pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Pokud klient v průběhu trvání pojištění ukončí samostatně výdělečnou činnost, uzavře pracovní poměr a bude splňovat podmínky pro pojištění pro případ ztráty zaměstnání (např. být zaměstnán nepřetržitě 12 měsíců), bude od okamžiku splnění těchto podmínek pojištěn pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a ztráty zaměstnání.
Ne. V případě hospitalizace hradí pojišťovna částku 300 Kč za každý kalendářní den od 4. dne trvání hospitalizace, maximálně 30 dní.
Ano. Důležité je, aby byl klient zaměstnán nepřetržitě předcházejících 12 měsíců a splňoval ostatní podmínky pro vznik pojištění pro případ ztráty zaměstnání.
Ano. Klient bude po dobu trvání zkušební doby pojištěn pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Po skončení zkušební doby se pojištění pro případ hospitalizace v důsledku úrazu změní na pojištění pro případ ztráty zaměstnání, pokud klient splňuje ostatní podmínky pojištění pro případ ztráty zaměstnání.

Počátek pojištění se stanoví na 00:00 hod dne následujícího po dni, kdy pojištění splátek a výdajů vzniklo. Konec pojištění se stanoví na 23:59 hodin dne, kdy došlo ke zrušení běžného účtu vedeného u pojistníka, ze kterého je placena úhrada za pojištění.

Ne. Klient, který je invalidní (bez ohledu na stupeň postižení), nesplňuje podmínky pro vstup do pojištění a nemůže být pojištěn.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5