Pojištění splátek a výdajů
Pro případ ztráty zaměstnání či pracovní neschopnosti
Vybíráme pro Vás to nejlepší na trhu, toto pojištění nabízíme
ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s.
Jak to funguje
Sami si rozhodnete, jakým způsobem použijete vyplacené pojistné plnění
- Budete mít jistotu finančních prostředků na platby související s běžným chodem domácnosti
- Nemusíte mít obavu, že Vaše případná nemoc nebo nezaměstnanost ohrozí Váš rodinný rozpočet
- Podmínkou je mít běžný účet u MONETA Money Bank a při sjednání nesmíte být v pracovní neschopnosti
- Cena pojištění splátek a výdajů je 99 Kč/měs.
- Pro více informací si stáhněte kompletní brožuru, která obsahuje také limity pojistného plnění
Ovlivnila Vás situace kolem pandemie COVID-19
Zde najdete nejčastější otázky a odpovědi ohledně pojištění splátek a výdajů
Parametry vzniku nároku na pojistné plnění
- Pracovní neschopnost nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní
- Pokud Vás evidují na úřadu práce v ČR nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní
- Pokud Vás hospitalizují nepřetržitě alespoň tři dny
- Pokud Vám byla přiznána invalidita III. stupně od České správy sociálního zabezpečení, nebo mimořádné výhody III. stupně (průkaz ZTP/P)
Jak si sjednat pojištění splátek a výdajů
Pojistit se můžete ve Smart Bance, Internet Bance, na pobočce nebo telefonicky. Stačí věk 18–65 let a nebýt v pracovní neschopnosti a invalidní
Plně online
pro stávající klienty
Plně online
pro stávající klienty
Na co se často ptáte
Počátek pojištění se stanoví na 00:00 hod dne následujícího po dni, kdy pojištění splátek a výdajů vzniklo. Konec pojištění se stanoví na 23:59 hodin dne, kdy došlo ke zrušení běžného účtu vedeného u pojistníka, ze kterého je placena úhrada za pojištění.
zobrazit celou odpověďNe. Klient, který je invalidní (bez ohledu na stupeň postižení), nesplňuje podmínky pro vstup do pojištění a nemůže být pojištěn.
zobrazit celou odpověďAno. Klient bude po dobu trvání zkušební doby pojištěn pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Po skončení zkušební doby se pojištění pro případ hospitalizace v důsledku úrazu změní na pojištění pro ...
zobrazit celou odpověďAno. Důležité je, aby byl klient zaměstnán nepřetržitě předcházejících 12 měsíců a splňoval ostatní podmínky pro vznik pojištění pro případ ztráty zaměstnání.
zobrazit celou odpověďNe. V případě hospitalizace hradí pojišťovna částku 300 Kč za každý kalendářní den od 4. dne trvání hospitalizace, maximálně 30 dní.
zobrazit celou odpověďAno. Klient (OSVČ) si může sjednat pojištění splátek a výdajů, přičemž pojištění zahrnuje pojištění pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Pokud klient v průběhu trvání pojištění ukončí samostatně výdělečnou činn ...
zobrazit celou odpověďAno, pokud je ke dni sjednání pojištění mladší 65 let. V případě, že klient je poživatelem starobního důchodu a zároveň je mladší 65 let, je pojištěn pouze pro případ smrti, mimořádných výhod III. stupně a hospitalizace v důsledku úrazu.
zobrazit celou odpověďAno, když je majitelem běžného účtu a ve věku 18 až 65 let. Pokud ale dojde k úrazu v souvislosti s výkonem profesionální sportovní činnosti klienta, pojišťovna v tomto případě pojistné plnění neposkytne. Pokud se úraz stane v běžném životě, např. při chůz ...
zobrazit celou odpověďV případě přiznání invalidního důchodu III. stupně poskytne pojišťovna jednorázové plnění ve výši 24 000 Kč ke dni přiznání invalidity III. stupně.
zobrazit celou odpověďAno. Pojistnou událost lze uplatnit zpětně v případě pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně, hospitalizace a ztráty zaměstnání ve lhůtě 4 let, u úmrtí pak ve lhůtě 11 let.
zobrazit celou odpověďDalší druhy pojištění
Pojištění schopnosti splácet spotřebitelský úvěr
Mějte jistotu, že své závazky vždy splatíte
Zjistit vícePojištění vyčerpané částky kreditní karty
Pojistná ochrana
až 100 % vyčerpané částky na kreditní kartě
Pojištění schopnosti splácet podnikatelský úvěr Expres Business
Jistota splácení závazků z podnikatelského úvěru
Zjistit vícePojištění schopnosti splácet hypoteční úvěr
Chrání Vás v případě nenadálých životních situacích
Zjistit víceDokumenty ke stažení
Volejte 07:00–21:00
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Informace pro klienty BNP Paribas Cardif pojišťovny ke koronaviru
Onemocnění koronavirem z pohledu pojištění bereme stejně, jako kdyby se jednalo o jakékoli jiné virové onemocnění. I onemocnění koronavirem je tak pojištěním za splnění základních podmínek kryto:
- Splnění karenční doby, tedy doby, po jejímž uplynutí vzniká nárok na pojistné plnění
- Splnění čekací doby, tedy doby od počátku pojištění, která musí uplynout, aby měl pojištěný nárok na pojistné krytí
- Doložení patřičných dokumentů (lékařské zprávy,..) atd.
Časté dotazy
Bude se měnit nebo upravovat stávající pojištění v souvislosti s nákazou a vládními opatřeními?
Nedochází k žádnému omezení krytí či pojistné ochrany. Platnost pojištění zůstává v plném rozsahu.
Bude se rozsah pojištění vztahovat i na země, které jsou aktuálně vedeny jako rizikové?
Pojistná ochrana výše je platná celosvětově. V případě pojistné události nerozlišujeme, jestli k ní došlo v ČR či například Itálii nebo Číně.
Dochází k nějakým změnám ve způsobu nahlašování pojistných událostí?
Způsob hlášení pojistných událostí se nemění.
Můžu nahlásit pojistnou událost, pokud jsem v karanténě?
Ano, pojistnou událost můžete nahlásit i během karantény. Důležité je, aby byly naplněny všechny podmínky pro uznání a posouzení pojistné události a mohlo tak dojít k výplatě pojistného plnění. Například u rizika pracovní neschopnosti je nutné mít vystavenou neschopenku od lékaře, kde je přesné datum počátku i konce pracovní neschopnosti. Těmito daty se pojišťovna řídí při posuzování pojistné události.
Jak mám postupovat v pracovní neschopnosti, pokud mi lékař zruší kontrolu a nebude tak schopen vydat potvrzení o trvání pracovní neschopnosti?
Za daných okolností a pouze během tohoto období stačí, abyste hlásili trvání pojistné události po telefonu nebo e-mailem (+420 234 240 240, czinfo@cardif.com). V případě dokládání ostatních lékařských zpráv prosím, pokuste se dodat pojišťovně maximum informací, které máte k dispozici.
Proplatí mi pojišťovna karanténu v České republice nebo v zahraničí?
Samotná karanténa (kdekoliv) není důvodem pro vznik pojistné události a výplaty pojistného plnění. Pokud ovšem během karantény pojistná událost vznikne (např. se octnete v pracovní neschopnosti), tak datum počátku karantény se počítá jako datum počátku pojistné události. Na ilustraci níže je popis situace, kdy by pojišťovna plnila pojistnou událost v případě pracovní neschopnosti z důvodu karantény a onemocnění COVID-19.
Vztahuje se pojištění schopnosti splácet i na situace, kdy mi vznikne nárok na státní dávku za ošetřování člena rodiny?
Máte nárok na čerpání dávky za ošetřování člena rodiny kvůli uzavření školy, školky atp.? Po splnění podmínek karenční a čekací doby během tohoto období Vám vzniká nárok na pojistné plnění z pojištění ošetřování člena rodiny.
Mám koronavirus a obávám se o ztrátu zaměstnání. Mám nárok na pojistné plnění z důvodu ztráty zaměstnání i přes pandemii?
Ano, máte nárok na pojistné plnění dle standardních podmínek pro ztrátu zaměstnání.
Chci se dopojistit nebo si sjednat pojištění proti riziku ztráty zaměstnání. Jak k tomu přistupuje pojišťovna vzhledem k již probíhající pandemii koronaviru?
Taková možnost existuje, důležité je, aby klient splňoval všechny předpoklady pro vznik pojištění. Musí vzít ale v úvahu čekací dobu, která je 90 dní od vzniku pojištění. To znamená, že 90 dní není na toto riziko pojištěn. Dále je nutné splnit karenční dobu 60 dní, to znamená, že na úřadu práce musí být osoba registrovaná aspoň 60 dní. Ztráta zaměstnání musí být také z důvodů, které jsou detailně popsány ve Všeobecných pojistných podmínkách. Jedná se nejčastěji o případy, kdy dojde k ukončení pracovního poměru z důvodu nadbytečnosti, zrušení nebo přemístění zaměstnavatele či z důvodu ztráty zdravotní způsobilosti.
Jsem v nemocnici kvůli koronaviru. Mám nárok na pojistné plnění?
V případě, že jste byli hospitalizováni v důsledku koronaviru a byly splněny všechny standardní předpoklady (např. uplynutí čekací či karenční doby), máte na pojistné plnění nárok.
Jaký vliv na pojištění má odklad splátky úvěru?
V době odkladu splátky úvěru jste standardně pojištěni.
V případě, že máte další dotaz k šíření koronaviru, obraťte se prosím přímo na Klientské centrum pojišťovny BNP PARIBAS CARDIF na telefonní lince +420 234 240 240 (Po–Pá, 8:00–18:00)
Tabulka s uvedením karenční a čekací doby u vybraných pojistných produktů
Karenční doba je doba, po jejímž uplynutí vzniká nárok na pojistné plnění
Čekací doba je doba od počátku pojištění, která musí uplynout, aby měl pojištěný nárok na pojistné krytí