Pojištění splátek a výdajů

Pro případ ztráty zaměstnání či pracovní neschopnosti

Vybíráme pro Vás to nejlepší na trhu, toto pojištění nabízíme
ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s.

Využití pojistného plnění je na Vás

Sami si rozhodnete, jakým způsobem použijete vyplacené pojistné plnění.

Finanční jistota pro domácnost

Budete mít jistotu finančních prostředků na platby související s běžným chodem domácnosti.

Rodinný rozpočet v bezpečí

Nemusíte mít obavu, že Vaše případná nemoc nebo nezaměstnanost ohrozí Váš rodinný rozpočet.

Získáte od nás i běžný účet

Podmínkou je mít běžný účet u MONETA Money Bank a při sjednání nesmíte být v pracovní neschopnosti.
Ovlivnila Vás situace kolem pandemie COVID-19?
Zde najdete nejčastější otázky a odpovědi ohledně pojištění splátek a výdajů.

Parametry vzniku nároku na pojistné plnění

Pracovní neschopnost

Pokud jste v pracovní neschopnosti po dobu alespoň 60 kalendářních dní.

Registrace na úřadu práce

Pokud jste evidovaní na Úřadu práce po dobu alespoň 60 dní.

Hospitalizace

Pokud Vás hospitalizují nepřetržitě alespoň tři dny.

Invalidita III. stupně

Pokud je Vám přiznána invalidita III. stupně nebo průkaz ZTP/P.
Kompletní informace a limity pojistného plnění najdete v brožure.

Jak si sjednat pojištění splátek a výdajů

Pojistit se můžete ve Smart Bance, Internet Bance, na pobočce nebo telefonicky.
Pojištění si můžete sjednat ve věku od 18 do 65 let, pokud nemáte invalidita III. stupně nebo průkaz ZTP/P nebo nejste v pracovní neschopnosti.

Online

Sjednání pojištění splátek a výdajů plně online jen pro klienty

Za pár minut máte hotovo i bez návštěvy pobočky.

Cena pojištění splátek a výdajů je 99 Kč/měs.

Zeptejte se na pojištění

Potřebujete poradit? Rádi Vám zavoláme.

Profesionální servis na pobočce

Rádi Vás uvidíme na pobočce a vše probereme osobně.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o pojištění splátek a výdajů.
Ano. Pojistnou událost lze uplatnit zpětně v případě pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně, hospitalizace a ztráty zaměstnání ve lhůtě 4 let, u úmrtí pak ve lhůtě 11 let.

V případě přiznání invalidního důchodu III. stupně poskytne pojišťovna jednorázové plnění ve výši 24 000 Kč ke dni přiznání invalidity III. stupně.

Ano, když je majitelem běžného účtu a ve věku 18 až 65 let. Pokud ale dojde k úrazu v souvislosti s výkonem profesionální sportovní činnosti klienta, pojišťovna v tomto případě pojistné plnění neposkytne. Pokud se úraz stane v běžném životě, např. při chůzi po chodníku, při jízdě v autě, pojišťovna pojistné plnění poskytne.

Ano, pokud je ke dni sjednání pojištění mladší 65 let. V případě, že klient je poživatelem starobního důchodu a zároveň je mladší 65 let, je pojištěn pouze pro případ smrti, mimořádných výhod III. stupně a hospitalizace v důsledku úrazu.
Ano. Klient (OSVČ) si může sjednat pojištění splátek a výdajů, přičemž pojištění zahrnuje pojištění pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Pokud klient v průběhu trvání pojištění ukončí samostatně výdělečnou činnost, uzavře pracovní poměr a bude splňovat podmínky pro pojištění pro případ ztráty zaměstnání (např. být zaměstnán nepřetržitě 12 měsíců), bude od okamžiku splnění těchto podmínek pojištěn pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a ztráty zaměstnání.
Ne. V případě hospitalizace hradí pojišťovna částku 300 Kč za každý kalendářní den od 4. dne trvání hospitalizace, maximálně 30 dní.
Ano. Důležité je, aby byl klient zaměstnán nepřetržitě předcházejících 12 měsíců a splňoval ostatní podmínky pro vznik pojištění pro případ ztráty zaměstnání.
Ano. Klient bude po dobu trvání zkušební doby pojištěn pro případ smrti, invalidity III. stupně, pracovní neschopnosti a hospitalizace v důsledku úrazu. Po skončení zkušební doby se pojištění pro případ hospitalizace v důsledku úrazu změní na pojištění pro případ ztráty zaměstnání, pokud klient splňuje ostatní podmínky pojištění pro případ ztráty zaměstnání.

Počátek pojištění se stanoví na 00:00 hod dne následujícího po dni, kdy pojištění splátek a výdajů vzniklo. Konec pojištění se stanoví na 23:59 hodin dne, kdy došlo ke zrušení běžného účtu vedeného u pojistníka, ze kterého je placena úhrada za pojištění.

Ne. Klient, který je invalidní (bez ohledu na stupeň postižení), nesplňuje podmínky pro vstup do pojištění a nemůže být pojištěn.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Dokumenty ke stažení

Můžeme Vám toho nabídnout mnohem víc

Tady se nachází W2C portlet

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5