Nahlášení pojistné události
K nahlášení pojistné události z Pojištění osobních věcí, platební karty a internetových rizik využijte asistenční službu
Jak nahlásit pojistnou událost
Poštou
Poštou
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak probíhá likvidace pojistné události
- Pojistnou událost nahlaste nejdéle do 96 hodin (4 dnů) od ztráty či odcizení karty
Obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit
Vyřízení pojistné události trvá zpravidla 5–10 pracovních dnů
Pojistné plnění odesílá pojišťovna buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán)
Přehled vybraných výluk z pojištění
- Zneužití karty, ke kterému došlo před převzetím karty
- Osobní věci dalšího držitele platební karty
- Příslušenství služebních věcí
- Pojištění se nevztahuje na zneužití mobilního telefonu, pokud nedošlo k blokaci IMEI
- Pojištění nákupu na internetu se nevztahuje na finanční ztrátu způsobenou krádeží nebo poškozením, ke kterému došlo během dopravy zboží. Dále na nemovité věci, rostliny, zvířata, cenné papíry, potraviny, digitální data, alkohol, zbraně a zboží sloužící k výdělečné činnosti
- Pojištění elektronických plateb se nevztahuje na situace, kdy pojištěný dobrovolně sdělí nebo pošle přihlašovací údaje k internetovému bankovnictví nebo údaje o kartě
Na co se často ptáte
V rámci pojištění je majitel účtu chráněn proti zneužití (včetně zneužití s použitím PIN nebo internetových transakcí) platebních karet, včetně dalších držitelů platebních karet k běžnému účtu, ze kterého je placena úhrada za pojištění, v důsledku jejich ztráty nebo odcizení. Pojištění platí pro škod ...
zobrazit celou odpověďPočátek pojištění se stanoví na 00:00 hodin dne bezprostředně následujícího po dni, ve kterém pojištění vzniklo. Pojištění zaniká: • Dnem, ve kterém došlo ke zrušení smlouvy o běžném účtu, na základě které je veden běžný účet, ze kterého je placena úhrada za pojištění. • Dnem, kdy je pojistníkovi dor ...
zobrazit celou odpověďV případě škodné události je třeba co nejdříve kontaktovat zákaznické centrum BNP Paribas Cardif Pojišťovny, a.s. buď na telefonu +420 234 240 240 nebo e-mailem czinfo@cardif.com. Pracovníci zákaznického centra poskytnou všechny nezbytné informace k nahlášení pojistné události a pomoho ...
zobrazit celou odpověďV případě, že Vám budou odcizeny, popř. ztratíte, osobní věci či hotovost, nebo pokud Vás donutí k výběru z bankomatu či Vás násilně přepadnou. Všechny tyto případy musíte nahlásit nejdříve na policii (vyjma ztráty klíčů, dokladů, peněženky, tašky, inhalátoru a brýlí)
zobrazit celou odpověďAno, pojištěný klient nemusí být občanem ČR.
zobrazit celou odpověďPřijdete-li v důsledku krádeže také o svůj mobil nebo tablet musíte pojišťovně doložit doklad o blokaci IMEI odcizeného mobilu nebo tabletu provedeného u Policie ČR. Policii ČR vlastnictví mobilu případně tabletu taky musíte prokázat, buď nákupním dokladem, nebo krabičkou od ...
zobrazit celou odpověďJedná se o telefonickou a vzdálenou asistenci. V rámci telefonické asistence bude klientovi poskytnuta odborná konzultace týkající se používání a nastavení technologického zařízení, např. notebooku. V rámci vzdálené asistence bude klientovi poskytnuta např. podpora při instalaci a nastavení notebooku ...
zobrazit celou odpověďAno. Limit pojistného plnění pro takovou událost je stanoven jako sdružený limit ve výši 40 000 Kč. Přičemž pojistitel poskytne pojistné plnění maximálně za dvě pojistné události v kalendářním roce. V souvislosti s odcizením mobilního telefonu (osobního či služ ...
zobrazit celou odpověďV případě ztráty osobní věci není třeba kontaktovat Policii ČR. Pokud ale dojde k odcizení osobní věci, je třeba doložit kopii dokladu o oznámení odcizení karty a osobních věcí od Policie ČR nebo orgánu činného v trestním řízení.
zobrazit celou odpověďAno, Pojištění osobních věcí, platebních karet a internetových rizik se vztahuje i na události, které se staly v zahraničí, a platí po celém světě. Když ale dojde k odcizení osobní věci v zahraničí, pojišťovně doložíte kopii dokladu o oznámení události policii nebo jinému příslušnému orgánu.
zobrazit celou odpověďV případě, že e-shop zboží vůbec neodešle, poradíme klientovi, kam se obrátit a kde hledat pomoc. Pokud dotyčný e-shop zkrachuje nebo se nepovede z e-shopu získat náklady v rámci reklamačního řízení zpět, pojišťovna vyplatí plnou částku, o kterou klient kvůli podvodu přišel zpět a to až do výše 50 00 ...
zobrazit celou odpověďPokud klient na internetu (např. na Facebooku) najde informace, které poškozují jeho identitu, asistenční služba mu pomůže zamezit přísun dalších urážet tak, že pomůže nastavit blokování konkrétního uživatele. Dále pomůže odstranit již zveřejněné urážlivé informace ze serveru a dalších vyhledávačů. Z ...
zobrazit celou odpověď
Volejte nonstop
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku