Nahlášení pojistné události
K nahlášení pojistné události z Pojištění elektronických plateb využijte asistenční službu
Jak nahlásit pojistnou událost
Poštou
BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Přehled vybraných výluk z pojištění
- Pojištění elektronických plateb se nevztahuje na situace, kdy pojištěný dobrovolně sdělí nebo pošle přihlašovací údaje k internetovému bankovnictví nebo údaje o kartě
- Pojištění se nevztahuje na zneužití elektronické platby, ke kterému došlo v důsledku úmyslu nebo vědomé nedbalosti pojištěného
Na co se často ptáte
V rámci pojištění je majitel účtu chráněn proti zneužití elektronických plateb (platby provedeny přes mobilní telefon, tablet), zneužití plastové karty (aniž by došlo k jejímu odcizení) nebo virtuální karty nebo elektronické peněženky (NFC a veškeré oficiální aplikace pojistníka). Dále se pojištění v ...
zobrazit celou odpověďPočátek pojištění se stanoví na 00:00 hodin dne bezprostředně následujícího po dni, ve kterém pojištění vzniklo. Pojištění zaniká: • Dnem, ve kterém došlo ke zrušení smlouvy o běžném účtu, na základě které je veden běžný účet, ze kterého je placena úhrada za pojištění • Dnem, kdy je pojistníkovi doru ...
zobrazit celou odpověďV případě škodné události je třeba co nejdříve kontaktovat zákaznické centrum BNP Paribas Cardif Pojišťovny, a.s. buď na telefonu +420 234 240 240 nebo e-mailem czinfo@cardif.com. Pracovníci zákaznického centra poskytnou všechny nezbytné informace k nahlášení pojistné události a pomohou při vyplňován ...
zobrazit celou odpověďAno, pojištěný klient nemusí být občanem ČR.
zobrazit celou odpověď Volejte nonstop
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku