Co mám dělat, pokud se mi nedaří přidat kartu do hodinek?

Přidáváte kartu do chytrých hodinek poprvé? Připravili jsme pro Vás návod o pěti krocích, a to jak pro Garmin Pay, tak pro Fitbit Pay.

  1. Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank.
  2. Ujistěte se, že Vaše chytré hodinky podporuji technologii NFC.
  3. Musíte být připojeni k internetu.
  4. Každou platební kartu lze přidat maximálně do tří zařízení.
  5. Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do hodinek nebo mobilu a nedokončili tento proces úspěšně, je možné, že nyní karta nejde přidat. Je potřeba kontaktovat naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636 nebo přijít na pobočku, aby Vám karta v chytrých hodinkách mohla být opět zprovozněna.
    V případě, že potíže stále trvají, kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5