Co mám dělat, pokud se mi nedaří přidat kartu do hodinek?
Přidáváte kartu do chytrých hodinek poprvé? Připravili jsme pro Vás návod o pěti krocích, a to jak pro Garmin Pay, tak pro Fitbit.
- Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank.
- Ujistěte se, že Vaše chytré hodinky podporuji technologii NFC.
- Musíte být připojeni k internetu.
- Každou platební kartu lze přidat maximálně do tří zařízení.
- Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do hodinek nebo mobilu a nedokončili tento proces úspěšně, je možné, že nyní karta nejde přidat. Je potřeba kontaktovat naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636 nebo přijít na pobočku, aby Vám karta v chytrých hodinkách mohla být opět zprovozněna.
V případě, že potíže stále trvají, kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.