Co mám dělat, pokud se mi nedaří přidat kartu do hodinek?

  1. Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank.
  2. Ujistěte se, že Vaše chytré hodinky podporuji technologii NFC.
  3. Musíte být připojeni k internetu.
  4. Každou platební kartu lze přidat maximálně do tří zařízení.
  5. Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do hodinek nebo mobilu a nedokončili tento proces úspěšně, je možné, že nyní karta nejde přidat. Je potřeba kontaktovat naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636 nebo přijít na pobočku, aby Vám karta v chytrých hodinkách mohla být opět zprovozněna.
    V případě, že potíže stále trvají, kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636.
  6.  

    Přidáváte kartu do chytrých hodinek poprvé? Připravili jsme pro Vás návod o pěti krocích, a to jak pro Garmin Pay, tak pro Fitbit Pay.