Nepodařilo se mi zaplatit v obchodě pomocí telefonu
- V nastavení telefonu se ujistěte, že Váš telefon podporuje technologii NFC (najdete v nastavení telefonu) a že je zapnutá.
- Každou novou i obnovenou kartu je třeba znova přidat do Smart Banky (do služby Google Pay nebo Apple Pay).
- Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud již karta expirovala, musíte do Smart Banky (do služby Google Pay nebo Apple Wallet) opětovně přidat obnovenou kartu.
- Zkontrolujte nastavení karty ve Smart Bance nebo aplikaci - zda je karta, se kterou chcete platit, nastavena jako výchozí.
- V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování transakce. Je tedy nutné se opět připojit k internetu, aby došlo ke správnému spárování.
- Způsob placení se může u některých starších terminálů lišit a placení tak nemusí fungovat.
- Placení nemusí fungovat v případě, že používáte bezkontaktní nálepku na mobilu (či SIM kartu s aktivní službou NFC) a službu Google Pay nebo Apple Pay. Platební terminál nerozpozná, jakou metodu chcete použít a platbu zamítne. Je potřeba bezkontaktní nálepku odstranit (či vyměnit SIM kartu u Vašeho operátora) a znovu přiložit mobilní telefon k platebnímu terminálu.