Nepodařilo se mi zaplatit v obchodě pomocí telefonu

V nastavení telefonu se ujistěte, že Váš telefon podporuje technologii NFC (najdete v nastavení telefonu) a že je zapnutá.
Každou novou i obnovenou kartu je třeba znova přidat do Google Pay ve Smart Bance či do aplikace Google Pay.
Zkontrolujte datum platnosti karty. Pokud již karta expirovala, musíte do Google Pay opětovně přidat obnovenou kartu.
Zkontrolujte nastavení karty ve Smart Bance nebo aplikaci - zda je karta, se kterou chcete platit, nastavena jako výchozí.
V případě, že jste nebyli delší dobu připojeni k internetu, mohlo se stát, že nedošlo ke spárování transakce. Je tedy nutné se opět připojit k internetu, aby došlo ke správnému spárování.
Způsob placení se může u některých starších terminálů lišit a placení tak nemusí fungovat.
Placení nemusí fungovat v případě, že používáte současně bezkontaktní nálepku na mobilu (či SIM kartu s aktivní službou NFC) a službu Google Pay. Platební terminál nerozpozná, jakou metodu chcete použít a platbu zamítne. Je potřeba bezkontaktní nálepku odstranit (či vyměnit SIM kartu u Vašeho operátora) a znovu přiložit mobilní telefon k platebnímu terminálu.