Nedaří se mi přidat kartu do telefonu

Pokud Vám nejde přidat kartu do telefonu a chcete používat Apple Pay nebo Google Pay, vyzkoušejte následující.

  1. Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank.
  2. Ujistěte se, že Váš mobilní telefon podporuje technologii NFC (naleznete v nastavení telefonu). Bez zařízení s NFC platit pomocí Google Pay nebo Apple Pay nelze.
  3. Musíte být připojeni k internetu.
  4. Platební kartu lze přidat maximálně do pěti zařízení.

 

Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do Google Pay nebo Apple Pay a nedokončili tento proces úspěšně, pravděpodobně nepůjde přidat kartu do Smart Banky. Je potřeba kontaktovat naše zákaznické centrum na telefonním čísle 224 443 636 nebo přijít na pobočku, aby Vám mohlo být přidání karty do Smart Banky opět zprovozněno.

 

 

V případě, že potíže stále trvají, kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636.