Nedaří se mi přidat kartu do Smart Banky

  1. Ujistěte se, že přidáváte debetní nebo kreditní kartu MONETA Money Bank.
  2. Ujistěte se, že Váš mobilní telefon podporuje technologii NFC (naleznete v nastavení telefonu).
  3. Musíte být připojeni k internetu.
  4. Přidání platební karty do Smart Banky do služby Google Pay nebo Apple Pay funguje na území ČR a západní Evropy.
  5. Platební kartu lze přidat maximálně do pěti zařízení.

Pokud jste již v minulosti přidávali kartu do Google Pay nebo Apple Pay a nedokončili tento proces úspěšně, pravděpodobně nepůjde přidat kartu do Smart Banky. Je potřeba kontaktovat naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636 nebo přijít na pobočku, aby Vám mohlo být přidání karty do Smart Banky opět zprovozněno.


V případě, že potíže stále trvají, kontaktujte naše zákaznické centrum na tel. čísle 224 443 636.