Nahlášení pojistné události z životního pojištění
Jak nahlásit pojistnou událost
Poštou
Poštou
Nádražní 344/25
150 00 Praha 5
Na co se často ptáte
Pojištění vzniká dnem uvedeným v pojistné smlouvě jako datum počátku pojištění.
zobrazit celou odpověďŽivotní pojištění automaticky zaniká uplynutím pojistné doby. Jednotlivá připojištění (závažná onemocnění s progresí, komplexní invalidita, smrt následkem úrazu a nemoci) mají individuální vstupní a výstupní věk. Kompletní výčet případů, ve kterých zaniká pojištění naleznete v&nb ...
zobrazit celou odpověďPojistnou událostí je v tomto případě smrt z jakékoli příčiny. Pojišťovna tedy nerozlišuje, zda k úmrtí klienta došlo v důsledku nemoci, či mu ho způsobil úraz. V případě pojistné události vyplatí pojišťovna obmyšlené osobě pojistné plnění ve výši pojistné částky platné ...
zobrazit celou odpověďNejen onkologická onemocnění se řadí mezi závažná onemocnění. Ohrožují nás i nemoci kardiovaskulárního systému, neurologická onemocnění (infarkt, mrtvice a další), ale i onemocnění jako je encefalitida, diabetes nebo roztroušená skleróza, které vždy negativně ovlivní život klienta a&nb ...
zobrazit celou odpověďV případě provozování rizikového sportu je uplatněna přirážka nebo výluka k danému sportu. Sjednání pojistné smlouvy u všech profesionálně a vrcholově vykonávaných sportů podléhá individuálnímu schválení pojistitelem.
zobrazit celou odpověďBěžné pojistné je splatné prvního dne příslušného pojistného období, není-li v pojistné smlouvě dohodnuto jinak. Pokud bude klient hradit platby prostřednictvím trvalého příkazu, je vhodné ho nastavit přímo na obchodním místě MONETA Money Bank, případně jednorázovým příkazem k úhradě. ...
zobrazit celou odpověďPojistná událost se oznamuje na předepsaných formulářích pro nahlášení pojistné události, které jsou k dispozici na stránkách Generali Česká pojišťovna a.s. nebo na stránkách NN Životní pojišťovny .
zobrazit celou odpověďAno, ale s podmínkou dodržení maximálního výstupního věku příslušného pojištění.
zobrazit celou odpověďBěžné pojistné můžete platit v měsíčním, čtvrtletním, půlročním nebo ročním pojistném období, a to podle toho, jak jste si sjednali v pojistné smlouvě.
zobrazit celou odpověď Volejte 07:00–21:00
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku