Nahlášení pojistné události

K nahlášení pojistné události z Pojištění schopnosti splácet spotřebitelský úvěr Extra využijte asistenční službu

Jak nahlásit pojistnou událost

Jak probíhá likvidace pojistné události

  • Pojišťovna Oznámení pojistné události zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit

  • Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace

  • Pojistná událost je vždy řešena co nejrychleji. V případě, že od Vás bude mít pojišťovna všechny nezbytné
    doklady, trvá vyřízení pojistné události zpravidla kolem 5–10 pracovních dnů. O výsledku šetření Vás pojišťovna obratem informuje

  • V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš
    účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán)

Přehled nejčastějších výluk z pojištění

  • Pojistné události vzniklé v souvislosti s aktivní účastí pojištěného na nepokojích, teroristických akcích a sabotážích

  • Případy, kdy příčinou události jsou bolesti zad, popř. jejich následky a komplikace

  • V případě sebevraždy nebo pokusu o sebevraždu v době do 1 roku od data počátku pojištění

  • V případě nemocí, které jsou následkem užívání alkoholu nebo návykových látek, popř. přípravků obsahujících návykové látky

  • V pojištění pro případ ošetřování v případě hospitalizace ošetřovaného v nemocničním nebo obdobném zařízení

  • Kompletní výčet a textaci výluk naleznete ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé životní pojištění  v článku 12 

Na co se často ptáte