Nahlášení pojistné události
Nahlaste pojistnou událost online
Za pár minut máte hotovo a bez návštěvy pobočky. Pomocí bankovní identity si půjčku sjednáte ještě rychleji.
Nahlaste po telefonu nebo e-mailem
Volat můžete Po–Pá 8:00–18:00.
Nahlaste událost poštou
BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak postupovat
Zaevidování oznámení pojistné události
Doložení potřebných dokumentů
Odeslání pojistného plnění
Přehled nejčastějších výluk z pojištění
Na co se často ptáte
Ano, je. Pojištění schopnosti splácet hypoteční úvěr navíc kryje i klienty zaměstnané ve služebním poměru.
V případě přiznání invalidity III. stupně uhradí pojišťovna za klienta zůstatek jistiny a úrok z jistiny. Sjednal-li si klient spotřebitelský splátkový úvěr Expres Plus a nenačerpal celou výši úvěrového rámce, obdrží navíc rozdíl mezi načerpanou výší úvěru a celkovou výší úvěrového rámce.
Pro všechny varianty pojištění může být pojištěným:
• Fyzická osoba ve věku 18 – 65 let
• Fyzická osoba, kterou pojišťovna na základě vyplněného lékařského dotazníku, příp. po absolvování lékařské prohlídky, přijala do pojištění
• Mladší 65 let
• Není invalidní (invalidita I. – III. stupně)
• Není v pracovní neschopnosti
Klient zároveň bere na vědomí, že v případě, kdy škodní událost bude pokračováním nebo recidivou (opakováním) nemoci nebo následkem nemocí nebo úrazů, ke kterým došlo před počátkem pojištění, a byly diagnostikovány před počátkem pojištění, může pojistitel uplatnit výluku z pojištění a plnění z takové události neposkytnout.
Ano. Důležité je, aby byl klient zaměstnán bez přerušení posledních 12 měsíců. Nemusí se však jednat o jediného zaměstnavatele, jednotlivé pracovní poměry však musí na sebe bezprostředně navazovat.
Stále máte otázky?
Jedna apka,
celá banka
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.