Nahlášení pojistné události
Nahlaste pojistnou událost online
Za pár minut máte hotovo a bez návštěvy pobočky.
Nahlaste po telefonu nebo e-mailem
Volat můžete Po-Pá 9:00-17:00
Nahlaste událost poštou
BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak postupovat
-
Zaevidování oznámení pojistné události
Pojišťovna oznámení zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit. -
Doložení potřebných dokumentů
Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace. -
Odeslání pojistného
plněníV případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán).
Na co se často ptáte
Pojištění zaniká například posledním dnem kalendářního roku, ve kterém pojištěný dovrší 70 let věku.
Ano, ale pokud dojde k úrazu v souvislosti s výkonem profesionální sportovní činnosti klienta, pojišťovna v tomto případě pojistné plnění neposkytne. Pokud se úraz stane v běžném životě, např. při chůzi po chodníku či při jízdě v autě, pojišťovna pojistné plnění poskytne.
Ano. Pojistnou událost (PU) lze uplatnit zpětně. Musí se ale jednat o pojistnou událost, která nastala v průběhu trvání pojištění. Dle zákona ve lhůtě 4 let od data vzniku PU.


