Nahlaste pojistnou událost online
Pojištění poskytujeme ve spolupráci s BNP Paribas Cardif Pojišťovnou, a.s.
Další možnosti nahlášení pojistné události
Poštou
Poštou
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak probíhá likvidace pojistné události
Zaevidování oznámení pojistné události
Pojišťovna oznámení zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit
Doložení potřebných dokumentů
Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace
Odeslání pojistného plnění
V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán)
Na co se často ptáte
Ne. V případě, že zrovna nevyužíváte svoji kreditní kartu a na konci Vašeho aktuálního zúčtovacího období byla výše vyčerpané částky nula, poplatek za pojištění neplatíte.
zobrazit celou odpověďPočátek pojištění se stanoví na 00:00 kalendářního dne následujícího po dni, ve kterém pojištěný přistoupil k pojištění. Pojištění zaniká například posledním dnem kalendářního roku, ve kterém pojištěný dovrší 70 let věku.
zobrazit celou odpověďAno. Pojištění se vztahuje na případy pracovní neschopnosti způsobené následkem jakéhokoliv úrazu včetně pracovního.
zobrazit celou odpověďNe. Klient, který je invalidní (bez ohledu na stupeň postižení), nesplňuje podmínky pro vstup do pojištění a nemůže být pojištěn.
zobrazit celou odpověďAno. Důležité je, aby byl klient zaměstnán bez přerušení posledních 12 měsíců.
zobrazit celou odpověďNa mateřskou dovolenou žena nastupuje v souladu se zákoníkem práce 6-8 týdnů před porodem – to znamená, že pokud v prvních zhruba 8 měsících těhotenství bude v pracovní neschopnosti, nárok na plnění jí vzniká (samozřejmě pokud to nebude za okolností uvedených v ...
zobrazit celou odpověďAno, ale pokud dojde k úrazu v souvislosti s výkonem profesionální sportovní činnosti klienta, pojišťovna v tomto případě pojistné plnění neposkytne. Pokud se úraz stane v běžném životě, např. při chůzi po chodníku či při jízdě v autě, pojišťovna pojistné plnění poskytne.
zobrazit celou odpověďAno. Pojistnou událost (PU) lze uplatnit zpětně. Musí se ale jednat o pojistnou událost, která nastala v průběhu trvání pojištění. Dle zákona ve lhůtě 4 let od data vzniku PU.
zobrazit celou odpověďV případě vzniku invalidity III. stupně poskytne pojišťovna jednorázové plnění ve výši 100 % vyčerpané částky na Vaší kreditní kartě k datu posledního ukončeného zúčtovacího období před vznikem pojistné události.
zobrazit celou odpověď Volejte 07:00–21:00
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku