Mimořádné opatření pro dočasný tříměsíční odklad splátek
Pobočky
Bankomaty
Obsluha plně online

Splácení stávajících úvěrů a půjček
Všechny informace ke splátkám u skupiny MONETA v souvislosti s trvajícím stavem nouze na jednom místě.

Své finance můžete spravovat kompletně online
Všechny platby můžete vyřídit online přes Smart Banku a Internet Banku. Z domova můžete pohodlně zadat jednorázový i trvalý příkaz, inkaso i zahraniční platby. Můžete také spravovat své karty včetně změny limitů nebo blokace karet. Online si pohodlně sjednáte i nové služby, ať už účty, spoření nebo půjčky.

Pobočky jsou až na výjimky v provozu
Pokud potřebujete zajít na pobočku, ověřte si její otevírací dobu. Kvůli mimořádné situaci a omezením v České republice se může lišit od té běžné.
Časté dotazy
Pokud chcete platbu provést ze své Smart banky, tak si limit změníte z pohodlí domova přes Vaše internetové bankovnictví v sekci Nastavení – Změna hesla a správa kanálů – označit Smart banku – Změnit limit. Limit pro platby přes Internet Banku lze navýšit přímo v&n ...
zobrazit celou odpověďPokud si uživatelské jméno a heslo do Internet Banky nepamatujete, zavolejte nám prosím na číslo +420 224 443 636. Případě si heslo můžete obnovit pomocí Smart Banky.
zobrazit celou odpověďLimity k Vaší platební kartě můžete upravit v Internetovém bankovnictví: v sekci Karty - označit kartu - šipkou vpravo Detail karty - Nastavit kartu Můžete je upravit také ve Vaší Smart Bance: v sekci Karty - Detail karty - Nastavení Limity se propíšou do 12 hodin o ...
zobrazit celou odpověďPokud jste příkaz ještě neodeslali, najdete jej v Nezaúčtovaných transakcích, kde ho lze za poplatek odvolat. Tato služba je zpoplatněna dle aktuálního sazebníku. Pokud je příkaz již zaúčtován, bohužel jej nelze zrušit. Doporučujeme kontaktovat protistranu, aby Vám finance navrátila, popř. zadat tzv ...
zobrazit celou odpověďReklamaci platby kartou můžete zadat ve svém Internetovém bankovnictví: v sekci Zprávy - Typ zprávy: Reklamace a Stížnosti
zobrazit celou odpověďFunkce karty pro platby na internetu můžete zapnout v Internetovém bankovnictví: v sekci - Karty - označit kartu - šipkou vpravo Detail karty - Nastavit kartu Tyto funkce můžete zapínat také ve Smart Bance: v sekci Karty - Detail karty - Nastavení Z bezpečnostních d ...
zobrazit celou odpověďVložit mimořádnou splátku nebo předčasně doplatit úvěr můžete na kterékoliv pobočce nebo pošlete písemnou žádost na naši centrálu na adresu: Na Rovince 871, Ostrava-Hrabová, 720 00. Tyto služby jsou zpoplatněny dle aktuálního sazebníku. V případě uzavřené pobočky ve Vaší ...
zobrazit celou odpověďČíslo úvěrového účtu dohledáte v Internetovém bankovnictví: v sekci Půjčky - Číslo smlouvy Nebo ve Smart Bance: v sekci Půjčky - Detail půjčky - Číslo smlouvy
zobrazit celou odpověďPIN ke kartě vydané MONETA Money Bank si můžete kdykoliv zobrazit v Internet Bance nebo Smart Bance. V sekci Karty klikněte na Detail karty a poté zvolte Zobrazit PIN. Na obrazovce se následně zobrazí 4místný PIN k Vaší platební kartě.
zobrazit celou odpověďZrušit, změnit nebo nastavit nový trvalý příkaz k úhradě nebo inkaso můžete ve svém Internetovém bankovnictví i mobilním bankovnictví. Internet Banka V nové Internet Bance vyberte v menu Účty a poté v Historii klikněte na Trvalé příkazy. Zvolte trvalý příkaz, inkaso či SIPO, které ch ...
zobrazit celou odpověďMimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví České republiky číslo jednací MZDR 12398/2020-1/MIN/KAN ukládá bankám povinnost poskytnout údaje o místě a době použití elektronických platebních prostředků klientů bank. Vaše data poskytneme pouze na základě Vašeho výslovného souhlasu. Kon ...
zobrazit celou odpověď