Pojišťovna má 90 dnů na posouzení mé pojistné události. Co mám dělat?
90 dnů je daných zákonem. V praxi se s Vámi pojišťovna spojí zpravidla v horizontu týdne. Následně probíhá vyřizování potřebných dokumentů pro rozhodnutí v pojistné události.
Webové internetové bankovnictví není optimalizované pro mobilní zařízení.
Produkty, dokumenty i kontaktní informace jsou integrované do menu na moneta.cz. Zkratku k užitečným informacím o spojení najdete pod oranžovým tlačítkem W v menu webu.
Jste klientem bývalé Wüstenrot hypoteční banky a chcete se přihlásit do nového internetového bankovnictví MONETA Money Bank? Použijte Vaše přihlašovací ID, které jste měli ve Wüstenrot hypoteční bance. ID jsme Vám zaslali dopisem, který jste obdrželi v prosinci, heslo pro přihlášení jsme Vám zaslali 4. ledna. Novou Internet Banku najdete na adrese ib.moneta.cz.
90 dnů je daných zákonem. V praxi se s Vámi pojišťovna spojí zpravidla v horizontu týdne. Následně probíhá vyřizování potřebných dokumentů pro rozhodnutí v pojistné události.