Nahlášení pojistné události
Nahlaste pojistnou událost online
Za pár minut máte hotovo a bez návštěvy pobočky.
Nahlaste po telefonu nebo e-mailem
Volat můžete Po-Pá 9:00-17:00.
Nahlaste událost poštou
BNP Paribas Cardif
Boudníkova 2506/1
180 00 Praha 8
Jak postupovat
-
Zaevidování oznámení pojistné události
Pojišťovna oznámení zaeviduje. Pokud bylo na formuláři uvedeno Vaše mobilní číslo, obdržíte SMS s číslem pojistné události, pod kterým ji bude pojišťovna řešit. -
Doložení potřebných dokumentů
Pokud bude pojišťovna potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, bude Vás kontaktovat. Každá pojistná událost se řeší individuálně podle nastalé situace. -
Odeslání pojistného plnění
V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesílá pojišťovna pojistné plnění buď přímo na Váš účet, nebo ho uhradí bance (dle pojistného produktu, který máte sjednán).
Přehled nejčastějších výluk z pojištění
Na co se často ptáte
Pojištění zaniká převážně z těchto důvodů:
- Splacením poslední splátky hypotečního úvěru
- Dnem smrti pojištěného
- Dnem přiznání invalidního důchodu III. stupně pojištěného
- Dovršením 70 let věku pojištěného (poslední den kalendářního roku)
Ano. Pojištění se vztahuje na případy pracovní neschopnosti způsobené následkem jakéhokoli úrazu, včetně pracovního.
Ano, klient, který je zaměstnán na dobu určitou i na poloviční úvazek se může nechat pojistit. Pro vstup do pojištění stačí, aby klient splňoval jednoduché vstupní podmínky (byl mladší 65 let, nebyl invalidní a uzavřel s pojistníkem smlouvu o úvěru jako dlužník). Podrobnější informace ke schopnosti pojištění splácet získáte zde.


