Požádejte o právní pomoc online
Pojištění poskytujeme ve spolupráci s pojišťovnou D.A.S.
Nahlaste pojistnou událost online
Za pár minut máte hotovo i bez návštěvy pobočky a pomocí bankovní identity navíc vše půjde opravdu rychle.
Nahlaste po telefonu nebo e-mailem
Volejte nonstop.
Na co se často ptáte
Vše, co potřebujete vědět o pojištění právní ochrany.
Pojistné je třeba odeslat na účet číslo 3843791/0300 a jako variabilní symbol se uvádí číslo pojistné smlouvy. Doporučujeme zadat trvalý příkaz.
Toto pojištění se vztahuje na Vás jako soukromou osobu, nebo také na Vaši rodinu. V případě, že budete potřebovat právní ochranu podnikatele, je třeba se obrátit přímo na specialistu D.A.S.
Právní poradenství je pro Vás připraveno 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Máte tak svého osobního právníka kdykoli k dispozici a můžete mu volat třeba i o víkendu či v noci – prostě když se dostanete do svízelné situace a budete radu právníka potřebovat okamžitě.
Ano, je to možné, přímo na zákaznické lince pojišťovny D.A.S. nicméně pro klienty MONETA Money Bank je cenově výhodnější sjednat si zvýhodněný balíček „Osobní právník“ nebo „Rodinný právník“.
Pojištění Vám sjednáme na dobu neurčitou s pojistným obdobím jednoho roku. Následně dochází k automatickému obnovení pojištění, pokud jako klient smlouvu písemnou formou nevypovíte. Výpověď musíte poslat nejpozději šest týdnů před výročím smlouvy na adresu pojišťovny (D.A.S. Rechtschutz AG, pobočka pro ČR BB Centrum, Vyskočilova 1481/4, Praha 4, 140 00).
Ano, je to možné. D.A.S. Vám vždy doporučí právníka s příslušnou specializací nicméně pokud budete chtít využít svého vlastního právníka, je to také možné. V takovém případě náklady na jeho služby v rozsahu dle advokátního tarifu hradí D.A.S.
V tu chvíli zavoláte kdykoliv na D.A.S. linku právní pomoci, která funguje nepřetržitě, nebo pošlete e-mail s dotazem. Poradíme Vám, jak v dané situaci postupovat. Telefonní číslo a e-mail naleznete na kartičce, kterou obdržíte při sjednání pojistné smlouvy.
Pojistné krytí začíná den následující poté, co je pojistné připsáno na účet D.A.S. a pojistná smlouva je tím uzavřena. Pokud však k pojistné události dojde do 3 měsíců od počátku pojištění, vzniká pojištěnému nárok pouze na právní poradu.
Tato čekací doba se neuplatňuje:
– na spory na náhradu újmy,
– v souvislosti s trestním, přestupkovým, disciplinárním, kárným a jiným správním řízením vedeným pro delikt spáchaný pojištěným,
– na spory o uplatňování nároků na pojistné plnění,
– na spory ze smluv, které byly uzavřeny po počátku pojištění; pojištěný je však v takovém případě povinen pojistiteli předložit písemný doklad o uzavření smlouvy; nesplní-li pojištěný tuto povinnost, je pojistitel oprávněn pojistné plnění neposkytnout.
Tato čekací doba se neuplatňuje:
– na spory na náhradu újmy,
– v souvislosti s trestním, přestupkovým, disciplinárním, kárným a jiným správním řízením vedeným pro delikt spáchaný pojištěným,
– na spory o uplatňování nároků na pojistné plnění,
– na spory ze smluv, které byly uzavřeny po počátku pojištění; pojištěný je však v takovém případě povinen pojistiteli předložit písemný doklad o uzavření smlouvy; nesplní-li pojištěný tuto povinnost, je pojistitel oprávněn pojistné plnění neposkytnout.
Stále máte otázky?
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.
Jedna apka,
celá banka
S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.