Nahlaste pojistnou událost online
Pojištění poskytujeme ve spolupráci s Direct pojišťovnou, a.s.
Další možnosti nahlášení pojistné události
K nahlášení škody budete potřebovat
- Číslo Vaší pojistné smlouvy a Vaše identifikační údaje
- Datum, místo a čas vzniku škody
- Popis příčiny vzniku škody
- Identifikace poškození majetku a dokumentaci (foto, video) vzniklého poškození
- Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění
Přehled vybraných výluk z pojištění
- Škody, které vznikly před platností pojistné smlouvy
- Poruchy strojů a elektroniky u věcí starších 10 let
- Profesní odpovědnost za škody způsobené zaměstnanci
- Škody, které jste úmyslně způsobili sami sobě
- Kompletní seznam výluk naleznete v Dokumentech ke stažení
Na co se často ptáte
Ne. Pro vznik pojištění je nutné, aby první pojistné bylo uhrazeno v plné výši či s maximální odchylkou do výše 5 %. Zaplacení s odchylkou bude mít vliv na ujednanou výši pojistného a rozdíl mezi sjednaným pojistným a skutečně zaplaceným pojistným pojistní ...
zobrazit celou odpověď• Pokud škodu způsobí požár nebo jde o trestný čin (krádež, vandalismus), zavolejte vždy hasiče nebo policii • Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám (např. provizorně opravte poškozenou střechu, aby do objektu nezatékalo) • Zdokumentujte vzniklou škodu (foto, video, zajistět ...
zobrazit celou odpověďK nahlášení škody pojišťovna potřebuje: • Číslo Vaší pojistné smlouvy • Vaše identifikační údaje • Datum, místo a čas vzniku škody • Popis příčiny vzniku škody • Identifikace poškození majetku – co je poškozené • Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění • Dokumentace (foto, video) vzn ...
zobrazit celou odpověďZáleží, jak máte uzavřenou nájemní smlouvu. Budova může být pojištěna majitelem a cena pojištění je tím pádem zahrnuta v nájemném. V tomto případě není pojištění budov určené pro Vás. Pokud je v nájemní smlouvě ustanoveno, že si má budovu pojistit nájemce, můžete si pojištěn ...
zobrazit celou odpověďPojištění je platné od data platnosti pojistné smlouvy, pokud je v odpovídající lhůtě připsána částka pojistného na účet poskytovatele pojištění, kterým je Direct pojišťovna, a.s. Pojištění se sjednává na dobu určitou, či neurčitou. V případě doby určité je v pojist ...
zobrazit celou odpověďPokud se u Vás změnily nějaké údaje jako například bydliště, telefon apod., můžete si vybrat z několika možností, jak dát vědět pojišťovně. Spolu se změnami vždy uveďte i číslo Vaší smlouvy, aby Vám změny v pojišťovně rychle upravili. Vaše údaje jednoduše změníte vyplněním online ...
zobrazit celou odpověďSmlouvu můžete ukončit několika způsoby. Spolu s výpovědí uvádějte i číslo Vaší smlouvy. Tu můžete jednoduše ukončit online na stránkách www.direct.cz/online, e-mailem: info@direct.cz nebo osobně na pobočce Direct pojišťovny a.s.. Pokud Vám nevyhovuje ani jedna možnost, ...
zobrazit celou odpověďPokud máte pojištění odpovědnosti doporučujeme Vám tento postup: • V případě, že se někdo zranil, zajistěte neprodleně lékařskou pomoc • Řekněte poškozenému, že máte pojištění odpovědnosti, a požádejte ho, aby ponechal škodu v původním stavu, aby mohlo být vše řádně prošetřeno a zdokumentováno • ...
zobrazit celou odpověďPodpojištění znamená, že máte majetek pojištěný na nižší hodnotu, než je skutečná. Pokud při likvidaci případné pojistné události pojišťovna zjistí, že máte výrazně podpojištěnou budovu, zásoby, stroje, elektroniku a ostatní vybavení může Vám snížit pojistné plnění. Při sjednání smlouvy proto dbejte ...
zobrazit celou odpověďPojištění odpovědnosti kryje náklady za škody, které způsobíte někomu jinému Vaším podnikáním (např. pokud někdo uklouzne ve Vaší prodejně, nebo když poničíte věc, kterou máte opravovat). Pojištění odpovědnosti Vám kryje záda i v případě, kdy spadne sníh z Vaší střechy na&nb ...
zobrazit celou odpověď Volejte 07:00–21:00
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku