Nahlaste pojistnou událost online
Pojištění poskytujeme ve spolupráci s Direct pojišťovnou, a.s.
Další možnosti nahlášení pojistné události
Co je třeba k nahlášení pojistné události z pojištění odpovědnosti
- Číslo smlouvy, ze které škodu hlásíte
- Informace kde, kdy a co se stalo
- Údaje o poškozené osobě, jestliže oznamujete škodu jako pojištěný
- Údaje o pojištěné osobě, jestliže oznamujete škodu jako poškozený
- Identifikační údaje všech, kteří viděli, co se stalo
- Škodu můžete nahlásit i online
Na co se často ptáte
Pojištění je platné od data platnosti pojistné smlouvy, pokud je v odpovídající lhůtě připsána částka pojistného na účet poskytovatele pojištění, kterým je Direct pojišťovna, a.s. Pojištění se sjednává na dobu neurčitou. V případě doby neurčité není konec pojištění pevně stanoven. ...
zobrazit celou odpověďPokud máte pojištění odpovědnosti doporučujeme Vám tento postup: • V případě, že se někdo zranil, zajistěte neprodleně lékařskou pomoc • Řekněte poškozenému, že máte pojištění odpovědnosti, a požádejte ho, aby ponechal škodu v původním stavu, abychom mohli vše řádně prošetřit a zdokume ...
zobrazit celou odpověďK nahlášení škody z pojištění odpovědnosti potřebujeme: • Číslo Vaší pojistné smlouvy • Vaše identifikační údaje • Datum, místo a čas vzniku škody • Popis příčiny vzniku škody • Zjistěte nám identifikační údaje a kontakty na poškozené osoby • Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění • Doku ...
zobrazit celou odpověďPojištění odpovědnosti kryje náklady za škody, které způsobíte někomu jinému Vaším podnikáním (např. pokud někdo uklouzne ve Vaší prodejně, nebo když poničíte věc, kterou máte opravovat). Pojištění odpovědnosti Vám kryje záda i v případě, kdy spadne sníh z Vaší střechy na&nb ...
zobrazit celou odpověď Volejte 07:00–21:00
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku