Nahlášení pojistné události z pojištění majetku

Asistenční služba nonstop v českém jazyce

Jak nahlásit pojistnou událost

Jak postupovat v případě pojistné události

  • Pokud škodu způsobí požár nebo dojde ke krádeži či vandalismu, zavolejte vždy hasiče nebo policii

  • Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám

  • Zdokumentujte vzniklé škody

  • Vzniklou škodu nám co nejdříve oznamte na 221 221 221 nebo využijte hlášení škody online

  • Máte-li pojištění odpovědnosti, zjistěte identifikační údaje a kontakty na poškozené osoby

Co potřebujete k nahlášení škody na pojištěném majetku

  • Číslo pojistné smlouvy

  • Fotodokumentaci vzniklé škody, máte-li ji k dispozici

  • Datum, místo a čas vzniku škody

  • Identifikace poškození majetku – co je poškozené

  • Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění

Přehled vybraných výluk z pojištění

  • Nepřímé újmy všeho druhu (například ušlý zisk, pokuty, manka apod.)

  • Vedlejší výlohy (expresní příplatky jakéhokoliv druhu, náklady právního zastoupení apod.)

  • Škody jako následek vady, kterou měl předmět pojištění již v době sjednání pojištění a které Vám nebo pojistníkovi byly nebo mohly být známy

  • Kompletní seznam výluk naleznete v Dokumentech ke stažení

Na co se často ptáte