Nahlášení pojistné události
Nahlaste pojistnou událost online
Za pár minut máte hotovo i bez návštěvy pobočky.
Nahlaste po telefonu
Volejte Klientskou linku Generali České pojišťovny Po–Pá 8:00–19:00, So–Ne 9:00–17:00, při akutních událostech v ČR i v zahraničí nonstop.
Jak postupovat v případě pojistné události
-
Kontaktujte asistenční službu
Vzniklou škodu nám co nejdříve oznamte telefonicky nebo online. Pokud škodu způsobí požár nebo dojde ke krádeži či vandalismu, zavolejte vždy hasiče nebo policii. -
Zdokumentujte vzniklé škody
Zdokumentujte vzniklé škody. Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám, např. provizorně opravte poškozenou střechu, aby do objektu nezatékalo. -
Využijte možnosti konzultace
Máte-li pojištění odpovědnosti, zjistěte identifikační údaje a kontakty na poškozené osoby. Způsobené škody předem nehraďte a ani neuznávejte poškozeným nárok na náhradu škody bez porady s námi.
Co potřebujete k nahlášení škody na pojištěném majetku
Přehled vybraných výluk z pojištění
Na co se často ptáte
Do pojištění domácnosti je zahrnuto vybavení dané domácnosti a kuchyňská linka, sanitární zařízení, podlahy, vnitřní rozvody, okna a dveře.
Podpojištění znamená, že máte nemovitost pojištěnou na nižší hodnotu, než je skutečná. Pokud při likvidaci případné události zjistíme, že máte výrazně podpojištěnou nemovitost, můžeme Vám snížit pojistné plnění. Při sjednání smlouvy proto dbejte na správné určení hodnoty, která by měla odpovídat u bytu tržní hodnotě a u domu nebo chaty částce, za kterou lze postavit stejný nový dům.
- Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám (např. provizorně opravte poškozenou střechu, aby do objektu nezatékalo)
- Zdokumentujte vzniklou škodu (foto, video, zajistěte svědky), snažte se zachytit celkový pohled na poškozené věci i detaily poškozených částí
Vzniklou škodu co nejdříve oznamte Generali České pojišťovně, a.s. online na webových stránkách nebo na klientské lince 241 114 114, popřípadě osobně na obchodním místě Generali České pojišťovny. Pojištovna se s Vámi domluví na dalším postupu a sdělí, jaké dokumenty od Vás bude potřebovat.
K nahlášení škody na pojištěném majetku potřebujeme:
- Číslo Vaší pojistné smlouvy
- Datum, místo a čas vzniku škody
- Popis příčiny vzniku škody
- Identifikace poškození majetku
- Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění a odhad předpokládané výše
- Dokumentace (foto, video) vzniklého poškození


