Pojištění majetku

Nahlášení pojistné události

Pojištění poskytujeme ve spolupráci s Generali Českou pojišťovnou, a.s.
Online

Nahlaste pojistnou událost online

Za pár minut máte hotovo i bez návštěvy pobočky a pomocí bankovní identity navíc vše půjde opravdu rychle.

Nahlaste po telefonu

Volejte Klientskou linku Generali České pojišťovny Po–Pá 8:00–19:00, So–Ne 9:00–17:00, při akutních událostech v ČR i v zahraničí nonstop.

Jak postupovat v případě pojistné události

Kontaktujte asistenční službu

Vzniklou škodu nám co nejdříve oznamte telefonicky nebo online. Pokud škodu způsobí požár nebo dojde ke krádeži či vandalismu, zavolejte vždy hasiče nebo policii.

Zdokumentujte vzniklé škody

Zdokumentujte vzniklé škody. Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám, např. provizorně opravte poškozenou střechu, aby do objektu nezatékalo.

Využijte možnosti konzultace

Máte-li pojištění odpovědnosti, zjistěte identifikační údaje a kontakty na poškozené osoby. Způsobené škody předem nehraďte a ani neuznávejte poškozeným nárok na náhradu škody bez porady s námi.

Co potřebujete k nahlášení škody na pojištěném majetku

Číslo pojistné smlouvy, identifikační údaje pojistníka a pojištěného včetně kontaktů.
Datum, čas a místo vzniku škodní události, popis škody včetně příčiny škodní události a informací o jejím rozsahu.
Odhad předpokládané výše škody a číslo účtu, kam má pojišťovna zaslat plnění.

Přehled vybraných výluk z pojištění

Škody vzniklé úmyslným jednáním nebo hrubou nedbalostí pojištěného, spolupojištěného nebo třetí osoby z jejich podnětu.
Škody vzniklé opotřebováním nebo únavou materiálu.
Škody jako následek vady, kterou měl předmět pojištění již v době sjednání, a které Vám nebo pojistníkovi byly nebo mohly být známy.
Kompletní seznam výluk naleznete v Dokumentech ke stažení.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o pojištění majetku.
Ano, v rámci pojištění stavby jsou nebytové prostory (sklep, garáž atd.) zahrnuty v celkové hodnotě stavby bytu. V rámci pojištění domácnosti si prosím zvolte pojištění věcí v nebytových prostorech.
V rámci pojištění stavby je pojištěna konstrukce domu, která je pevně spojena se zemí, a dále stavební součásti jako například fotovoltaické panely, sluneční kolektory, vnitřní části tepelných čerpadel, venkovní žaluzie či verandy, topení, sanitární potřeby a jiné věci, které jsou pevně připevněné ke zdi.
Do pojištění domácnosti je zahrnuto vybavení dané domácnosti a kuchyňská linka, sanitární zařízení, podlahy, vnitřní rozvody, okna a dveře.

Podpojištění znamená, že máte nemovitost pojištěnou na nižší hodnotu, než je skutečná. Pokud při likvidaci případné události zjistíme, že máte výrazně podpojištěnou nemovitost, můžeme Vám snížit pojistné plnění. Při sjednání smlouvy proto dbejte na správné určení hodnoty, která by měla odpovídat u bytu tržní hodnotě a u domu nebo chaty částce, za kterou lze postavit stejný nový dům.

- Pokud škodu způsobí požár nebo jde o trestný čin (krádež, vandalismus), zavolejte vždy hasiče nebo policii
- Poškozený majetek zabezpečte proti dalším škodám (např. provizorně opravte poškozenou střechu, aby do objektu nezatékalo)
- Zdokumentujte vzniklou škodu (foto, video, zajistěte svědky), snažte se zachytit celkový pohled na poškozené věci i detaily poškozených částí

Vzniklou škodu co nejdříve oznamte Generali České pojišťovně, a.s. online na webových stránkách nebo na klientské lince 241 114 114, popřípadě osobně na obchodním místě Generali České pojišťovny. Pojištovna se s Vámi domluví na dalším postupu a sdělí, jaké dokumenty od Vás bude potřebovat.
K nahlášení škody na pojištěném majetku potřebujeme:
• Číslo Vaší pojistné smlouvy
• Datum, místo a čas vzniku škody
• Popis příčiny vzniku škody
• Identifikace poškození majetku
• Číslo bankovního účtu pro výplatu pojistného plnění a odhad předpokládané výše
• Dokumentace (foto, video) vzniklého poškození
Pojištění vzniká dnem uvedeným v pojistné smlouvě jako den počátku pojištění. Pojištění může skončit zejména výpovědí, dohodou, odstoupením od pojistné smlouvy, marným uplynutím lhůty stanovené pojišťovnou v upomínce o zaplacení dlužného pojistného nebo jeho části nebo zánikem pojistného zájmu. Pojištění sjednané na dobu určitou skončí rovněž uplynutím pojistné doby.

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5