Co je to smartbanking?

Smartbanking je jedním z produktů tzv. přímého bankovnictví – formy komunikace mezi bankou a klientem, při které klient banku nemusí navštěvovat. K využívání smartbankingu stačí mít chytrý telefon (smartphone) nebo tablet s operačními systémy iOS nebo Android, do kterých si stáhnete a nainstalujete konkrétní bankovní aplikaci.

K čemu se dá smartbanking použít?

Po stažení a nainstalování příslušné aplikace je nutné ji ještě aktivovat (autorizovat). Postup se u různých bank v detailech liší, ale obyčejně k tomu budete potřebovat aktivační kód, který např. obdržíte přes SMS nebo ho najdete ve svém internetovém bankovnictví.

Zjednodušeně řečeno lze ve smartbankingu provádět vše, na co jste zvyklí v internetovém bankovnictví s tím rozdílem, že máte přístup ke svým financím kdykoli, kdy sáhnete po telefonu (tabletu).
Mimo jiné tedy můžete:

- sledovat zůstatek, pohyby na účtu a historii transakcí
- zadávat platební příkazy
- spravovat platební karty
- dobíjet kredit, atd.

Kromě toho aplikace obvykle nabízejí i možnost provádět platby prostřednictvím QR kódu, nalézt nejbližší bankomaty nebo pobočku dané banky v okolí, zobrazit si aktuální měnové kurzy, apod.

MONETA Money Bank poskytuje svým klientům aplikaci Smart Banka, která získala řadu ocenění a je dlouhodobě hodnocena jako jedna z nejlepších mobilních aplikací jak našimi klienty, tak odborníky. Mezi získanými oceněními je například ocenění Cena veřejnosti roku 2022 od Zlaté koruny, 2x stříbro za Online aplikaci v letech 2022 a 2021 a zlato v roce 2020.

Kontaktujte nás