MONETA představuje podzimní kampaně. Zaměřuje se v nich na podporu živnostníků, spotřebitelské půjčky a stavební spoření

Hned čtyřmi reklamními kampaněmi vstupuje MONETA Money Bank do nadcházejícího podzimu. Banka v nich hodlá komunikovat podporu malých živnostníků a podnikatelů, spotřebitelských úvěrů, stavebního spoření a investic do podílových fondů. Tvorby video spotů se ujala kreativní agentura Havas Prague pod režisérskou taktovkou Alice Nellis a Alexandera Šurkaly.

„Z pozice lídra v oblasti finanční podpory takzvaného malého byznysu chceme naši podzimní kampaň využít k podpoře živnostníků a podnikatelů, jejichž aktivity zasáhla pandemie koronaviru, a představit jim možnosti, jak rychle, efektivně a bez zbytečné byrokracie financovat rozvoj nebo provoz svého podnikání. Mediální podporou spotřebitelských úvěrů s RPSN od 3,6 % zase chceme poukázat na možnost sjednat si půjčku online nebo si ji převést k nám z jiné banky, ať už jste nový nebo stávající klient banky“ uvedl v této souvislosti marketingový ředitel Skupiny MONETA Dalibor Šajar.

Na televizní obrazovky a do prostředí online médií se tak navrací pivovarník a restauratér ze zatím poslední kampaně. Ta se vztahuje na úvěrové produkty pro podporu malých podniků a živnostníků s garancí maximálního úroku 5,9 % ročně. Do nabídky spadají úvěry Expres Business, úvěr EaSI garantovaný Evropským investičním fondem a také dva státem garantované úvěry Covid IIICovid Invest.

Mozaiku podzimních reklamních spotů doplní kampaň na Expres půjčkukonsolidace půjček s RPSN od 3,6 %. Reklama proběhne v televizi, online i na sociálních médiích a opakovat se v ní bude známý motiv kocoura s číslem 3,6. Nabídka se bude vztahovat jak na nové, tak na stávající klienty s tím, že půjčku budou moci sjednat všichni online, zatímco konsolidace bude plně online pouze pro stávající klienty.

Prostřednictvím podzimní kampaně podpoří MONETA i stavební spoření s výhodným zhodnocením 4,29 %, které si mohou noví i stávající klienti sjednat na pobočce i online bez poplatku. Kampaň proběhne na plochách Double-Bigboard v Praze a v Brně, v online prostředí pak ve formě PPC reklam.

Mezi podzimní spoty MONETA Money Bank patří i kampaň pro podporu investování do podílových fondů, do nichž mohou bez vstupního poplatku investovat jak noví, tak stávající klienti. Vybírat mohou z široké nabídky dynamických i konzervativních fondů. Spot se v médiích objeví ve formě televizního sponzorského vzkazu.