Pojištění debetní platební karty a osobních věcí

Nahlášení pojistné události

Vybíráme pro Vás to nejlepší na trhu, toto pojištění nabízíme ve spolupráci s Generali Českou pojišťovnou, a.s.
Online

Nahlaste pojistnou událost online

Ve formuláři vyberte možnost "Ostatní méně obvyklé případy" a "Pojištění u Vaší banky".

Nahlaste po telefonu

Volat můžete Po–Pá 7:00–19:00.

Nahlaste událost poštou

Generali Česká Pojišťovna a.s.
P. O. Box 305
659 05 Brno

Jak postupovat

Zablokujte kartu

Kartu neprodleně zablokujte přes Zákaznický servis MONETA Money Bank na čísle 224 442 424, které je k dispozici nonstop.

Předložte policejní protokol

V případě odcizení karty, hotovosti, osobních věcí nebo ztráty mobilního telefonu, dodejte policejní protokol.

Vyplňte formulář

Vyplňte formulář k Oznámení škodní události, zašlete ho na adresu pojišťovny a předložte všechny nezbytné dokumenty.
Vyplněný a podepsaný škodní protokol s potvrzením MONETA Money Bank, a. s., o podání reklamace na neoprávněné transakce včetně potvrzení o blokaci platební karty, včetně všech příloh v něm uvedených podle toho, k jaké pojistné události došlo.

Přehled nejčastějších výluk z pojištění

Škoda vzniklá v souvislosti nebo v důsledku pozdního oznámení odcizení nebo ztráty karty.
Škoda způsobená v důsledku podvodu pojištěného nebo osoby jemu blízké.
Škoda za kterou nese odpovědnost Banka.
Škoda způsobená úmyslným, nedbalostním nebo neopatrným jednáním pojištěného nebo oprávněné osoby (např. škoda v důsledku ponechání karty nebo osobních věcí bez dozoru na veřejném místě, nebo uvedení PIN přímo na kartu).
Škoda, při které pojištěný porušil nebo zanedbal smluvní povinnosti, ke kterým se Bance zavázal při nakládání s kartou v zájmu zabránění jejímu zneužití neoprávněnou osobou.

Na co se často ptáte

Vše, co potřebujete vědět o nahlášení pojistné události.
Pojištění vzniká od 00:00 hodin kalendářního dne následujícího po dni, kdy pojištěný přistoupil k pojištění.
Pojišťovna nevyplatí pojistné plnění zejména ze škodných událostí:
• ke kterým došlo úmyslným, nedbalostním nebo neopatrným jednáním pojištěného nebo oprávněné osoby (např. ponechání karty nebo osobních věcí bez dozoru na veřejném místě nebo uvedení PIN přímo na kartu)
• při transakcích uskutečněných za účelem podvodu pojištěným nebo osobou jemu blízkou
• při neoprávněných transakcích, za které nese odpovědnost banka
• škoda vzniklá v souvislosti nebo v důsledku pozdního oznámení odcizení nebo ztráty karty
• škoda vzniklá v době, kdy bylo právo nakládat s kartou pojištěnému pozastaveno

Pojištění k platebním kartám je pro držitele karet Stříbrná, Gold a Business Premium debetních karet MONETA Money Bank.

Pojištění k platebním kartám se vztahuje na náhradu škody vzniklou v důsledku neoprávněného užití odcizené nebo ztracené karty téměř kdekoliv na světě, a to v období před okamžikem, ve kterém bylo odcizení/ztráta karty nahlášeno bance. Kryje zákonnou spoluúčast klienta při zneužití karty v ekvivalentu 50 EUR, poskytuje tak 100% pojistnou ochranu.


Součástí pojištění je také:

  • Odcizení vybrané hotovosti nebo nucený výběr hotovosti z bankomatu
  • Odcizení či ztráta osobních dokladů, klíčů, mobilního telefonu včetně jeho následného zneužití, peněženky, kabelky, tašky, hudebního přehrávače nebo brýlí
  • Odcizení notebooku, tabletu, čtečky knih, hodinek včetně chytrých sluchátek

Stále máte otázky?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám.

Jedna apka,
celá banka

S mobilní aplikací Smart Banka máte celou banku v kapse. Obsahuje přes 200 funkcí, 41 produktů a najdete v ní všechny výhodné nabídky. I proto je nejoceňovanější bankovní apkou na trhu.
logo - Moneta

Smart Banka je nejoceňovanější aplikací klienty i odbornou veřejností a je k dispozici na všech zařízeních iOS nebo Android.

ocenění Zlatá koruna - novinka roku 2023 hodnocení klienty 4,8/5