Internet Banka
Spravujte své finance chytře v nové Internet Bance
Plaťte na pár kliknutí. Stejně pohodlně můžete spořit,
investovat nebo si zřídit rezervu na účtu.
Oceňované bankovnictví
Navržena ve spolupráci s Vámi
Do nové Internet Banky jsme promítli Vaše nápady, přání a požadavky. Díky tomu v ní najdete funkce, se kterými pro Vás bude správa financí ještě snadnější.
Ať už jde o bezpečnost, pohodlné zadávání plateb nebo přehled o historii transakcí.






Odeslání platby jedním kliknutím, odkudkoliv
Pro zadání nové platby stačí kliknout na tlačítko Zaplatit. Z jednoho místa tak zadáte tuzemskou i zahraniční platbu, kterou automaticky rozpoznáme podle čísla účtu (IBANu), trvalý příkaz, inkaso nebo SIPO. A pokud zadáváte více plateb, můžete jejich odeslání potvrdit hromadně.

Přehledná historie transakcí
Historie transakcí zobrazuje Vaše přijaté i odeslané platby, blokace, trvalé příkazy a další pohyby na účtu, které si můžete pohodlně filtrovat. Zároveň můžete transakce zobrazit na přehledných grafech a stáhnout si své výpisy v PDF.

Widget Příjmy a výdaje
Přímo na Přehledu najdete widget s příjmy a výdaji, kde okamžitě uvidíte vývoj Vašich financí v jednotlivých měsících.

Spořicí obálky
Do spořicích obálek si můžete odkládat peníze na dovolenou, dárky nebo třeba nové auto. Okamžitě tak uvidíte, kolik máte v každé z nich našetřeno.

Tmavý režim
Internet Banku si můžete zobrazit ve světlém i tmavém režimu, který při sledování monitoru Vašeho počítače šetří Vaše oči.

Důmyslné zabezpečení
Bezpečnost je pro nás na prvním místě, proto vše, co děláte v Internet Bance, šifrujeme a chráníme tím nejlepším možným způsobem. Lokálně přímo na Vašem zařízení algoritmem SHA512, i následně u nás.

Funkce, které šetří Váš čas
Používání Internet Banky je s novým designem jednoduché a rychlé
Bankovní identita
Částečné či úplné splacení hypoték
Import plateb z účetních systémů
Online směnárna
Zobrazení PINu
Pro komerční klienty
Online sjednání produktů
Nově v Internet Bance najdete další produkty, které si můžete sjednat online, z pohodlí Vašeho domova
Pohodlné sjednání a správa investic
Sjednání půjčky
Založení spořicího i cizoměnového účtu
Sjednání kontokorentu
Snadné ovládání na počítači i tabletu

Internet Banka na počítači
Internet Banku nejlépe využijete na počítači s aktuální verzí prohlížečů. Na velkém displeji uvidíte všechny Vaše produkty na jednom místě. Vyzkoušejte také nové přihlašování přes Smart Banku, které je rychlejší a stále dokonale zabezpečené.

Internet Banka na tabletu
Na tabletu si můžete otevřít Internet Banku na webu nebo využít aplikaci Smart Banka. Obě se tabletovému prostředí přizpůsobí a je tak jen na Vás, co si vyberete.

Smart Banka na mobilu
Mobilní telefon patří Smart Bance. Přes mobilní aplikaci můžete obsluhovat Vaše produkty odkudkoliv chcete. Ve Smart Bance odešlete různé typy plateb, vyměníte peníze v online směnárně nebo třeba sjednáte pojištění.
Smart Banka je uživateli i odbornou veřejností dlouhodobě oceňovaná jako nejoblíbenější mobilní bankovní aplikace.

Smart Banka v chytrých hodinkách
Smart Banku můžete ovládat i z Vašich chytrých hodinek. Zobrazíte si v nich zůstatky nebo vyžádáte platbu přes Zaplať mi. V chytrých hodinkách můžete mít také Vaši kreditní kartu pro rychlejší placení v obchodech.

Smart Banka pro Apple TV
Investovat přímo z obýváku? Se Smart Bankou v Apple TV to zvládnete. Stejně jako rychle zkontrolovat zůstatek na Vašich účtech.
Na co se často ptáte
Pokud si uživatelské jméno a heslo do Internet Banky nepamatujete, zavolejte nám prosím na číslo +420 224 443 636. Případě si heslo můžete obnovit pomocí Smart Banky.
zobrazit celou odpověďInternet Banka podporuje prohlížeče Chrome, Firefox, Edge a Safari. Vždy používejte jejich aktuální verze.
zobrazit celou odpověďVaše hesla nemáme v našich systémech uložena v čitelné podobě. Heslo zadané do přihlašovacího formuláře nejdříve zahashujeme lokálně na Vašem zařízení algoritmem SHA512. Tento hash následně odešleme do našich systémů, kde je zahashován podruhé algoritmem Argon2. Výsledný ...
zobrazit celou odpověďAno. Pokud pro přihlášení používáte mobilní klíč a/nebo heslo, můžete se do své Internet Banky přihlásit z jakéhokoliv počítače splňujícího požadavky na minimální nastavení.
zobrazit celou odpověďHeslo do Registrační autority je uvedeno v bezpečnostní obálce, kterou obdržíte po podpisu smlouvy na pobočce MONETA Money Bank. Přístup do Registrační autority pouze za pomocí tohoto hesla je jednorázový! K druhému a dalšímu vstupu do Registrační autority (obn ...
zobrazit celou odpověďPro vygenerování nových certifikátů pro přihlášení využijte prosím vstup do registrační autority.
zobrazit celou odpověďPoužijte Vaše přihlašovací ID (klientské číslo), které jste měli ve Wüstenrot hypoteční bance. Také jsme Vám ho zaslali dopisem, který jste obdrželi v prosinci 2020. Heslo pro přihlášení jsme Vám zaslali v SMS dne 4. ledna 2021. Novou Internet Banku najdete na adrese https ...
Koncem roku 2020 zanikla Wüstenrot hypoteční banka. Všechny její produkty jsme nově převedli pod skupinu MONETA. Vaše produkty zůstávají zachovány a můžete je pohodlně obsluhovat z nové Internet Banky nebo z mobilní aplikace Smart Banka. Pro přihlašování do nové Internet ...
zobrazit celou odpověďVíce informací zjistíte v dokumentech Přehled funkčností Telefon Banky.
zobrazit celou odpověďNovinky v Internet Bance. Co jsme pro Vás připravili?
Další porce novinek, které Vám zpříjemní používání nové Internet Banky
Investice v nové Internet Bance, moderní spoření do obálek a další novinky
Dokumenty ke stažení
- Manuály
- Manuál pro Internet Banku s mobilním klíčem (PDF, 0,3 MB)
- Manuál pro Internet Banku s certifikáty (PDF, 0,48 MB)
- Schvalování plateb v Internet Bance (PDF, 2,2 MB)
- Pravidla bezpečného používání Internet Banky (PDF, 0,65 MB)
- Money Manager pro platební karty (PDF, 1,83 MB)
- Elektronický výpis v Internet Bance (PDF, 3,21 MB)
- Nastavení Internet Banky pro export a import do účetnictví (PDF, 1,17 MB)
- Návod na odstranění potíží se zobrazováním souborů ve formátu PDF (PDF, 0,89 MB)
- Struktura výpisu ve formátu XML (ZIP, 0 MB)
- Jak zadat zahraniční platbu (PDF, 0,7 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 4. 2023 (PDF, 0,3 MB)
- Změnový list pro komerční klienty, účinnost od 1. 4. 2023 (PDF, 0,33 MB)
- Speciální produktové podmínky Internet Banky - kurýr, účinnost od 1. 9. 2016 (PDF, 0,12 MB)
- Produktové podmínky
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 4. 2022 (PDF, 0,29 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 9. 2014 (PDF, 0,2 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 15. 9. 2016 (PDF, 0,26 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 15. 9. 2017 (PDF, 0,71 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 1. 2018 (PDF, 0,05 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví , účinnost od 1. 1. 2018 (PDF, 0,72 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví (s revizí), účinnost od 1. 10. 2018 (PDF, 0,71 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,3 MB)
- Základní produktové podmínky – služby přímého bankovnictví, účinnost od 23. 12. 2020 (PDF, 0,27 MB)
- Změnový list základních produktových podmínek – služby přímého bankovnictví, účinnost od 1. 4. 2022 (PDF, 0,29 MB)
- Informace o změnách smluvní dokumentace, účinnost od 1. 4. 2023 (PDF, 0,46 MB)
Další časté dotazy
Více informací zjistíte v dokumentu Přehled funkčností Internet Banky
zobrazit celou odpověďAno, získání i používání mobilní aplikace Smart Banka je zdarma. Jen doporučujeme pro její stažení použít zabezpečenou síť Wi-Fi, ať si nečerpáte mobilní data.
Mobilní aplikaci Smart Banka si může zdarma stáhnout kdokoliv, kdo má u MONETA Money Bank otevřený zobrazit celou odpověď
Ano, do Smart Banky můžete přidat svůj osobní i podnikatelský účet do jednoho profilu. Stačí si v aplikaci otevřít Nastavení, kliknout na své jméno a pak na Přidat profil“.
zobrazit celou odpověďZ bezpečnostních důvodů se PIN nikde neukládá a nikdo jiný než Vy ho nezná. Pokud PIN zapomenete, musíte si z Internet Banky v sekci Osobní nastavení – Smart Banka přístroj odebrat, znovu ho tam přidat a zaregistrovat se. Při registraci si zvolíte PIN kód nový. Jak postupovat, kdy ...
zobrazit celou odpověďMůže se stát, že se budete chtít přihlásit do Vaší aplikace Smart Banka, ale zjistíte, že se odpárovala od Internet Banky. Je možné, že taková situace je způsobena naší technickou chybou. Pro Vás to znamená, že bude nutné se přihlásit do zobrazit celou odpověď
Ano, na základě zákona 124/2002 Sb. a na základě vyhlášky 62/2004 Sb. mohou banky posílat elektronický výpis.
zobrazit celou odpověďPři ztrátě nebo odcizení mobilního telefonu není třeba se bát, do aplikace Smart Banka se jiný uživatel nedostane, pokud nezná Vaše číselné heslo. A Váš otisk prstu a sken obličeje také použít nemůže.
I přesto doporučujeme zablokovat Smart Banku, a to jedním z těchto ...
Elektronický výpis si ve Vaší Internet Bance můžete aktivovat dle návodu.
zobrazit celou odpověďPro korektní zobrazení elektronického výpisu potřebujete Acrobat Reader verze 6.0 a vyšší. Při zobrazení elektronického výpisu v Acrobat Reader verze 5.0 a nižší může dojít ke špatnému zobrazení češtiny ve výpise. Aktuální verzi Acrobat Readeru si můžete stáhnout zde.
zobrazit celou odpověďAno, pokud Vaše mobilní zařízení tuto funkci podporuje. U telefonů značky Apple se čtečka otisků prstů nazývá Touch ID a najdete ji v přístrojích iPhone 5s a vyšší. Čtečkou otisků prstů jsou vybaveny i některé telefony s OS Android. Aplikace Smart Banka však podporu ...
zobrazit celou odpověďSlužbu Info Servis lze aktuálně nastavit v původní Internet Bance, kde zvolíte možnost Osobní nastavení a v levém menu kliknete na položku Nastavení Info Servisu. Na možnosti nastavení této služby v&nbs ...
Ano, možné to je. Platí pro to stejná pravidla jako přihlašování pomocí otisku prstu. A je nutné si v nastavení Smart Banky zapnout autorizaci pomocí otisku prstu. V případě, že Vaši kamarádi nebo členové rodiny mají nastaveny své otisky prstů ve Vašem telefonu, budou mít stejně jako Vy ta ...
zobrazit celou odpověďAno, ale platí to pouze pro novější telefony značky Apple, které funkcí Face ID disponují. Některé telefony s operačním systémem Android jsou touto možností také vybaveny, ale aby ji naše aplikace podporovala, musí být součástí operačního systému. Nesmí se jednat pouze o funk ...
zobrazit celou odpověďAno, je to možné, ale jen přes Face ID na nejnovějších typech telefonů Apple. Je potřeba povolit Face ID v nastavení Smart Banky, ale také v nastavení telefonu.
zobrazit celou odpověďAno je. Sice existují teoretické šance, že může mít někdo stejný fragment otisku prstu nebo obličeje (u otisku prstu je šance 1 : 50 000 a u obličeje – Face ID 1 : 1 000 000), ale Váš telefon Vám rozhodně nedovolí tolik pokusů. Povolí maximálně 3–5, pak bu ...
zobrazit celou odpověďQR platba je grafický kód, který naleznete nejčastěji na fakturách či v objednávkových e-mailech. Usnadní Vám zadávání plateb, s QR kódem totiž nemusíte vyplňovat všechny údaje potřebné k zadání platby ručně, stačí na ni buď mobilem namířit, nebo kód načís ...
V tomto případě je potřeba obrátit se na vašeho operátora a zakoupit novou SIM kartu, ke které automaticky obdržíte i nový M – PUK (Vodafone) nebo B - PUK (O2 a T-Mobile). Na pobočce naší banky Vám službu SMS banka aktivujeme na novou SIM kartu.
zobrazit celou odpověďPřihlášení do Telefon Banky je možné z telefonu s tónovou volbou a probíhá přes zavolání na číslo 224 441 234. Při přihlášení zadejte přihlašovací identifikační číslo (ID), které máte uvedeno ve smluvní dokumentaci o službě Telefon Banka, poté zvolte mřížku, a následně zadejte heslo (PIN), tj. osmičí ...
zobrazit celou odpověďAno, pro její aktivaci je nutné spárovat telefon s Internet Bankou. Počet spárovaných přístrojů s Internet Bankou je s ohledem na bezpečnost omezen na 3. Při registraci Smart Banky si zvolíte vlastní unikátní 4–8místný PIN (doporučujeme 6místný PIN), který se nikde neukládá a  ...
zobrazit celou odpověďAno. Pokud pro přihlášení používáte mobilní klíč a/nebo heslo, můžete se do své Internet Banky přihlásit z jakéhokoliv počítače splňujícího požadavky na minimální nastavení.
zobrazit celou odpověďHledáte GE Money Bank Internet Banku?
V roce 2016 se GE Money Bank přejmenovala na MONETA Money Bank. Společně s touto změnou jsme přejmenovali i náš internet banking a GE Money Bank Internet Banka se nyní jmenuje Internet Banka.
S příchodem nového názvu jsme ji pro Vás vylepšili a udělali z ní jednu z nejpokročilejších aplikací pro bankovnictví na českém trhu. Přihlásit se do Internet Banky.
Volejte 07:00-21:00
224 443 636
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Případně Vám rádi zavoláme nebo navštivte pobočku
Info Servis
Ještě větší kontrola nad Vašimi financemi
Dokonalou kontrolu nad Vašimi financemi získáte prostřednictvím služby Info Servis. O každém pohybu na účtu nebo kreditní kartě Vás budeme informovat textovou zprávou nebo e-mailem.
Výhody Info Servisu
- Jste informováni o dění na Vašem účtu nebo kreditní kartě, aniž byste se museli kamkoliv přihlašovat
- Okamžitě Vás informujeme o každém pohybu na účtu nebo kreditní kartě
- Zprávy můžete omezit na konkrétní transakce
- Nastavte si, kdy a jakým způsobem Vám máme dát vědět o změnách na Vašem účtu nebo kartě
Vyberte si, kdy chcete dostávat upozornění:
- … když se dostanete do nepovoleného debetu
- … když na účet přijdou peníze
- … když z účtu odejdou peníze
- … když je připraven výpis v Internet Bance
- … když použijete kartu
- … když se blíží datum splátky kreditní karty
- … když přijmeme splátku Vaší kreditní karty
- … když neproběhne zadaná platba
- … když chcete mít přehled o počtu transakcí
- … když si zablokujete heslo do Internet Banky
Popis jednotlivých typů zpráv naleznete v dokumentu Info Servis – Přehled typů zpráv.